Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heel creatief opgelost, echt geweldig..
. Had vandaag lekker willen oefenen met Rembrand (nav mijn les van gisteren), nog even wat dingen beter voor elkaar zien te krijgen voor de wedstrijd van zaterdag, maar dat gaat niet meer lukken helaas.
Buiten hooi-ezel fotos ook bosfotos
Eventjes het bos in gewandeld en wat gerommeld met kunstjes en boomstammetjes stappen, greppeltjes stappen, luisteren 
voor tine
):
)
bicci schreef:Wij meiden; Lopen tijdens het tandenpoetsen door het huis. We lezen de shampoo flessen onder de douche. We lachen om onze eigen grappen voordat we ze verteld hebben. We hebben geen horloge nodig, we hebben een mobiel. We kunnen een zin 10x lezen, zonder het te snappen. We duwen tegen deuren waarop met dikke vette letters TREKKEN staat. We vragen ………………… "wat" ?? terwijl we alles ......verstaan hebben! We haten het, als de wind onze haren door de war blaast. We kijken 10x per dag in de koelkast, zonder iets te eten. We kunnen 10x dezelfde film kijken. We moeten onze mobiel bellen, om hem te vinden. We kunnen op de klok kijken, zonder daarna te weten hoe laat het is. We staan in de supermarkt voor de koeling, en weten niet meer wat we gingen kopen. We draaien ons hoofdkussen om, zodat we op de koele kant kunnen liggen. We zetten onze wekker eerder, om langer te kunnen blijven liggen. Als we ’s avonds naar bed gaan, tellen we hoeveel uur we nog kunnen slapen.
en zo is het
.
.... wat erg dat dat nooit meer goed is gekomen en dat je er nog steeds zoveel last van hebt. Is het wel duidelijk voor je wanneer het meer of minder last geeft?
als je op vakantie gaat, naar een evenement wilt, aan het lesgeven bent langer dan 2 uur achter elkaar enz enz. Maar ik weet wel vrij goed waar de grens ligt en als ik daar (een beetje
) rekening mee hou gaat het heel goed. Wil er niet altijd rekening mee houden en op mijn manier kan het ook niet altijd (komt omdat ik dan gewoon te veel wil natuurlijk) maar het is wel beheersbaar. Zo te lezen bij jou is dat het niet....dat is echt erg.
waardeloos van je schouder en bekken
) niet zoveel pijn heb gehad. Ik ben vannacht maar aan de Tramadol gegaan en nu net heb ik er maar weer 1 ingenomen.... toch een paar uurtjes geslapen maar nu is het weer over met de pret
. Ook heb ik nu wel een erg dikke wang en een hanglip. Als ik mijn ogen open doe moet ik eerst over een bult heenkijken
. Maar goed dat ik vandaag mijn roostervrije dag heb want ik zie er niet uit (normaal gesproken al niet maar nu nog erger.....) dus Ing niet schrikken straks
. Ik wil toch proberen om even met de pony's te gaan rijden want anders hebben ze helemaal weinig gedaan deze week.....
voor ollie
voor ingridM

kan me het helemaal voorstellen, hier soortgelijk, al kan ik dus niet op mijn rug slapen maar enkel nog op mijn zij....
op de een of andere manier ben ik nu toch weer bijna pijnvrij geweest...bijzonder maar heel fijn.
En dat in combinatie met begeleid sporten bij de fysio wil ik eigenlijk eerst proberen (begeleid sporten eerder gedaan)