ja, wel lekker fris....misschien kan ik morgen wat trainen.... zou mooi zijn. De honden zijn erg druk..haha..logisch..
happytime
Geplaatst: 22-10-14 19:29
tjeetje wat is het ik stond met dode vingers sun's nieuwe deken op maat te maken.... maar de deken zit netjes en ik kon ze meteen warmen eronder Bianco:voor jou heerlijk hussenweer wel weer een lege spaarvarken . hier ook morgen,want dan komt er een blonde man de meidengroep versterken deze blonde man heeft al een half jaar geleden enkel-dubbelspan gelopen,maar even op een manege gewoont wat hij niet leuk vond met kindjes op zijn rug....dus ik hij me weer aangeboden(ik had half jaar geleden tara nog) ik ga het een maand proberen...
Wat ontzettend leuk HT! Die kan natuurlijk dan direct bij Sun als tweespan
Nou 't was weer een hele onderneming vandaag maar alles is gelukt en nu nog ff bijkomen met een wijntje
janouk
Geplaatst: 23-10-14 04:55
Spannend, HT, Het is een leuk kereltje om te zien en erg lief. Ik ben benieuwd hoe hij het bij jou gaat doen. Hij heeft bij ons op de club in Lisse gelopen.
Hier zo naar het zh. Ze gaan oa controle foto's maken. Hoop zelf ook nog een datum voor het verwijderen van de pinnen te krijgen. Daarna nog naar therapie en hopelijk later op de dag menles om naar te kijken .
Mooie dag, allemaal!
tine10
Geplaatst: 23-10-14 07:27
Fijne dag allemaal. Ava:ik duim voor je
janouk
Geplaatst: 23-10-14 07:33
jij ook vroeg wakker, ava. Succes in het ziekenhuis. Ik ben druk in mijn hoofd. Gisteren avond is het boek definitief naar de drukker gegaan. Boek van janouk is nu out of my hands. Spannend
Oh, dat is zeker spannend, Janouk! Ik ben echt heel erg benieuwd!
Hoop dat mijn schoonmoeder me vanmiddag even mee naar de bieb neemt, ben van ellende nu een boek van dochter aan het kezen, hahaha. En terwijl ik dit typ, bedenk ik me dat ik ook straks wat e books kan uitzoeken *bloos*
tine10
Geplaatst: 23-10-14 10:03
Spannend Janouk.
Hier onze trouwe "hulp" bij het uitmesten. Poes Saskia
Hahaha, wat leuk, zeg en lekker warm in de winter!
Fijne chirurg heb ik! Was voor mij erg belangrijk om een datum te hebben en die heb ik nu ook gekregen! Erg fijn!
Biancacoo
Geplaatst: 23-10-14 10:33
Goedemorgen.. Ava...hoe lang moeten die pennen in je been blijven ? ebooks..mijn man verslind die dingen, mega handig !! kun je gewoon thuis donwloaden..en lezen maar... tine, leuke foto ! mooie poes ! janouk.. janoukboekhyper..haha..geweldig !! vhu, weer bijgekomen ?...
Ik ben net terug...toch klein rondje getraind !! lekkerrrr...ben met de kar gegaan....step zie ik momenteel niet zitten met mijn rug...bang dat ik val...fiest idem dito...dus..achter op de kar gestaan...ze gingen superfijn ! nu even opwarmen..bij de kachel..
t'is wel erg vochtig....maar goed..droog !! dat is wel fijn.. zag onderweg een klein meisje te paard thuis in de bak oefenen..grappig, zo'n heeeeel groot wit sinterklaaspaard..met zo'n klein meiske erop..haha..
Fijn dat het weer goed weer voor jou word Bianca. Maar ik vind het echt niks. BBrrr. verlang nu alweer naar de zomer. hi hi
Zondag clubkampioenschapen rijden op de vereniging. Maar omdat wij een heel klein groepje hebben komen er ook menners van buitenaf meedoen. Zeg maar menners zonder startkaart. Volgens mij doet Lanouska ook mee. Maar goed ik men nog niet zoveel de laatste tijd ivm schouder. Maar ga het toch maar proberen.
ava fijn dat je weet wanneer de pennen eruit gaan. fijne dag iedereen.
Biancacoo
Geplaatst: 23-10-14 11:02
Heb heerlijk getraind. . Maar mijn lijf is niet blij met dit weer..dus ik snap je goed.. Leuk baudyh. Veel succes alvast !!
avaluna
Geplaatst: 23-10-14 11:47
Dat is da idd beetje dubbel, biancao. 6 weken; ze moeten eruit, anders kan ik niet lopen, anders hadde ze mooi mogen blijven zitten, want was ook heel blij dat ze erin gingen; tenminste nog een beetje stabiliteit.
Wederom ko van therapie.
avaluna
Geplaatst: 23-10-14 11:50
@baudyh: leuk clubkampioenschappen; dat is dan altijd nog wel soort van veilig, ook al ben je minder goed voorbereid.
Yep Simone doet ook mee. Andere groom (Jelmer) doet ook mee.
We zijn bij ons thuis druk bezig met de oprit opnieuw bestraten. Ik kan dan wel niet straten maar wel stenen brengen.. is ook zwaar werk. zaterdag minimarathon in bronneger en dan zondag naar dalen..
Biancacoo
Geplaatst: 23-10-14 12:41
Goed bezig lanouska!! Idd heel zwaar werk ! Jij ook succes dit weekeind.
VanHuisUit
Geplaatst: 23-10-14 13:15
Leuke vooruitzichten voor Baudyh en Lanouska Hier beetje duf van gisteren bedankt voor het vragen Biancacoo. Wat lekker dat je kon trainen met de kar En Ava heeft een datum voor de pinnen eruit. Dat is wel heel fijn En boek van Janouk bij de drukker, is het voor de Sinterklaas uit Janouk? Wat superrrrrr spannend! Wat grappig die poes onze kat Streepje zit ook altijd op mijn schouder/in mijn nek als ik in de stoel zit. Lekker warm en dan dat gespin in je oor
Vanochtend Hero lekker op de wei gezet bij de dames. Ze waren de sloten aan het schonen, dat was aanleiding om met z'n drieën helemaal los te gaan op de wei nou toen had ik zoiets hoef ik ook niet meer te longeren
Verder vandaag vooral maar rustig aan. Morgen moet / mag ik een training geven en ik wil heel graag dus zaterdag die rit rijden, maar dan moet ik wel fit zijn natuurlijk.
even lekker rustig aan, vhu! Handig als de paardjes zo beweging krijgen; hier helaas geen sloten, hahaha. Hoe gaat het met de tekenles?
VanHuisUit
Geplaatst: 23-10-14 13:23
Tekenles is elke donderdag. Is heel leuk. Elke keer nieuwe technieken. Alleen deze week niet omdat het herfstvakantie is. Is gewoon het hele jaar door. Soort ontspanningstherapie Krijg je geen zeer achterwerk / rug van al het zitten?
Nou wees maar blij zonder sloten hoor. Enige voordeel is dat het een redelijk goede manier is om van alles uit je wei te houden. Maar er donderen hier elk jaar wel paarden, koeien, schapen in de sloten / vaart. Mijn lijntjes staan dan ook standaard metertje extra naar binnen, als ze dan eens doorglijden liggen ze er niet direct in. En een kant is dus een hele diepe brede vaart, daar heb ik zelfs een dubbele afrastering. Het zijn ook van die diepe sloten, komen ze niet vanzelf uit.
Ach die van mij zijn van die renners/race-eenden. Als er iets vreemds langskomt gaan ze altijd helemaal los. Kan ook een hele horde fietsers zijn of iemand die honden uitlaat of zoiets. Tenminste Ber en Hero. Ollie doet meestal maar even mee of helemaal niet, die vindt dat beneden haar stand Kun je niet even met je rolstoel het land in
Heb uitzicht vanuit woonkamer op de hele rijbak, hahaha. Hier verderop bij het kasteel staan ook paarden meteen aan de rivier, vind dat altijd akelig. Ik ben met dochter ook aan het kleuren en knutselen; we moeten iets, hahaha. Heb altijd wel last van mijn rug, nu ik weinig doe is dat wel een stuk erger idd. Maar goed dat is te verwachten.