[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 16:37

Misschien weet ik wel iemand. Zal haar even een bericht sturen

Daan op bed gedaan toen we terug kwamen, na een uur al weer wakker, maar hij was helemaal nog niet uitgeslapen. Ik was ook moe dus samen op bed gaan liggen en net wakker. Oeps :o

Huis is dus puinzooi en moet nog boodschappen doen.

tine succes met je wedstrijd

lottex

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 16:53

Toch niet gaan mennen vandaag, zal voor morgen zijn :o
Heb een kwartiertje gewandeld met Luna & Lieze, niet lang want Lieze vind alles nog heel eng :Y)
Vind het wel moeilijk om met 2 pony's tegelijk te wandelen, volgende keer eens met Lieze alleen proberen te wandelen.

Vanavond Skyfall kijken :D

Frensie

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 16:55

Hier echte binnenhonden. Neem ze vaak mee naar stal maar de ridgeback vindt het echt vreselijk als ze in een stal moet, het dametje. Beer en Bubbles vinden dat prima.

Ik heb ook vanmiddag even in coma gelegen. Gisteravond laat terug van de wedstrijd (wedstrijdsecretariaat doen) en vanochtend weer om 6 uur op voor werk. Vanavond weer wedstrijdsecretariaten, dus even lekker bijgeslapen.
Huis is op en top aan kant, fijn gevoel.

Vanochtend is Gwin losgebroken met buiten zetten. Ik kwam er net aan in de auto, maar ze heeft echt even flink gerend, helaas... over het weggetje van en naar stal dat enorm ongelijk is... En bokken naar ons, kon wel janken... Over kleine 2 weken gaan we weer scannen. Vrees het ergste.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 17:14

Jeetje Frensie, wat een pech -O- Hopelijk valt het mee, maar hier ben je absoluut niet blij mee. Doe je zo je best om te zorgen dat het been rust krijgt, gaat ze zoiets uitvreten.

Tallechie: net helemaal vergeten te reageren op Daan zijn pluishaarfeest. Zal er grappig uitgezien hebben, je hebt zeker geen foto? Hoop dat ik morgen kan blijven zitten, want erg moe. Maar goed, het is maar een onderlinge. Vorige keer heb ik 2e prijs gehaald en dat was natuurlijk wel heel stoer. Dus wilde stiekum wel een kans maken op clubkampioenschap, maar ja, dan moet het wel een beetje lukken. Vanavond wordt hij door manlief nog wel flink moe gemaakt in de springles, haha.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 18:05

Ja heb wel een foto, maar staat op mijn telefoon en weet niet waar ik kabeltje heb...
Komt vast goed. Gewoon doen wat je altijd doet, dan komt het altijd goed :-)

Frensie jeetje balen zeg. Hopelijk ben je niet terug bij af.

Zag net een skipak voor 10 euro bij de lidl staat, tot maat 92, die ga ik zo nog maar even ophalen. Krijg hij het ook niet meer zo koud als hij mee moet naar stal

edit... jeetje zeg die Daan is me er echt een. Hij heeft een fauteuil, maar daar lag onze kat in. Hij pakt de kat op (6 kg) en legt hem heel lief op het kleed van de hond en gaat zelf ind e stoel zitten :+

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 18:18

Geweldige actie van Daan. Poes liet het blijkbaar allemaal toe. ;)

En zo'n skipak is ideaal op stal.

Nou, zo eten en dan Thabor nog snel vlechten voor hij naar les gaat.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 18:19

Niet echt op zoek naar een bepaald soort ras, maar wel een actieve middelgrote of grote hond (geen kleintjes, dus) en moet een teef zijn.
We hebben al een labje van 4 die zo gek als een deur is, hahaha, kunnen ze samen ravotten op de boerderij.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 18:21

Daan is een stoere vent 8-)

Janouk wat ongelovelijk mooi van jullie dat jullie dat doen ... daar doe je zoveel goeds mee _/-\o_

Lekker Tallechie de kale pony's :j Tine op voor onderlinge, ook 8-) , goed tehuis voor Fjord gezocht ik ben dus echt niet van de koudbloeden, kan daar niets mee, sorry Y;( hoop dat je leuk plekje voor haar vindt, wel lastig zo net tegen de winter...

Frensie :\ verdorie.... waarom snapt ze niet dat dat niet slim is -O- ik hoop echt voor je dat de scan mee gaat vallen maar dit wil je inderdaad echt niet :n

Lottex naar Skyfall, gaaf, wij willen volgende week, ff oppas regelen }:0

Hier is het vanaf zo'n uur of 16.00 echt takkeweer >;) maar vanochtend mijn eerste, zeer vlotte :+ , buitenritje door 'mijn' nieuwe buitenrijgebied gereden. Ze was echt braaf hoor, vond het zeer spannend maar deed het super. Inclusief totaal niet kijken naar twee tegemoetkomende enorme vrachtwagens, zo dat vond ik dus echt knap van m'n meisje :D

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 20:17

Helaas waren de ski pakken al uit verkocht. Zal nu even op internet kijken, is toch wel handig

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 20:58

<3 <3 <3 <3 <3 <3

Afbeelding

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 21:43

tallechie schreef:
Helaas waren de ski pakken al uit verkocht. Zal nu even op internet kijken, is toch wel handig

Bij Bristol hebben ze ook leuke pakken.

Geweldige foto Bicci

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 22:02

Onze zoon heeft ook hele winters doorgebracht in skipakken van Bristol, Lidl of Aldi, super goed en maakt niet uit of het vies/nat wordt want kost vrijwel niets en de wasmachine is geduldig :D

Net nog even bij Bente langsgeweest, zo heerlijk dat dat kan :) , ze stond tevreden te kauwen op haar hooi :Y) ze is accuut hengstig geworden en gedraagt zich in de paddock als een enorme lellebel :roll:

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 22:05

Dan zal ik morgen even bij de bristol kijken, moet ik even naar een dorp verderop.
Toen hij kleiner was had ik ook een skipak voor hem (10 euro mp) en daardoor kon hij op het kdv buiten slapen.

fijn is dat hé vhu. Dat mis ik wel hoor. ben driekwartier aan het rijden om er te komen, maar kan nog niets beters vinden.

gave foto bicci

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 22:49

Cooooooooooooooooole foto bicci.
Haha, die bente die het erg gezellig vind op de nieuwe stal.

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 23:00

Die van mij vonden zichzelf heel zielig. Ze waren behoorlijk nat geregend.

Had ze even vastgezet met 3 op een rij om de stallen te mesten. Nou ze stonden
er opper treurig bij. Tis ook geen zicht als ze zo nat zijn. Heb ze allemaal even gepoetst
en robin nog even gelongeerd.

Toen ik daarna met brokjes aankwam waren ze opeens een stuk levendiger.

Hoop wel dat de rest van het weekend de regen een beetje weg wil blijven.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 23:09

Ahhhhh arme natgeregende zielige poowns :(:)

Inderdaad geweldige foto Bic 8-)
Biancocoo ben je beetje over de grootste schrik heen van einde van je baan?

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 08:26

Goedemorgen

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 08:35

Goedemorgen dames
Het is hier heel rustig weer op dit moment. Even snel de paarden de wei op voor het begint te regenen.
Vandaag is mijn broertje jarig. Raar om te denken dat bij zijn geboorte er zoveel sneeuw lag, dat de verloskundige te laat was voor zijn geboorte. Gelukkig is er nu nog geen sneeuw!

@ bicci geweldige foto zo naast de shires van heineken.
@frensie ik hoop dat de schade aan de beentjes van Gwin mee vallen. Draak.

lottex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 09:46

Goedemorgen :wave:

Tine : succes vandaag! :)
Tallechie aan het scheren & Daan speelt met de wol :=
Avaluna op zoek naar een hond. Raar dat je niets hoort van die mensen
Frensie : balen! Hoe gaat het nu met haar?
VHU buitenrit gemaakt, super dat jullie het daar zo goed hebben :)
Bicci : geweldige foto!
Maisie : pony’s doen zielig in de regen :+
Janouk : ik hoop eigenlijk wel op sneeuw :D ik wou vorig jaar voor de eerste keer sleeën met Luna, maar er lag heel de winter geen sneeuw…

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 10:11

vhu, ja wel, het is een gek idee niet meer naar mijn werk te moeten..
nu komende week inschrijven bij uwv werkbedrijf en dan duimen maar..
Frensie..wat een oliebol..er vandoor gaan bij het buiten zetten...herkenbaar...peerdje snapt niet dat dat niet goed voor d'r is....de dommerikkerd..zou mijn zoontje zeggen..ik duim heel hard dat ze er geen verdere schade door gekregen heeft....maar soms denk ik ook wel...het moet toch zeer doen zo'n pees ???
janouk.idd nog geen sneeuw hier, ik zag al foto's in zweden waar het al weer lekker koud is en al de eerste sneeuw al gevallen is..schitterend !!
Maisie heeft natgeregende pown's..haha..dan kunnen ze er zo lekker zielig bij gaan staan..

ik heb lekker al getraind met de beide hondjes voor de step...ze gaan als een speer, worden steeds sterker en krijgen er ook plezier aan nu..als ze het harnas zien komen ze naar me toe van...jaaa kom maar we gaan weer lopen ! dus dat is erg fijn !
ik ga de buitenkennels aanpakken met de hoge drukreiniger..dus...ben wel even bezig :Y)

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-12 11:01

Een snelle zwaai uit Tukkerland, mobiel bokken is zo'n gedoe, facebook is stuk makkelijker ;-)
Gisteren in zonnetje heerlijke rit gemaakt en het is hier super, alleen mick is niet zo op z'n gemak, raar, want dat is nooit ergens een probleem en de mensenzijn superaardig.

Fijn weekend allemaal!!!

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 11:02

veel plezier daar smikkeltje!!!!

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 11:24

Veel plezier Smikkel. Wel vervelend dat mick zich niet happy voelt
Biancaoo al goed bezig geweest en gaat nog hard aan het werk
janouk gefeliciteed met je broer.

Sneeuw mag wel, als ik maar veilig overal naar toe kan.

Heb vanochtend uitgeslapen. Heerlijk. Daan slaapt de laatste twee dagen weer door, maar is dan wel om 6 uur wakker. Vriendlief is er dus vanochtend uitgegaan.
Straks even boodschappen, huishouden en nog even naar stal

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 11:27

Goeiemorgen!
Wat een zaadweer ^) , had vandaag willen meedoen met een buitenrit in de Loonse en Drunense duinen, georganiseerd door het NNFPS (alleen New Foresters dus). Heb het deze week lang aangekeken of de weersvoorspellingen voor vandaag nog beter zouden worden, maar gisteren toch maar de knoop doorgehakt dat ik echt geen zin heb om in de z.eikregen te rijden Y;( .

Morgen bij ons op stal Paardenzegening en Puzzelrit. Heb ik toch een man gescoord en 3 grooms gekweekt, maar niemand is morgen beschikbaar om mee te rijden (lees: puzzelen) >;) . Hubby wil klussen aan kamer oudste zoon, oudste zoon moet helpen, andere zoon heeft badminton-competitie en dochter gaat vnaaf logeren.
Misschien dan toch maar groomen bij iemand anders en fotograafje voor de vereniging spelen. *-:)

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 12:09

Hooi

Hier ook echt Grrrr weer stomme regen....
Liever sneeuw!

Lotte en bincacoo had een mooie samenvatting!