Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

zo maar in bad.
Hij ging helemaal uit zijn bol, stoer hinniken, hoofd heen en weer slaan, wilde direct nadat we het laantje bij de stal uitgingen al galopperend er op uit
ben ik weer even erg blij dat hij maar een mini is (ben niet zo'n held).
dat hielp wel, hij luisterde direct weer een stuk beter, dacht zeker o ja er hangt ook nog iets achteraan ....

.. wil mij vanavond gaan inschrijven, maar het weer heeft er wel voor gezorgd dat trainen wat minder is gebeurd, hopelijk lukt het toch
en mag ik maar 5 minuutjes draven,, mmm klinkt wel heel weinig?
Leuk hoor zo lekker trainen. Moet wel eerlijk zeggen dat ik dat schema nogal zwaar vind aan het eind. Maar goed, ik heb maar beperkte ervaring met endurance en al helemaal niet met mendurance. Plus dat ik niet echt van de schema's was maar gewoon 2x per week tijd had voor een langere rit en dat was mijn training voor endurance
De rit van Kootwijkerbroek is ' maar' 16 km . Dus die zou je moeten kunnen doen met de inspanning van plm week 9. Alleen weet ik echt niet / kan ik niet inschatten wat het met een pony doet als er een sulky achter hangt en dan ook nog door verschillend terrein. Verschillend terrein zou ik wel gaan oefenen als ik zou starten. Kootwijkerbroek gaat best wel op en neer en de paden zijn soms best wel mul. 

, ik moet eigenlijk ook nog steeds wat dingetje uitproberen. Voor ohz (is de pony van mijn vijfjarige dochter) krijg ik nu dat hoofdstel van Rambo, ben beniewd, mijn dochter rijdt, uiteraard nog zonder teugels en af en toe eens bitloos, maar eens kijken aan de longe hoe het daarmee gaat mét bit.[/quote]
Zijn 'sneeuwvakantie' (ik kon bijna niet rijden met die sneeuw) heeft hem niet goed gedaan. Mickje is weer een stijve plank..

Mijn dravertje was er zo een. Die maakte het niets uit of het nu vlak was of heuvels, zand of weg, die ging altijd.
) of die routes te doen zijn met een sulky en mini paardje van 86 cm? Je kunt er de hele dag over doen dus volgens mij moet het te doen zijn (met een beetje training)? Lijkt me zo ontzettend leuk. ALs er nog iemand gaat met een kleintje dan kunnen we samen rijden (invasion of the mini's )
Wij hebben een bonte driejarige merrie gekocht. Het is de bedoeling om haar te beleren voor de kar. Mijn vader heeft hier wel veel ervaring mee. We hebben haar nu vier keer in het tuig gehad (eerst rustig wennen aan bit ed) en het gaat echt fantastisch! Op de weg gaat helemaal goed, je kunt al makkelijk met haar sturen. Na ongeveer tien keer gaan we proberen met een sleep of iets dergelijks in de wei te rijden..