is ook wel eens lekker.
de grote paarden stonden bij ons niet in de wei, maar mijn ukkies wel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

beide hekel aan winkelen 
Als het werkt werkt het toch?
en van Simba is 'het mannetje' , 'grote man'. En vooral zijn Alwyn en Simba in het tuig: grote vent, kanjer en knappe mannen

Ook lekker een vitamine spuit aan de knollies gegeven en rivaldo weer lekker met zijn regendeken buiten gezet. Iedereen stond binnen behalve de 2 veulens en mijn knollies
.. Heb rivaldo nu liever buiten dan op stal. Rivaldo vond het echt weer lekker om weer wat te doen en tum haha nou die kon zijn ei weer lekker kwijt wat een race monster is dat toch
, Freddy en Alwyn niet, die staan helemaal op het land en staan dus ook zonder dekens of wat dan ook. Ze zijn zo rondgegeten dat het volgens mij wel goed is als ze een beetje afzien
Freddy is zo'n monster
hij had vanochtend de hele wei op stelten gezet omdat Alwyn uit rijden ging, echt liep de hele boel op te juinen. Hij denkt met zijn 1.05 echt dat hij minstens 1.80 is. Mafketel. Loopt hij paarden van 1.65 op te jagen....
.. gelukkig heb ik nu de afleiding om toch met mennen bezig te zijn en tum wegwijs te maken.
..
.. hij moet gewoon echt weer aan het werk als hij weer helemaal de oude is. Tussendoor niet echt altijd stil gestaan wel gelongeerd, vrijspringen, buitenritten en lesjes gelopen.