[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

IngridM

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 20:23

Ja Naaltje; wilde eerst pakezel tikken maar vond ik zo oneerbiedig tegenover Diddle'tje hahaha

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 20:24

Tallechie: lekker plakken en knippen :+
Naaltje: wat heb je toch een heerlijk paard <3 Heel creatief opgelost, echt geweldig..
VHU: heerlijk gereden. Topcombinatie. en mooie samenvatting
Ipsilonka: ze mogen blij zijn dat er zich mensen aanmelden, krijg je dit. Balen.

Ik ga zo in bad en dan naar bed. Zit er helemaal doorheen, darmen zijn van slag %) . Had vandaag lekker willen oefenen met Rembrand (nav mijn les van gisteren), nog even wat dingen beter voor elkaar zien te krijgen voor de wedstrijd van zaterdag, maar dat gaat niet meer lukken helaas.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 20:36

[ITP] De zware dag van een hooiezel, euh fjordenpaard
fotos van vandaag :) Buiten hooi-ezel fotos ook bosfotos :) Eventjes het bos in gewandeld en wat gerommeld met kunstjes en boomstammetjes stappen, greppeltjes stappen, luisteren :P

:(:) voor tine

@tallechie; ik vind het ook echt ***dat 1 zo'n dag dan zoveel zou uitmaken.. maarja, waar moeten ze anders de grens leggen..
Bij dids alleen maar terug ''goed'' laten doen met basisenting omdat ik die TREC wilde starten..

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 20:37

Pffff altijd naar Tine :(:)
@Ips vind het ook echt belachelijk dat het niet doorgaat. Zullen ze wel zeggen dat ze x combi's moeten hebben maar laten ze blij zijn dat er een aantal zijn of desnoods maar 2. Zo komt het instructeurskader nooit omhoog met mennen. Er is zo behoefte aan. Moet de KNHS maar eens investeren in een paar groepen, komt er vanzelf meer animo.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 20:47

Ze hebben echt wel hun best gedaan bij de knhs hoor! De cursus was uitgeschreven in wormerveer en grootammers. Voor allebei waren er niet genoeg aanmeldingen. In een andere vorm hebben ze geprobeerd een groep te krijgen in Maarssen. Helaas is dit ook niet gelukt....

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 20:48

he tine....das balen zeg...
het heerst allemaal..hopelijk ben je snel weer beter...
:(:)

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 20:56

voor iedereen met auw in schouder, rug, voet, darmgestel, kiezen/tanden en in de portemonnee (Tallechie na enten :D ): :(:) :(:) :(:) :(:) :(:) :(:) :(:) :(:)

voor iedereen met halen van cijfers, zwemdiploma's, fijne ritjes ohz e.d: *\o/* *\o/* *\o/*

verder mee met de samenvattingen en nu lekker chillen voor de buis (laatste avondjes als het goed is en mijn nieuwe vriendje vrijdag komt :D )

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 21:02

Grappige hooiezel pakfjord Dids!
Gwin is daarvoor nog niet geschikt. Dacht vanochtend na de les mijn zweetdeken aan te pakken van iemand langs de kant om die dan over haar heen te leggen... was niet zo'n goed plan, gelukkig waren we na een paar snelle meters in de hoek en kon de deken alsnog op haar ruggetje.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 21:07

Wij meiden; Lopen tijdens het tandenpoetsen door het huis. We lezen de shampoo flessen onder de douche. We lachen om onze eigen grappen voordat we ze verteld hebben. We hebben geen horloge nodig, we hebben een mobiel. We kunnen een zin 10x lezen, zonder het te snappen. We duwen tegen deuren waarop met dikke vette letters TREKKEN staat. We vragen ………………… "wat" ?? terwijl we alles ......verstaan hebben! We haten het, als de wind onze haren door de war blaast. We kijken 10x per dag in de koelkast, zonder iets te eten. We kunnen 10x dezelfde film kijken. We moeten onze mobiel bellen, om hem te vinden. We kunnen op de klok kijken, zonder daarna te weten hoe laat het is. We staan in de supermarkt voor de koeling, en weten niet meer wat we gingen kopen. We draaien ons hoofdkussen om, zodat we op de koele kant kunnen liggen. We zetten onze wekker eerder, om langer te kunnen blijven liggen. Als we ’s avonds naar bed gaan, tellen we hoeveel uur we nog kunnen slapen.

en zo is het :))

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 21:26

bicci schreef:
Wij meiden; Lopen tijdens het tandenpoetsen door het huis. We lezen de shampoo flessen onder de douche. We lachen om onze eigen grappen voordat we ze verteld hebben. We hebben geen horloge nodig, we hebben een mobiel. We kunnen een zin 10x lezen, zonder het te snappen. We duwen tegen deuren waarop met dikke vette letters TREKKEN staat. We vragen ………………… "wat" ?? terwijl we alles ......verstaan hebben! We haten het, als de wind onze haren door de war blaast. We kijken 10x per dag in de koelkast, zonder iets te eten. We kunnen 10x dezelfde film kijken. We moeten onze mobiel bellen, om hem te vinden. We kunnen op de klok kijken, zonder daarna te weten hoe laat het is. We staan in de supermarkt voor de koeling, en weten niet meer wat we gingen kopen. We draaien ons hoofdkussen om, zodat we op de koele kant kunnen liggen. We zetten onze wekker eerder, om langer te kunnen blijven liggen. Als we ’s avonds naar bed gaan, tellen we hoeveel uur we nog kunnen slapen.

en zo is het :))

Zo is het echt!
Ik was gister mijn mobiel kwijt, had haast want moest naar nieuwe werk! Ga ik bellen, krijg ik manlief aan de lijn... bel ik hem dus ipv mijn eigen mobiel...

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 21:41

:wave:

heule korte samenvatting...

sterkte voor iedereen die het hier nodig heeft! :(:) :(:) :(:) :(:) :(:) :(:) :(:) :(:) :D

whaha, die foto van dids is echt geweldig! _O-

vanmiddag nog net op tijd thuis om van de laatste zonnenstralen en de herfstkleurtjes in de duine te genieten...
Afbeelding

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 22:07

VHU thnx voor de tip!!!

Naalt: die dids whahahaha _O-.

Nouvel: leuke foto!!

Greetje: straks elke avond met mij ipv voor de buis :P

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 23:09

Zo weer terug :)
Moet nu eigenlijk direct naar bed, maar ja, net uur gebrainstormd over een afstudeeronderzoek, tja, dan zitten je hersenen zo op full speed, kan ik niet even zo uitzetten.

Haha, ik bel ook heel vaak met mijn mobiel omdat ik niet meer weet waar 't ding is :o

Dat er zo weinig deelnemers waren aan de meninstructeurscursus....echt jammer. Gaat er dan wel ergens een van start Ipsilonka?

Bente vandaag nauwelijks bezweet, kon haar na even uitstappen zo wegzetten onder staldeken. Ze had trouwens wel een kleine vochtophoping tgv enting, zo'n wat uitgezakt kwabje onderaan bij haar linkerborst.

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 23:12

Citaat:
We zetten onze wekker eerder, om langer te kunnen blijven liggen

:j :j :j

Zo ben ik ook heel even. Ga zo slapen morgen druk dagje. Eerst naar Barendrecht en daarna naar Ede. En dan
naar huis en heb ik weekend *\o/*

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 23:13

Alwyn was gisteren ook bezweet, dus dekentje om. Gaat hij opeens op het beton schrapen. Zegt een stalgenoot volgens mij wil hij rollen. Dus snel dekentje af en naar de bak toe gelopen. Heb dat liever dan dat hij in zijn stal gaat rollen.

Ik bel ook regelmatig met mijn mobiel. Beetje jammer dat je niet naar je sleutels kan bellen.

Daan is de hele avond al aan het over geven. Drinken deed hij ook al slecht. Zal me benieuwen wat het wordt vannacht.

Heb mijn opdracht door 4 verschillende mensen laten controleren. Nu maar een nieuwe poging wagen.

Ik ga ook naar bed. Morgen werken en wil 's avonds eigenlijk nog naar stal

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 23:18

Mag ik nu een keer even ego klagen?

Buiten mijn schouder die veel pijn doet (ondanks de lidocaine) heb ik ook weer zo'n last van mijn bekken. Bewegen gaat nog aardig maar ik kan weer geen kant op op de bank en in bed, behalve in rugstand. Als ik op mij zij ga liggen brandt alles weg tot aan mijn knieën.
Ik vervloek nog steeds de dag dat ik van die knol aflazerde, 8,5 jaar geleden. :(

Zo, ik ben het weer kwijt :D

Truste iedereen en iedereen succes met alle pijntjes :-)

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 23:30

sterkte voor iedereen nogmaal, hopen dat alles snel weer op orde en pijnvrij is! :(:)

bente toch klein entkwabje...
vast over een paar daagjes weer weg!

echt heel jammer zeg van die instructeurscursus, ik wil 'm ook graag doen, maar dit was voor mij net te ver weg...

ik ga ook richting bedje zo...
morgen weer vroeg dag!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 23:59

@IngridM kan me goed voorstellen dat je die dag nooit had willen beleven ;( .... wat erg dat dat nooit meer goed is gekomen en dat je er nog steeds zoveel last van hebt. Is het wel duidelijk voor je wanneer het meer of minder last geeft?
Dat bekken van mij zegt gewoon au als ik bepaalde dingen (staan, maar ook autorijden bijv) te lang achter elkaar doe. Erg handig >;) als je op vakantie gaat, naar een evenement wilt, aan het lesgeven bent langer dan 2 uur achter elkaar enz enz. Maar ik weet wel vrij goed waar de grens ligt en als ik daar (een beetje O:) ) rekening mee hou gaat het heel goed. Wil er niet altijd rekening mee houden en op mijn manier kan het ook niet altijd (komt omdat ik dan gewoon te veel wil natuurlijk) maar het is wel beheersbaar. Zo te lezen bij jou is dat het niet....dat is echt erg.

@Tallechie manneke van slag... :(:)

Bente ging laatst ook rollen in haar stal, schrok me rot :oo

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 06:53

Mogge,

@IngridM, :(:) waardeloos van je schouder en bekken
@Tallechie, arme Daan en dit schiet ook niet op voor jullie :(:)
@Maisie, werk ze nog even vandaag ... heerlijk vooruitzicht al bijna weekend. Ik mag morgen nog 1 dag werken.
@Nouvel, heerlijk dat je nog even hebt kunnen genieten van het mooie weer middels een heerlijk ritje voordat het weer donker werd.
@Bicci, geweldige tekst... zooo herkenbaar... ik ga het manlief ook even laten weten.
@Ipsilonka, balen dat fase 2 geen doorgang kan vinden. Ik wilde vorig jaar ook graag de cursus voor meninstructeur doen, echter mijn pony's zijn te klein ^)
@Tine, hopelijk heb je lekker kunnen slapen....

Het lijkt hier wel een beetje een klaagtopic te worden en ik zal ook nog even mijn bijdrage leveren voor vandaag

Hier Harry de Hamster.... wat heb ik sinds gisterenavond een kiespijn gehad zeg! Ik kan wel zeggen dat ik nagenoeg (op mijn bevalling na :o ) niet zoveel pijn heb gehad. Ik ben vannacht maar aan de Tramadol gegaan en nu net heb ik er maar weer 1 ingenomen.... toch een paar uurtjes geslapen maar nu is het weer over met de pret ^) . Ook heb ik nu wel een erg dikke wang en een hanglip. Als ik mijn ogen open doe moet ik eerst over een bult heenkijken := . Maar goed dat ik vandaag mijn roostervrije dag heb want ik zie er niet uit (normaal gesproken al niet maar nu nog erger.....) dus Ing niet schrikken straks :P . Ik wil toch proberen om even met de pony's te gaan rijden want anders hebben ze helemaal weinig gedaan deze week.....

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 08:09

goeiemorgen!

ollie, sterkte... :(:)

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 08:15

:(:) voor ollie
en :(:) voor ingridM

een blije fifibosfoto!!!

Ik ga m'n rommel pakken en naar school. Vandaag project werken op school.. Ik ben benieuwd hoe dat gaat.. Er zit iemand in het groepje die het liefst de grond in zakt geloof ik, vindt niks goed en leuk :=
en er zit er eentje bij die zichzelf overal ''bovenaan'' wil hebben staan. 'n baasje..
Ik zit er dus maar bij en knik en schud wat :+

hopelijk optijd terug. Dan wil ik een rondje stappen met dids. Mag er weer op. Maar wil niet draven. doet rug nog teveel pijn voor...

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 08:20

Ingrid :(:) kan me het helemaal voorstellen, hier soortgelijk, al kan ik dus niet op mijn rug slapen maar enkel nog op mijn zij.... :(:) op de een of andere manier ben ik nu toch weer bijna pijnvrij geweest...bijzonder maar heel fijn.
Ollie, lijkt me toch niet goed zo met je kies....en wang en hanglip...beterschap, is zo frustrerend, duim voor jullie dat het snel over is...

naaltje heeft een topic gemaakt, ga straks even kijken.
ga nu opruimen en met zoontje naar de orenwinkel...hihihi,, hij moet iets om zijn oren te beschermen tijdens zwemles, hij word gillend gek van alle herrie in het zwembad, is erg zielig...

Groetjes en sterkte en veel plezier voor iedereen..
sorry als ik niet op iedereen reageer, heb wel alles gelezen,....zag nog een leuke foto van fifi..

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 08:33

Moeders Ingrid spreekt tot Ollie: dat hoort niet na zo'n behandeling, bel ff de tandarts.
Ollie zegt : "ja mam"
Moeders Ingrid: "braaaaaf"

Wat vervelend Ollie dat je zo'n pokkenacht hebt gehad :(:)

VHU; nou het is een nogal complex zaakie daar bij mij in het bekken. Teveel beweging niet goed, te weinig beweging niet goed en het balanspunt daartussen verschuift nogal eens....
Er is sowieso geen dag dat ik het niet voel maar de ene keer doet elke stap pijn en de andere keer valt het allemaal wel mee. Bukken verergert de klachten in ieder geval (heel erg bij de paarden gemerkt) Vroeger had ik het idee dat de kou er slecht voor was, maar de afgelopen zomers toch ook veel last gehad. Dingen als op de wagen klimmen is ook altijd ff auw maar dat heb ik er graag voor over :D
Ik mocht mijn zenuwen kapot laten snijden van de trauma- en revalidatie-arts maar dat vond ik nogal rigoreus 8)7
Ach, over het algemeen gaat het wel hoor, maar de dagen dat je spieren wegbranden als je wilt liggen zijn wat minder :x
Huisarts zag me laatst voor iets anders en ze had het nog over het Spine & Joint Centre in Rdam, mag ik nog proberen. Maar eerlijk gezegd denk ik dat het ook iets zou helpen als ik wat af zou vallen :o :o En dat in combinatie met begeleid sporten bij de fysio wil ik eigenlijk eerst proberen (begeleid sporten eerder gedaan)

Ook hier een k*t nacht door m'n schouder...........

Maar we gaan weer vrolijk de dag beginnen !

Iedereen fijne dag !

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 08:59

Goedemorgen allemaal

Ollie slecht geslapen door kiespijn, denk dat je nog even je tandarts moet bellen, dit is niet goed.

IM slechte nacht door zeer bekken. Klinkt heel lastig, de juiste balans vinden tussen beweging en rust terwijl die balans niet elke dag hetzelfde is...

Tallechie hoe is je nacht geweest? Daan nog ziek?

Naaltje succes op school.

Biancacoo gaat naar de orenwinkel, hihi.

Ik heb gelukkig wonderbaarlijk goed geslapen ondanks mijn kies.
Vanochtend 2 ibuprofennetjes genomen, maar die werken nog niet.
Probleem is dat het nog steeds vaag is waar de pijn vandaan komt, dus tandarts kan er nog niets aan doen. Hopen dat het vandaag even doorzet en dat ik dan wel geholpen kan worden. Graag iig voor het weekend...

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 09:11

voor IM en Ollie en iedereen die het kan gebruiken :(:)

Benieuwd of Daan toch heeft geslapen Tallechie??? En duimen voor je opdracht :j
Frensie ook nog aan de Ibu, jeetje ook voor jou :(:)

Hier ook gebroken nacht, slaap al lang heel slecht, zie eruit als 'de dood van het ganzenbord' zoals mn moeder dat noemt, maar goed, lekker wat spul uit een potje/tubetje etc. en je zie er niks van ;-)

Zo nu lekker wandelen :wave: