zou wel gezellig zijn. Maar 220 km enkele reis is me toch te ver voor een wedstrijd en het is meteen ook 3 dägen wedstrijd. Jammer maar helaas Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
zou wel gezellig zijn. Maar 220 km enkele reis is me toch te ver voor een wedstrijd en het is meteen ook 3 dägen wedstrijd. Jammer maar helaas
zag de foto op fb van je nieuwe to be wagen zag er super mooi uit
Overigens wel ultra stoer dat Sam en Patrick nu Z1 gaan starten
zag vandaag idd allerlei variaties voorbij komen
maar gelukkig kon ik de boel er weer uit krijgen tssss..... maar die kunnen als ze weer teruglopen best droog staan want dat land ligt hoger.

super! Heb je DB er al weer voor gehad of hoe gaat het met hem?
Word er een beetje chagi van.
. Maar dat laat ik over aan de directie. Ik heb voor mezelf (tijdens de buitenrit met Rembrand) vast wat voorbereid en dat thuis uitgewerkt. Ik denk dat ik een heel eind kan komen. De rest moet de directie dan maar aanvullen.
en ik zal voor je duimen voor de auto
bij de stal hebben we opvangkatten maar dat zijn er al 4 stalbaas wil pas weer nieuwe als er een het loodje legt. Zijn van die ex-zwerfkatten die niet binnen kunnen zijn. Erge lieve katten trouwens echte kroelkippen. Wat fijn dat je lekker hebt gereden doet een mens goed met al die stress
moest ook zoveel opeens geregeld, mis dan de routine ff weer van mesten, voer klaarzetten, netten vullen, slobbertjes etc etc