en hij gaat hárd!

heb gigantisch last van m'n rug nu door z'n gebok gisteren, hoop dat ik school haal straks

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lienepien610 schreef:Ik heb even een vraagje, misschien dat iemand van jullie het weet..
Ik heb mijn startkaart voor SGMW aangevraagd, de vereniging heeft dit verder bij de KNHS geregeld. Ik heb er verder nog niets van gehoord, behalve dat ze ermee bezig zijn. Tuurlijk kan het langer duren omdat het weer een nieuw jaar is, dus veel startkaarten. Maar over het inschrijven voor wedstrijden heb ik een vraag.
Hier vind je het inschrijfformulier. Het gaat mij eigenlijk om het Reg.Nr. bij Paarden/Ponies. Is dat het nummer dat je pony krijgt van de KNHS, nadat ie daar is aangemeld? Deze heb ik dus nog niet, kan ik mij dan ook nog niet inschrijven?
VanHuisUit schreef:Enne mbt Dids: volgens mij moet hij even heel goed weten dat hij a. er niet vandoor mag stuiteren, b. niet mag stuiteren c. dat de sneeuw nu weer weg is en hij weer serieus aan de slag moet. Sterkte met je rug