Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Hij moet nog wel heel veel leren, maar goed, daarom is het ook wel goed om naar les te gaan.
. Het lijkt op een allergische reactie.. hopelijk verdwijnen ze snel wat jeuk is zooo vervelend.
. Ik rijd persoonlijk ook liever een L proef, omdat de B- zo langdraadig is met al dat stappen

en dan moet je bedenken dat zijn benen 1 maanlandschap zijn en die tot aan de knie/sprong helemaal vol zitten met open bulten... 't arme jong..
Maar vroeger met de paarden vond ik een B proef ook saai, ook al had je een jong paard. Dan rij je ze liever thuis wat meer door en dan starten dan in de B.
Maar goed, heb maar niet gereageerd in het topic, ben natuurlijk wel 'partijdig'.
maar die liepen er over de grond ook heel veel 
Ik heb ook altijd gezegd dat Snuit geen dressuurpony is. Daar doe je hem geen plezier mee. Wat niet wil zeggen dat het beter kan en ook zal worden als je het vaker met hem doet, dan raak je meer op elkaar afgestemd. Vraag me af waar je zweep is als hij niet een bepaalde kant op wil? Want als je de zweep eraan legt gaat hij echt niet die kant op? En galopperen mocht hij bij mij niet en heeft hij ook nooit gedaan.Citaat:Dressuurmatig is er wel nog heel wat werk aan. (sorry VHU)
) mag ik geen B meer. Vind de B proeven saai, dus start in principe meteen L (bij twijfel eerst hobbyklasse B). Versneld promoveren mag niet, anders zou ik wel 1x B willen en dan door.
) ons door gestuurd naar een magnetiseur. Bleek het een allergie te zijn, maar voor bijna alles (alle paarden brokken, brood, paarden snoepjes, hulpstoffen in vitamine pasta's en wormenkuren en weet ik wat al nog meer). Op alleen gras, hooi en voordroog deed die pony het super, groente en fruit kon wel (dus een worteltje en een appeltje wel). En we hadden een granenmix gevonden die ze wel kon hebben. 

Thanks! Haal hem donderdag op zal dan direct nieuweCitaat:VHU een wijkmans !!! superwagens, gefeliciteerd
maken.