[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 21:34

Goeienavond!

VHU, schrikken zeg! Fijn dat Ollie het toch beter lijkt te doen met masker. Je moet er niet aan denken dat... Het gebeurt veel, voorjaarskoliek. Het eerste paard uit mijn jeugd waar ik echt gek op was, had het elk jaar. Ze is er uiteindelijk op 18 jarige leeftijd aan overleden.

Fief tussen de narcissen, ik ruik ze bijna :P . Er blijven steeds minder bollenvelden over in de Bollenstreek. Valt me elk jaar weer op.

Ikke is een mooi parmantig manneke, en Icoon gaat zijn naam eer aandoen! Mooi kind!

Janouk nog steeds -O- . Bah.

Dids niet voor turnen in de wieg gelegd.

Frensie had geen zin in vliegles :D

Dingetje krikt haar berichtenaantal op :+ . Gaat goed +:)+ .

M zijn nieuwe regendeken toch juist maar weer af gedaan. De laatste dagen met regen en wind woei dit zo zijn stal in, en heb ik hem weer onder deken gezet. Hij moet natuurlijk boxrust houden, maar vanochtend vond ik hem wel warm zo onder die deken.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 22:55

Zo scriptie kan prullenmand is, hangt van plagiaat aan elkaar. Zo dom als studenten dat doen (bij mij tenminste) want je ziet het direct aan de andere schrijfstijl en ik check dan wat bronnen en hoppa. Stom van student in kwestie, die kan het volgens mij best wel. En zo zonde van ieders tijd.
Wordt lekker gesprek morgen :=

Olleke staat al tijden zonder deken, alleen op de Veluwe had ze even dekentje weer op, maar toen stond ze voor het eerst hele dagen buiten en vroor het nog 's ochtends zo'n beetje. Het had nu natuurlijk best flink geregend.... maar met berg hooi en op stalletje was trillen snel weer over hoor. Snuitje kon dat ook heel erg dat trillen, als hij dan in zijn stalletje kwam was het met flink wat hooi ook snel beter.

Maar het is wel bagger weer zeg >;)

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 09:22

zo.. Heb wat beoordelingsformulieren opgezocht die ik al heel erg lang moest inleveren op school maar ik had geen zin om ze te zoeken :o
Weer iets om af te vinken in elk geval :))

moest ook een blij stukje over mijn stage schrijven ''voor de website'' (ik wil helemaal niet op de website...) en daar staat dan een van de onderwerpen die je erin moet zetten ''waarom vind je de has zo leuk?''
:? scuzi? :? Ik ga niet in opdracht daar neerzetten dat ik 't keileuk vind daar...
Dus die regel maar gedelete... Als ze me daarop willen laten zakken...

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 09:36

Goedemorgen

Rustig hier.
VHU: domme student zeg haha
AKS: kan geen positieve dingen bedenken over de opleiding.
Nouvel: nog gefeliciteerd met Fief. Ik had gister dinsdag en woensdag jarige paarden hier. Ze hebben samen feest gegeven :Y)

Gisteravond lekker gelest met Thabor. Ik was nog wel gespannen, maar heb erg veel vertrouwen in de invaljuf, dus is gelukkig helemaal goed gegaan.

Net de trailer helemaal schoongespoten en straks opnieuw in gevecht met de bosmaaier. Geiten moeten ook alweer verplaatst worden, ze hebben hun 2e wei ook al helemaal leeg gegeten.

ezelvrouwtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 10:14

ik wil DRRROOOOOOOOOOOOOOOOG WEER!!
Kan zo niet trainen voor Brooks Puzzeltocht. Ezels niet waterproof en om ze nou in een regenjas voor de koets te zetten ..... :+

bicci

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 10:18

troost je, ik doe nu ook niks met peerd.
-O-

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 10:21

ik heb een excuus :o

Ik mag niks doen met paard :)) Vind ik met dit weer geen heel fout excuus :))

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 10:34

@Frensie: goed dat je hebt weten uit te zitten :j . Je hebt niks gemist, hoor, mijn vader is geopereerd en ik blijf zelf nog even sukkelen :D .

@Nouvel: nog gefeliciteerd met spookje.

Hier ga ik stout zijn en toch wat met de paardjes doen, vandaag of morgen }> .

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 10:39

Avaluna: Foei! Afbeelding Ga anders zondag gezellig mee Jägermeisterrit rijden (achterop). Ben je met paardjes, maar niet "bezig" :)*

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 10:47

Allemaal lekker bezig met de paardjes. Ik ook niet hoor. Over een paar weken op menkamp, zal mij benieuwen haha. Nou ja, met Pablo doe ik helemaal niets en pony beetje loswerken.
Hier trouwens de dames ook onder dek hoor. Gewoon ongevoerd maar toch wel lekker voor ze. Ze hebben nu 2 middagjes een paar uurtjes op de wei gestaan. Pris met graasmasker, moet nog even werken aan de afstelling of een ander halstertje halen voor haar. Maar ze loopt prima dus ik ben blij (en dat voor een pony die aan alle kanten was opgegeven)

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 10:49

staan de graaskorfpaarden hier op lang gras?
Dids groeit zoals hij nu leeft weer :) 't is niet dramatisch, maargoed eigenlijk mocht ie nog wel wat kwijt :))

Maar ze staan niet op heel lang gras, betwijfel dus of hij wel wat kan eten als ik 'm een graaskorf zou omdoen? Ik heb niet de mogelijkheid dat ding voor een uur of 3 om te doen.. Het zou minimaal een hele dag zijn..

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 10:59

Ook hier staat db onder een ongevoerde regen deken. Hoewel het hier in tegenstelling tot andere plakken in nederland wel mee valt met de regen. Ikke en iantha staan lekker de hele dag buiten. Icoon alleen nog laat in de middag die moet nog een beetje rustig aandoen. De naam icoon hadden we al gelijk in ons hoofd maar vonden hem niet bij ikke passen. Maar gelukkig kwam er nog één waar hij wel bij past.

Zondag word het mooi weer hoorde ik. Fijn ga ik met de hippo's een buitenrit in Hellendoorn maken. Trainen. Heb ons opgegeven voor de mendurance op 1 juni in wateren.

Ik ben niet zo van de graaskorf. Maar ja dat hoeft ook niet. Ik kan ze als ik wil gewoon op een kaal stukkie neerzetten.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 11:28

@Gem: hahaha, dan was ik wel bij dochter d'r naast gaan zitten; heb gezien in Ermelo dat ze toch wel goed kan sturen, hahaha. Wij gaan lekker eten zondag ter ere van mijn moeders 70e verjaardag. Enne; ikke wille zelluf doen :D .

Vandaag moeder kip meteen kippig toen ik de kippentuin in kwam... en ja, hoor..., ik hoor gepiep <3 *\o/* .
Ben alleen bang dat het nu wel erg koud is, anders maar even een lamp of zo of ze straks naar binnen halen..., spannend.

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 11:29

Goedemorgen

Pony's van moeders en paarden van Harry gewoon zonder deken.

Ik zou gisteravond les hebben, maar ging niet door de kerels hadden allemaal afgebeld. Dus maar voor mezelf gereden.
Eerst uzma gedaan echt in de stromende regen. Maar hij liep wel erg lekker. Was net klaar met uzma en toen werdt het droog. Daarna nog octaaf en Arjan gedaan. Kar en tuig was echt heel erg smerig dus die schoongemaakt. Harry zou vandaag zand opvegen denk dat er wel een halve kruiwagen ligt. O:)

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 11:40

Avaluna: AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding geboren? *\o/*
Denk ik je een uitje te bezorgen én werk te besparen (geen opladen, inspannen etc. etc.) :P , gaat ze al lekker uit eten :Y) . Mijn moeder wordt ook 70... januari. Worden nou toch stiekem wel al ouwe mensen :x .
We hebben voor zondag een groom-wisseltruc gedaan, ga nu groomen bij C. (weet je wel, zat bij ons aan tafel tijdens de vergadering) met de Friezen van SH sr. Het wordt haar eerste tochtje buiten stal, dus ze kan wel wat hulp gebruiken.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 11:40

Hier ook blote paarden, ze moeten zich maar redden. Is geen doen om dan weer deken op, dan weer deken af te regelen. Daarvoor staan ze te ver van huis. Hier krijgen de paarden een weekje vrij. Vinden ze vast niet erg.

Lanouska: lekker met paarden bezig geweest.
Avaluna: lekker eten zondag en kippies
Baudy: lekkere toch op zondag.
AKs: dids die weer groeit, da's jammer. Hij was zo mooi geworden.

Nou, ik ga weer snel verder. Geiten zijn al verhuisd en bosmaaier deed het nu ook. Blijf het een eng ding vinden, maar ja, wel handig.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 12:36

@gem: moeders is een paar jaar jonger dan mijn vader, ze wilde geen groot feest, maar met z'n allen lekker eten. Merkt idd wel dat ze "oud" worden, maar laat ik dat gevoel m.b.t. mezelf ook hebben, de laatste tijd, hahaha.

Hier werkt pony van dochter alleen nog maar, ben blij als volgend weekend ook de inloopstal leeg getrokken kan worden, is niks die nattigheid...

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 14:23

Joehoe, iemand even beschikbaar voor een klein testje?

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 14:24

Gem schreef:

SHOOT!

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 14:25

Wat gaan we testen?

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 14:28

Gem schreef:

Kom maar op

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 14:30

Ben even met Bic aan het testen.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 16:22

Hi there! Ff snel tussendoor druk programma af te werken.

Ol heeft nu al een open plek onder haar kin van graasmasker dus ding half gesloopt hoop dat het nu beter gaat }:0 ze staat trouwens op gras van zo'n 3 cm hoog/laag. Gaat prima. Ze moeten er gewoon mee leren eten. Ze drukken met hun neus tegen het masker en zo pakken ze wat sprietjes mee. Maar heb gat dus groter gemaakt hoor, ze mag wel wat eten eten natuurlijk. Het oorspronkelijke gaatje was ze het totaal niet mee eens -:(-

Had hele week niets met haar gedaan, te druk, hoefsmid, het overleden paard... maar goed vandaag kon het heel even tussen werk en zoon thuis van school dus 3 kwartier in bak gestapt/gedraafd. Daarna maar op stal gezet want het kwam weer met bakken naar beneden >;)

Ben het nu al weer ernstig zat dat weer. Zoon naar hockey brengen, boodschappen doen, nog eten klaarzetten voor Ol en stal doen, honden uitlaten, eten koken en heeeeel vroeg naar bed toe als dat lukt want ik moet morgen om 04.00 uur opstaan :oo

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 16:24

hou ook de tong in de gaten VHU, Sil heeft hele littekens op zijn tong van het masker.
sterkte nog, is niet jouw paard maar grijpt je natuurlijk wel aan :(:)

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 16:24

mooie tijd morgen vhu :=
:(:)

Hmm, ik ga eens kijken hoe het Dids vergaat, maar anders me toch eens verdiepen in graasmasker :) Al is het maar voor 2 dagen in de week :)

@tine; 't is maar minimaal hoor wat erbij is! :) Maar ik ben oplettend nu :))

Het is vies weer.. Zeiknat geregend onderweg van school naar station en van station naar huis. Baaah!
Nu gauw een verslagje uitwerken, en dan vanavond lekker tv kijken :)