@Tallechie dat had ik kunnen weten want Snuit en Alwyn zijn natuurlijk gelijk ge-ent. Nooit aan gedacht jou in te seinen.
@Frensie hoop dat je het enigszins onder controle kunt houden. DIe kaakzenuw waar ik het over had loopt trouwens vanaf je oor naar precies het midden van je onderkaak, dus .... bij je voortand....
@Tine gefeliciteerd met je zoon, hij is echt een topper!
@IngridM hoop dat het je pijn wat verlicht en gewoon helpt
@Naaltje vragen of iemand anders dat kan doen
@Tass gekneusde voet....arnica druppels en traumeelgel
@Janouk wat een knappe dame is Janouk
@Ipsilonka jeetje dat kunnen ze toch niet maken zeg, laten ze blij zijn dat zich mensen aanmelden! Waar zou je anders heen moeten, gaan ze het dan centraal doen?
Dacht dat ik iedereen nu heb gehad?
Wij hebben zo ongelovelijk goed gereden met Bente, wow
Klein uur bezig geweest en dan echt zo heerlijk opbouwen tot aan het eind zo fijn mooi in stelling en buiging de ring door (had stukje 20x40 uitgekiend in de grote dressuurbaan) in draf, heerlijk met fijne aanleuning, kan nu ook paar pasjes doorzitten wat is dat fijn weer te voelen zeg, we zweefden door de baan. Galop ging ook heel fijn, maar wel gewoon grote voltes, rechte lijnen en dan netjes door de bocht van de hoefslag dat is nog net teveel. Maar durfde dat ook niet aan want we reden op het gras, dat was best wel vochtig, wil niet dat ze onderuit gaat. Ze heeft zo'n heerlijke looplust, vind werken helemaal het einde. Hoef dus na zo'n uur werken echt niet te duwen of wat dan ook ze doet het zo graag voor me
Denk dat als we zo doorgaan ik haar echt in januari ga starten, misschien wel direct in de L
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 09-11-11 19:48, in het totaal 1 keer bewerkt