Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sonja89 schreef:Ik heb een (tweedehands) Cavaletti (zo'n 'Chinese') gekocht, omdat ik niet te veel geld wilde uitgeven terwijl ik niet zeker wist of het iets voor ons was. En hier bevalt hij echt prima! Het is niet de allerbeste kwaliteit en over een paar jaar komt er hier ook wel een andere, maar voor de eerste tijd vind ik het een prima ding. Ik rijd ermee over asfalt en door het bos, maar dan wel over vlakke paden: geen echt gestuiter dus. Neem ook nog een hond mee erop, of mijn vriend!
Kimmms_ schreef:Heeft een sulky cavalettie een grote kans om om te slaan als je hard crosst *uiteraard met verstand* bijvoorbeeld in het bos of bij hobbelige wegen, ookal leun je goed mee in de bochten?
Is dat verschil groot als je vergelijkt met andere sulky's? (Dat een hca veel stabieler is wist ik al)
NathalietjeB schreef:xMoniek schreef:Ik heb een vraag, Heeft iemand een foto van de achterkant van de HCA (met panzitting) of een foto van de constructie van hoe de panzitting vast zit aan de sulky? hihi, hoop dat iemand me kan helpen
kan morgen wel even een foto voor je maken hoor geen probleem