Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
. Proeven heb ik idd uitgeprint van de KNHS - site. Ik denk dat ik maar ff een wedstrijdtopicje open wie er nog meer in Schaijk rijdt.
maar een husky is wat men noemt erg 'zelfstandig', dat wil zeggen dat ze dus luisteren, of niet, maar daar heb jij niets over te zeggen, dat beslissen ze voornamelijk zelf... nu luistert onze husky naar huskytermen erg goed (naar mij
) en ze is erg lief, vind het een schat heeft nog nooit iets fout gedaan (behalve heel assortiment schoenen en paar keer halve bank opgevreten maar goed
). Maar ik durf gezien het karakter van dat type hond het niet aan een herplaatser te nemen
daarbij denk ik bijna zeker dat de stichting ons geen goed herplaats adres vindt.... we hebben katten, meeste husky's vreten katten als ontbijt
En dan is een husky in principe ook nog een jager, als ze een kip of haas zien, soms ook schapen of paarden, gaan ze erachteraan (mits je dat vanaf dag 1 niet toelaat, Mies doet dat dus niet), maar los mee naast het paard, of los mee wandelen, dat is echt heel zeldzaam. Het lijkt me gewoon wel weer leuk als dat gewoon weer eens kan. En als ik nu dan toch kan 'kiezen' wat voor type hond ik zou willen, dan neig ik als ik alles optel, toch niet naar husky.
ze liep altijd wel heel goed mee bij de fiets hoor, ook los, maar ze heeft in 2008 een verrekte knieband opgelopen, zo zonde, sinds die tijd is ze een stuk minder mobiel. Op zich geen ramp want ik was ook minder mobiel in die tijd
En als ik nu met haar het bos in ga doet ze dat dus ook als ik haar loslaat zo af en toe, dan loopt ze gelukkig niet terug naar huis maar ze gaat op een hondenveld zitten, soort verzamelpunt waaromheen stuk is waar je vrij mag lopen met je hond en daar zit ze dan, midden op het veld, wat om zich heen te turen, ze vindt het echte stevige wandelen gewoon niet zo leuk meer, jammergenoeg.
op een vrij lopen plekje bij de Kralingse Plas (wonen we bijna naast zeg maar)
super dat je een leeg balonnetje in je hoofd hebt, heerlijk ten opzichte van hoe het was !! en feestze met carnaval, ook dat is hier niet iets wat gevierd word...sorry...
.
moetsen om 1915 nog eten