@Gem:ik val in herhaling; zie boven ; heerlijk; geniet er maar lekker van!
@vhu; leuk om die foto dan weer terug te vinden.
Straks etentje ten ere van mijn vaders verjaardag.
tine10
Geplaatst: 19-10-14 16:40
Ava: lekker een etentje. Weer even wat afleiding voor jou. VHU: leuk om zo een foto terug te vinden Gem: geniet ervan! Engeland is zo mooi
Vanmorgen ritje gemaakt met zoonlief op Sam mee. Helaas vergeten een foto te maken. Was supertrots op hun. Ze hebben voor het eerst ook gedraafd buiten. Hij reed zo bij ons weg en kon ook weer in draf naar ons toe rijden. Heel gecontroleerd en zelfs ook stukjes aan de teugel. Daarna nog even kort gemend met Amerigo, met zoonlief aan het stuur. Daarna ben ik weer naar bed gegaan en hebben de mannen achter in het land een paar uur struiken/bomen lopen snoeien. Een enorme K. klus, want wel 600 meter met allemaal doornige struiken die ver over de sloot groeien.
happytime
Geplaatst: 19-10-14 17:23
Gem:ziet en mooi uit daar,geniet ervan VHU aan het scheren geweest en leuke foto uit oude doos! Janouk heerlijk rondje amsterdamsebos gedaan(hier rondje Haarlemmermeer van een uur) Dus nee VHU ,geen wedstrijd vandaag voor ons ha ha maar....er komt een kostganger bij tine volop aan het snoeien,hier ook druk met (hoop de laatste keer) grasmaaien bramenstruik nog maar ff laten staan.......
Biancacoo
Geplaatst: 19-10-14 18:01
Ht...wat voor kostganger ?....je maakt ons nieuwsgierig..
even een ego berichtje.. ben zo trots op cupido.. heb vandaag marathon gereden.... maar dan met een twist.. namelijk ohz. pony was echt super braaf voor het eerst op wedstrijd.. heeft alles gedaan wat ik van hem vroeg.. publiek op H1 was even spannend maar daarna oke. water liep ie ook redelijk vlot in en het bruggetje deed ie ook super.
lanouska wat ongelooflijk gaaf om dit te doen(jammer dat mijn lijf niet meer wil en ik genoegen met mennen moet nemen ,maar ik vind dit zoooo gaaf om te zien)
Ips gelukkig weer allemaal thuis! HT maakt obs nou wel heel nieuwsgierig! Sam braaf buiten! En ook Cupido die dat zo maar even doet!
Etentje was gezellig in het mooie Slenaken. Toen we naar huis gingen bleek buiten plotseling de herfst begonnen te zijn. 's Middags nog lekker in de zon paarden geknuffeld. Ben dan alleen 's avonds zo uitgeteld dat ik het niet red om nog geconcentreerd m'n ding te doen en gisteren dan ook bijna 2 keer gevallen en dat kan nou echt ff niet; pffffff. Maar goed; gezien het weer neemt mij nou toch niemand even mee naar stal.
Ht krijgt nieuwe kostganger (2 of 4 benen, jong of oud) Lanouska, gaaf marathon ohz. Avaluna rustig aan vallen is het laatste wat je nu kunt gebruiken. VHU leuk dat je die foto teruggevonden hebt. Tine mooi dat zoonlief en sam het zo goed doen samen. Gem lekker op vakantie ziet er mooi uit daar.
Hier een slaapkop zoon. Manlief heeft hem om 7.45 wakker gemaakt mee naar beneden genomen en dan lag ik hem altijd even in de box om verder wakker te worden. Is hij weer in slaap gevallen.
Biancacoo
Geplaatst: 20-10-14 09:06
goedemorgen.. leuk lanouska ! sonjim, slaapkop zoontje..haha.. ava lekker gegeten..en wat een herfstig weertje gisteren he ?! Tine, wat leuk dat je zoon om sam naar buiten is geweest, lekker hoor, en snoeien....rotklus idd.
nou...tot later maar weer....morgen voorspellen ze storm....
avaluna
Geplaatst: 20-10-14 10:12
@sonjim: die van ons was ook zo'n slaapmuts
tine10
Geplaatst: 20-10-14 10:20
Heerlijk toch van die slaapmutsen? Beter dan dat ze steeds idioot vroeg wakker zijn
Morgen wordt storm voorspeld, maar als ik op buienradar en weer.nl kijk, gaat er hier helemaal niets gebeuren. Windkracht 4/5 is geen storm toch?
HT: je maakt ons wel nieuwsgierig Lanouska: gaaf Ava: niet vallen!!!!!
Net al Rembrand gereden en Samoerai gelongeerd. Ze gaat het steeds beter doen. Nu paarden terugbrengen naar zomerwei en uitmesten. Dan nog stukje huishouden en weer naar bed.
ppff ik had me toch vanmorgen een onbeschofte verkoper aan de deur. Er kwam een auto aan stapte er één van uit die riep "volllk" voor ik me aangekleed had ( ben nooit zo snel op maandag ochtend) stond hij al op de deel. Bijkeuken zeg maar. Dus ik dacht een klant die weer vergeten is dat we dicht zijn. Nee hij stelde zich voor als verkoopman. Hij stond inmiddels weer buiten. Dus ik zei dat ik geen interesse had toen ging hij een beetje doorzeuren ik weer ik heb geen interesse. Nou hij vond mij niet zo aardig. Ik zeg pardon u staat zo in ene in mijn huis, u had ook even aan kunnen bellen. Toen zegt hij heel bot : huis noem je dat huis. Ik zei dat het beter was als hij weg ging anders bel ik de politie ,ik laat me niet beledigen. Al vloekend en tierend ging hij weg. Kenteken genoteerd natuurlijk. Heb er net wel een melding van gemaakt bij de politie. Dat is toch niet normaal meer. Ben er nog steeds boos om.......
ips zijn jullie allemaal weer thuis? Tine al weer vroeg met de paarden gewerkt. Lanouska marthon zonder kar maar met pownie gedaan. Zag op fb nog een geschoren ollie zonder deken buiten.
Billy is bevorderd. Hij slaapt nu s' nachts op de deel ipv in de stal. Het gaat goed. Zodra s ávonds de lampen uit gaan gaat hij gelukkig slapen. Overdag is hij nog gewoon op stal. S ávonds is hij binnen. Wel met muilkorf aan anders grijpt hij onze andere hond. Niet handig.
Biancacoo
Geplaatst: 20-10-14 15:43
Baudyh, erg he die verkoop mannen... Oplossing voor Billy gevonden. Hoe is het nu met de stap van DB?
Hier weer sessie bekken rechtzetten gehad, gaat goed, maar mag voorlopig nog niets qua sporten... tillen,..of andere belastende dingen...
Nou,..ga hondjes buiten laten.
Fijne dag..
VanHuisUit
Geplaatst: 20-10-14 15:43
Wat een rare vent Baudyh.... kan maar zo inbreker zijn geweest trouwens / iemand die de boel aan het verkennen was. Zou Billy en dan zonder muilkorfje lekker zijn gang laten gaan
Zeg Ava een keer vallen is wel genoeg hoor pas je een beetje op Wat knap van Cupido en HT .... aiiii je maakt ons nu helemaal nieuwsgierig. Jouw jonge paardje trouwens had in Otterlo geloof ik 1e endurance uitgelopen grappig he. Zag hem toen op de uitslagenlijst staan, helemaal vergeten tegen je te zeggen.
Onze zoon was ook altijd erg van de slaperige nu nog trouwens
Vandaag Hero gelongeerd met zadel erop en ook in galop laten gaan. Had ik nog niet eerder gedaan, want hij ging nog af en toe erg stoer lopen in draf. Maar nu ging het allemaal very easy going dus daarna er ook weer er op en twee rondjes gestapt. Ging ook weer goed. Ik was erg trots op hem en mezelf Daarna Ollie nog wat netter bijgeschoren ze ziet er nu weer keurig uit. En even gedressuurd in de bak, moet eerlijk zeggen ons gepruts levert langzamerhand resultaten op, ze liep zelfs erg fijn. In stap en draf dan, galop is nog beetje rommeltje gaat alleen goed op de volte. Daarna wilde ik nog even een klein rondje buiten doen maar de lucht werd heel donker, dus snel weer teruggegaan. Was net op tijd weer bij stal.
Biancacoo
Geplaatst: 20-10-14 19:25
heeeerlijk vh, knappe hero...en knappe jij !! en ollie weer het dametje !! goed bezig. lanouska..leuk zo'n marathon te paard..ik vond je post al zo gek..cupido heeft al lang niet meer voor de kar gestaan..ik ga marathon met hem rijden..huh ?...dacht ik..daar zit een addertje onder het gras.
Heb zojuist getraind met de hondjes...kort stukje..ging super !!! zo blij mee...
VanHuisUit
Geplaatst: 20-10-14 19:35
We hadden net tegelijk gepost Biancacoo (vanmiddag dan). Lekker toch nog getraind voor de storm aan hebben jullie nu ook herfstvakantie of had je dat vorige week? Merk je wel dat het 'beter zit' zeg maar, je bekken? En wees er voorzichtig mee hoor
Hier maar saai en stil in huis, zoonlief is aan het logeren bij zijn neef/nicht. Manlief nog niet thuis
Hoop dat het weer nog wel een beetje bijdraait eind deze week.... zaterdag ga ik toch nog een endurance ritje doen. Gewoon op ons gemakkie, niet voor de prijzen of het klassement, beetje dieselen. Ollie loopt nog zo lekker, ik zie het gewoon als een georganiseerd vlot buitenritje het is altijd een gezellige wedstrijd, meestal lekker fris en beetje koek & zopie sfeertje in de schuur, dus start er graag
Hero was echt lief vandaag. Dan is hij echt zo'n knuffel-beer-pony
Biancacoo
Geplaatst: 20-10-14 20:30
nog net voor de regen aan inderdaad.. herfstvakantie was vorige week..heerlijk genoten met zoonlief..week was om voor we het wisten..op vrijdag naar legoworld...supermooi ! ik merk wel dat het bekken anders is..nu nog veel spierpijn....de therapeut noemt het...je moet van heel ver komen....zij heeft dit in deze mate nog niet eerder gezien....en t'is een puzzel zegt ze..maar..ik houd vol..en doe braaf de oefeningen, als ik zit, naast een spiegel..zie ik duidelijk van de zijkant dat mijn rug een stuk minder bol is..veel rechter...dus..dat is al goed !
komt vast goed.. Hero is een topper !! en alvast veel succes bij de endurance....mooie sport..als de paarden correct gereden worden !!
vhu:leuk dat je easy voorbij heb zien komen,alleen op de startlijst of ook in het echie? Hussen mochten ff hollen,die hadden vast de wind in de kont? IPS: heb je de dames wel al thuis? fijn dat hij mocht vliegen,altijd weer fijn de familie compleet (op gran canaria zei ik tegen mijn moeder: we gaan naar de yumbo,moeders dacht aan jullie winkel.... maar is daar een groot winkelcentra, ze vond het al vreemd: :we zaten toch all inclusief??) oja de nieuwe kostganger is helaas voor mij niet 2 benig