[AR] [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mirror666

Re: [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 11:45

ah :P
bij ring denk ik aan sierraad ;)

BuckjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 11:47

Veel mensen denken ook dat het echte ringen zijn. :D :D :D Daarom vind ik ze stoer! Ze zijn zilver. Wacht ik zoek even een foto als ik die heb waar het een beetje te zien is. :)

Caadhola

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 11:49

L-rivaldo,Fijn dat je weet wat het is,dan kunnen ze je gericht gaan helpen.
Grijs kenteken voor particulier bestaat niet meer,helaas.

Naaltje.Mag weer rijden dankzij lieve vriend.

Beschermers gebruik ik alleen met vaardigheid of marathon.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 11:57

Goedemorgen :)

Ben ook weer thuis aanbeland en weer aan het werk. Weekendje zuid limburg. Helaas geen tijd gehad om bij Sonjim langs te gaan, weekend is veel te kort :)

Hoop gelezen. Tine: als je naar Zwaanshoek gaat en wilt komen buurten moet je even roepen :) ben zaterdag nog vrij :D rondje 2spancrossen kan altijd hoor :D

Over beenbescherming: als ik beenbescherming gebruik, zijn het 3 in 1 beschermers :) die vind ik het fijnste.

Naaltje: fijn dat het is opgelost!

BuckjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 11:58

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 12:05

Het was eerst uitgesproken door mijn dokter die er geen onderzoek naar had gedaan en mij medicatie gaf.
Ik heb zoveel info gekregen vrijdag dat ik het aan mijn ouders niet uit kon leggen wat ik allemaal had. Wat ik wel nog weet is dat mijn koppie alles opkropt en moeilijk dingen laat gaan, waardoor alles overvol wordt en ik dingen vergeet. over gaat piekeren en kort gezegt een storing komt. Ik moet met de cursus leren dat ik onderwerpen ook moet kunnen laten afvloeien en niet op moet kroppen. Zo zijn er meer dingen maar moeilijk uit te leggen zeg maar :P.. stom dat ik mijn moeder niet meenam want zo heb je toch een 2de die andere dingen nog weet. Al met al herkende ik wat ze zeiden erg veel en kon ik het ook uitleggen hoe ik dat ervaar. Dat voelde aan de ene kant erg fijn.

Buckje: ik moet zeggen dat het er erg netjes uit ziet en het net lijkt of het een sieraad is.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 12:11

nog niet opgelost hoor..
er komt nog een heffing van een maandloon door een administratieve fout bij het postkantoor/RDW.. dus daar vechten we nog wel even over vrees ik..

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 12:16

Nou ja, in zoverre opgelost dat je weer in de auto mag rijden ;)

b485

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 12:57

Tine, jammer dat het veulen al verkocht is, maar toch positieve ervaring met de groninger
Joram, spijtig dat je gezakt bent. Maar als je weet wat je fout gedaan hebt, komt het na een tijdje oefenen best wel in orde.
Buckje is aan het inrichten gegaan.
Naaltje, wordt behandeld als een echte boef en heeft last van een mislopende administratie
Een nieuwe fiets (en helm) voor het zoontje van Marjo2009
Honden: Petra heeft al goed door dat we in het bos netjes halthouden als we een hond spotten. Meestal lopen ze los ook al mag dit niet. Ik wacht dan liever op een veilige afstand tot dat baasje hond were netjes heeft aangelijnd. Maar Petra blijft er bang van hebben.
Goede wedstrijdresultaten voor Ollie1, Maisie, Poeltje, schaduw
L_Rivaldo heeft nieuwe remblokken en een meedenkende hoefsmid
VHU heeft bijgekletst op de stalhouderij en tweespan gemend
Tallechie doet de BTW aangifte en gaat aan de studie
IT ging aan de lange lijnen
De shetten van Evelinee houden de paarden goed bij

pfff ik geef het op om het bij te houden.

Schaduw: ivm koetsen kanora: Ik heb daar van de zomer een koets gekocht en ken nog meer mensen die daar gekocht hebben. Service is daar echt 0. Eens ze verkocht hebben, moet je daar echt niets meer van verwachten.

Beenbeschermers gebruik ik niet

Caadhola

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 13:05

b485,goed om te weten,dan wordt die het niet.
Service bij de Lemerij is erg goed.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 13:23

Waarom houden sommige mensen zich niet aan de afspraken :x had met iemand afgesproken dat haar dochter de ponys kon poetsen en als ik er een keer bij was dat ze dan mocht rijden.
Krijg ik een sms: hebben de ponys gepoetst daarna heeft ze een rondje zonder zadel gereden, hoop dat je het niet erg vind :x
Tuurlijk vind ik dat erg :x anders had ik wel gezegd dat ze mocht rijden :x

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 13:26

daar zou ik hoogstpersoonlijk langsgaan en eens meppen... :o
dat is de reden dat ik het niet aandurf om iemand dids te laten doen.. Dat betekent namelijk dat ik er niet bij kan zijn, en als ik zeg dat je van z'n kont af moet blijven, dan wil ik ook dat je dat doet (bij wijze van ;) )
:(:)

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 13:27

Jeetje Evelli, daar ben je meteen klaar mee dus. Mensen zijn raar.
Lot, balen van jering. Hoe gaat het verder met je?
Laura, als je wil praten, ik wil je altijd helpen.
Ik ga zo naar de ponies. Het is mooi weer vandaag hier.

Mastrootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 13:33

Evelli, dat is echt niet tof, je heb niet echt geluk met verzorgsters enz hé! Snap niet dat mensen het niet respecteren dat jou woord gewoon wet is over je pony, als jij zegt nee, dan is het nee, klaar!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 13:47

Nou, heb het verhaal iets completer gehoord nu, en het is niet de mama van het kindje die het bedacht had :x maar iemand anders...... moet zeggen dat ik een beetje teleurgesteld ben.... Zal wel enthousiastme geweest zijn van die ander... maar toch.

Lacuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 13:47

Ah, gatver daar kan ik me zo boos over maken.
heb zoiets ook eens gehad; je wil andere meiden ook een kans geven dus ze mogen al naar jouw paard zonder dat je er zelf bij bent, en dan flikken ze je zoiets.

pff concentratiepotje is weer op. Studie gaan we vanavond wel weer mee verder, nu eerst even lunchen (ja, joepie... zo'n hele lekkere maaltijdshake :\...) en dan een frisse neus halen bij de paardjes :)

groetjes, lacuna

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 13:59

Lief melanie!!

Ga zo winkelen met mijn vriend (eigelijk niet zo zin in :P) maar moet ook remvloeistof en cranberry pilletjes voor tum halen dus ga toch maar.

Net een wasje gedraait, kleding gesorteerd uit me kamer. Doet me toch goed dat ik mezelf daartoe gezet heb.

Ook heb ik mij aangemeld voor een proefles bij een autorijschool en mail verstuurd voor menles :D

Hoop vanaaf me vriend zo gek te krijgen om een rondje te gaan mennen.. dan maar nog zonder remmen maar dan wel met iemand erbij. Vandaag gaat mijn verzorgster naar de ukkies dus ze krijgen opzich hun natje en droogje.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 13:59

Middag!

Net 30 baantjes gezwommen en zo lekker slapen. Nog steeds een zombiehoofd, had gehoopt dat het in zwembad beetje door zou spoelen.
Lacuna: rustig aan he?
Evelii: waardeloos van die mensen. We gaan nu wsl toch ook nog langs Gerrit Jan van Boven in Diepenheim, dus echt leuk rondje Nederland. Bedankt voor het aanbod, maar ik denk dat we nu wel de hele dag zoet zijn.
Naaltje: kun je postkantoor aansprakelijk stellen?
Rivaldo: ik hoop dat de cursus je goed op pad kan helpen.

Nou, mijn kruikwater is warm, dus ik ga plat

Caadhola

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 14:00

Ik ben dan ook erg blij dat ik iemand heb waar ik op kan vertrouwen als ik er niet ben.
Erg vervelend als ze zich niet aan de afspraak houden.

Lacuna,na luchten is het vaak weer beter met de concentratie.

Ik ga zo Dandy rijden,en Lotte wassen,die mag vanavond mee met stalgenootje voor de Orun.
Haar Haffie is niet hoog genoeg.
En ik kan ze zo niet mee geven,die witte doet er alles aan om bruin te worden.

Evelinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 14:03

Goedenmiddag iedereen!

Jeetje Evelli, daar ben je dan ook mooi klaar mee! Vind ik ook niet zo fijn als mensen zomaar iets gaan doen met je paarden terwijl je er niets vanaf weet!

Ik heb vandaag mn eerste toets gehad van mn toetsweek, toets Engels ging wel goed, op naar de volgende!

Rij-ze schaduw!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 14:06

Wil wel zeggen dat alle betrokken wél verstand hebben van paarden, fanatiek paardrijden en eigen paarden hebben. Dat is het probleem ook niet. Ze hebben haar nog nooit onder het zadel gezien, nooit iemand op zien rijden e.d. En als ik de afspraak maak: niet rijden, dat er ook gewoon niet gereden moet worden als ik er niet bij ben :x
Vertrouw mijn pony ook voor 300% maar je blijft toch verantwoordelijk!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 14:35

@Evelli zou daar dus compleet van in de stress schieten en dat is ook de reden waarom ik het met verzorgers/bijrijders e.d. eigenlijk gewoon totaal niet meer aandurf.
Rizanta wordt zo ongeveer nu denk ik :7 gemend
door Peter, maar dat is heel wat anders, dat is mijn instructeur / die is hartstikke goed. Pony's met mennen door iemand anders zou ik echt niet durven als ik er niet bij zou zijn. Moet er niet aan denken eigenlijk. Net als het me altijd doodeng leek als verzorgsters / bijrijders (die paar keren dat ik ze heb gehad) met mijn paard naar buiten zouden gaan. Nu heb ik ook altijd wel nogal van die frisse paarden / en nu dus ook pony's gehad :):) daar stuur je niet zomaar iemand mee weg.

Nou ik moet NU weer gaan werken ~~}>

Vond Rizanta beetje ingevallen, vond het toch moeilijk te zeggen bij stal, maar het was hun ook opgevallen en ze krijgt vanaf vandaag meer kuil. Heb ook Omega 3-6-9 mix gekocht van Subli, is goed spul. En slobber.
Zo stom eigenlijk, ik was het even kwijt hoeveel je een groot paard dat flink in training staat moet voeren. Is toch heel wat anders dan die pony's, of een endurance arabiertje/dravertje/volbloed.

Buckje, vind het er best stoer uitzien, maar het is natuurlijk wel nogal wat dat je ze nodig hebt voor je handen :n
Ik heb zo ongeveer een jaar met een brace gelopen om mijn hand/pols/elleboog en ook om mijn knie. Soort robocop }:0 Ben erg blij dat ik ze niet meer nodig heb. Maar bij jou zal het wel niet beter worden vrees ik :(:)

Nou ga niet meer reageren op andere posts, sorry, maar moet echt weg :o

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 14:49

zo jullie gaan hard zeg..
ben alweer vergeten wie en wat iedereen gedaan heeft. :o
ik heb gisteren de meiden van mijn vriend weer eens op sun laten rijden,klein sprongetje gemaakt,jongste van 7 vond het wel beetje eng,oudste (11) vind het gaaf, maar viel me wel op dat een manege weinig aandacht geeft aan houding(ook mket springen) ipv aandrijven....aanschoppen!!!
dat gebeurt dus niet op sun bij mij.
daarna sun zelf maar ff nagereden en....sprongetje gemaakt ,wel lollig na tijden niet meer gesprongen te hebben (op een boomstammetje in het bos na dan)
meiden meteen: wauw sunny...
sun is ook best wel aan het invallen,normaal moeite om haar af te laten vallen..

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 14:51

hmm invallende paardjes
Diddle heeft nog wel wat over? :o
voor beide ook nog wel :=

Ik ben zeer gedemotiveerd door heel dat stomme verhaal... dat bedrag spookt continu door m'n hoofd..
zucht.. ^)

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 15:09

Lees later even bij. Ben net thuis gebracht van het werk. Op het werk werd ik ontzettend ziek en ze durfden me niet te laten rijden. Ga nu onder één warme douche en dan mijn bed in