A + C staan we nu op de 4e plek, 8 punten achter de nummer 1. Het zal niet makkelijk worden dit morgen goed te maken maar we gaan er gewoon voor...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
BlackDevils schreef:Zo, ben er ook weer. Dressuur ging aardig al kan het beter. Ze waren ook ruim 10 minuten al ingelopen en dat merk je toch met losrijden. Jammer, maar hij was lekker ontspannen. De vaardigheid was op het oog niet al te moeilijk maar toch rolden er drie ballen. Dat was al weer even geleden met deze pony. Nu waren er vandaag ook niet veel foutloos.
A + C staan we nu op de 4e plek, 8 punten achter de nummer 1. Het zal niet makkelijk worden dit morgen goed te maken maar we gaan er gewoon voor...
patrick76 schreef:Echwel schreef:Andre snelste van de dag, gevolgd door mijn grietje die over de hele dag de tweede tijden heeft gereden...tja je kunt ook nooit tevreden zijn he![]()
ik zag al dat je aardig bij kon blijven
patrick76 schreef:Ja, op 2 seconden na. Ik weet nog niet helemaal waar ik die heb laten liggen.toch bijna gered
Echwel schreef:Ondanks een subtiele sabottagepoging (mijn boekje lenen terwijl ik in de rust nog even probeer de hindernissen door te nemen) hebben we ze toch lekker voor kunnen blijven.Andre snelste van de dag, gevolgd door mijn grietje die over de hele dag de tweede tijden heeft gereden...tja je kunt ook nooit tevreden zijn he![]()
GaitMonster schreef:Gefeliciteerd! Strak wark...Wij zijn ook weer terug uit Markelo!Heerlijk gereden vandaag en de eerste plaats weten te behouden