Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ben er zelfs een stuk naast gaan lopen, moest even nadenken hoe ik het moest aanpakken. Hou het er maar even op dat ze ergens last van heeft ofzo. Ga woensdag weer rijden, kijken hoe ze dan is. Toch stond ze er na het rijden vriendelijk en ontspannen bij. Heb haar maar ingefluisterd dat ze zich beter een beetje kan gaan gedragen, handiger voor alle partijen.

want je wilt het zo perfect doen dat het gewoon ten koste gaat van je eigen plezier.Citaat:en? Ben je al op VHU?

we moeten gauw 's afspreken!! 
last van herfst ? 

oei.. goed opgelost 
hij was zo braaf. Op de heenweg, 3,5 km/h in stap, draf was goed voor 11 km/h (leuk joh zo'n gps
) We hebben 2 uur gereden, 12,5 km door het bos. Incl heel zware blubberstukken 
hij vond het wel gaaf geloof ik 

zal vanaf nu weer wat actiever proberen te zijn!
Ik moet dat 2x per week ook ivm 6.45 beginnen op het werk. dus dat wil zeggen dat ik dan om 6 uur de pony's buiten in de weide zet en met een aai over de bol er snel weer vandoor moet! Ach zolang ze wat te eten hebben hoor je ze niet klagen.
maargoed, als hij gemotiveerd is kan hij het dus
heb een garmin edge
die moet ik blijven aansporen zonder dat ze begint te dribbelen. dat laatste doet ze erg graag helaas. Naaltje schreef:die 6 km/h is voor dids snelmaargoed, als hij gemotiveerd is kan hij het dus
![]()
heb een garmin edge
Dat is dan wel met de fiets, met kar geen idee hoe hard we gaan.
(terwijl ze nu echt eindelijk wel wat sterker word en wat begint te doen). En een puntje in de vaardigheid, was foutloos, maar net buiten de tijd.
. Ben dus heel benieuwd of dat wat gaat wordne. 
.
), die laten ze liggen.