Naaltje schreef:das fijn tallechie!
@tine, kleine ronde plekjes, onder de knie tot de koot? Bij rembrand dan he? Dat hebben verschillende paarden bij ons ook, van kriebelinsecten.
Nou,ik ga maar verder. Krijg t never af vandaag. Nog 13 stuks. En een hoop gemekker van een collega die de hele week al zo bezig is...
Helemaal goed. Er komt ook een geel/oranje achtig goedje uit en soms zie je gewoon bloed. Ben gewoon bang dat ik morgen uit de ring wordt gehaald omdat je dat op witte benen wel heel goed ziet. Heb het net maar weer met teatreeshampoo gewassen. Zijn neus heeft ook allemaal van die plekjes, alleen komt daar geen vocht uit, allemaal korstjes, dus ik dacht dat dat zonnebrand was, maar wellicht ook wel hetzelfde. Dus het is dan toch geen mok? Daar heb je ook weer zoveel vormen van dus was daar al bang voor.
Maar het stikt inderdaad ook van de vieze kriebelbeesten.
Net Amerigo en Rembrand gemend. Vooral Rembrand ging erg fijn. Daarna nog Rembrand onder stroom gezet. Nu Thabor even ohz rijden (die durf ik nog niet alleen te mennen, manlief is zoon ophalen in het westen van het land)
Trouwens happy foto van Dids, was ik net vergeten.
Sterkte op je werk.
Tallechie, super dat de dressuur zo rustig ging!!! Nu nog hopen dat de jury daar ook nog leuke punten aan heeft gegeven.