Ibu werkt niet meer... pijn terug... auwww... Tandarts gebeld... pas 5 uur plek! Revalidatie vandaag maar afgebeld.
Net poging gedaan tot badkamer schoonmaken, was geen goed idee, al dat bukken. Nu maar lekker met een boek op de bank. Hopen dat de tijd vandaag heeeeeeeel snel gaat.
Tass
Geplaatst: 10-11-11 10:08
Iedereen die het nodig heeft, knuffel .
Gister hebben mijn mannen een stuk land erbij gekregen ... Geloof dat ze nu op bijna 10 hectare zitten . Gelukkig komen ze als ik roep .
staat blond ook in die grote wei? ze zijn al groot tass pokon gevoerd ofzo...
(overigens komt dids wél altijd als ik eten bij me heb. Dus als ik een week lang ga en dan een snoepje in zijn snuit stop dan komt hij wel gewoon. Maar daar heb ik nooit zin in )
Iedereen die het nodig heeft (en dat zijn er momenteel nogal wat) een hele dikke Ben heel benieuwd naar Daan.
sintjournaal is om 17.40 op 1 en ook op 3 geloof ik.
Ga weer snel verder met tuig poetsen en wedstrijd voorbereiden.
avaluna
Geplaatst: 10-11-11 11:22
Bedankt! Zag dat ze nog te kijken zijn via de nieuwsbrief . Dochter weer blij, is wss het laatste jaar dat ze haar ouders nog een beetje in de waan kan laten
hey bic, ik zeg: wie weet Ff kijken hoe het allemaal gaat lopen, maar als peerd bomproof is en ik daar een goed gevoel bij zou hebben, dan wil ik dat wel doen