Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Dat je man toch dacht het wel zou lukken..... Sommige mensen zijn iets te optimistisch
Ben hier nog nooit knock out ge"slagen", maar Thabor heeft wel een heel harde kop.
Tja, zij heeft er maar 4 jaar voor gestudeerd, dus hoe durft ze he? Hij heeft meerdere keren gevraagd wat er was gebeurd, omdat ik ineens zo anders reageerde. Dus geprobeerd uit te leggen dat ik het de voorgaande keren ook niet met hem eens was, maar dat ik het toch wilde proberen, in de hoop meer energie te krijgen en dus niet tegen hem in was gegaan. Hij kon niet geloven dat er verder niets was. Hij vond me ook een boze uitstraling hebben. Nou, ik was niet boos, wel een beetje zenuwachtig, maar niet boos. Wilde alleen niet meer met me laten sollen. Ik vond dat ik genoeg onzin naar mijn hoofd geslingerd had gekregen.
Maar als ik er niet bij ben dan vind ik het wel moeilijk, vooral omdat het bij mij om vaak jonge kinderen gaat.
En voor mijn eigen wagen mag 'ie zelfs nog wat langer

)
ideaal! 't viel er gewoon vanaf! 
.
Je heet Royal Badness natuurlijk
Ook na te vragen op menkamp
(lijken op baasje
). Maar Bente is wel ontzettend braaf hoor, luistert heel goed naar stem en is heel gevoelig en makkelijk te sturen/mennen. Als je meer vraagt krijg je ook meer paard en vooral een paard dat heel hard voor je wil werken, tja dan moet je dus wel weten wat je doet..... Bij Snuitje is het wat afhankelijk van de stand van de maan en de sterren
of iemand anders er wat mee kan en ook of ik er zelf wat mee kan
Als je op een verkeerde manier ingrijpt of op een verkeerd moment juist niets doet heb je echt een probleem
) want het spannetje liep nog niet helemaal synchroon. Heb er ook nog wat mee gestuurd, blijft toch vreselijk leuk die kleine pony's

huh ?? wat mot je ???
als haflinger dame zijnde....maar jij meneer de meninstructeur...snapt er geen biet van !!!
ik wil mijn baas terug !!!!
grappig he.
Gebruik zweep eigenlijk nooit, hooguit bij buitenrit als begrenzing en in tweespan leg ik hem soms even tegen de eventueel wat achterblijvende pony aan, maar de pony's zijn zo snel beledigd, als ik dan iets doe met de zweep zijn ze echt