@vhu; succes met kar kijken

En dids, die is gewoon poepie braaf
[TEN-ITP] Uitgebreid verslag TREC debuut Rijsbergen met Diddle

mijn TREC topic
en hier een foto van 1 van de hindernissen, de afsprong
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

. Wel relaxed dus. hihi. Zal straks je topic even bekijken.
en heel heel veel sterkte & good luck bij de osteopaat morgen.
Geen ervaring met 2span hier, dus kan je niet helpen.
W.b. thabor, tja lastig, als je graag zelf wilt en het ook echt kunt (;)) dan zou je het financieel gezien beter zelf kunnen doen ja. Maar goed.. dat mag je met je man lekker uitvechten.
OK ik dacht dat als je M was met wp dat je dan in de L mocht starten. Nou hopen voor jou dat dat prijskaartje tegenvalt en manlief je alsnog je gang laat gaanCitaat:VHU: ik moet nog wel in de B starten
Denk dat je echt op je eigen gevoel af moet gaan, jij moet ermee mennen en je er prettig bij voelen. Stalletje voor Snuit staat klaar hoor, hij kan er zo weer in

....
.
.
. Nog wat zitten praten en wat ik allemaal met mijn paardje doe en gedaan heb. Waarom ik het mennen eens wilde proberen enz.
.
. Dus hij heeft eerst gereden en wat dingen verteld enzo en daarna mocht ik zelf rijden
. Eerst leek het wel of ik zwaar dronken was
. Paard slingerde over heel het pad
. Daarna had ik het gevoel te pakken en ging ik gewoon recht
. Ik heb stap, draf, middendraf, galop gedaan voor de kar
. Nog een pad met allemaal bergjes, bergje op en af in draf
. Paard vond het stik leuk, oortje erop en gas erop en daar gingen over de bergjes
. Nog een recht stuk in galop geweest, lijkt veel harder te gaan dan dat je erop zit
. Verder heeeel veeeel gekletst met hem over mennen en paarden en wat je het beste kan doen en hoe dingen in zijn werk gaan, hoe je paarden beleert voor de wagen enzo
. Ik vond het super interessant en ik heb super veel geleerd
. Het was heel apart je heb het gevoel dat je niks kan eigenlijk
. Ik had het eerst stuk ook kramp in me rug van het gespannen zitten
. Na het rijden (1 uur - 1,5 uur) terug naar stal gegaan
. Daar heb ik het paard afgetuigd en werd hij afgespoeld en op stal gezet. Heb ik nog wat gedronken en informatie mee gekregen over tuigen en een kar om aan te schaven als ik er mee door wil gaan. Ook heb informatie gehad over het beleren voor als ik dat van plan ben 
. Het was een super leuke dag en die mensen waren super vriendelijk en legde alles super goed uit
. 
het is net een poedel: Koppie, pootjes, buikje en staart zijn nog flink behaard en de rest is kort.
. Ben nu een lijst aan het maken voor de osteopaat morgen. Die moet van alles weten. Ze is alleen vergeten me de lijst te mailen, gelukkig wist mijn instructrice wat ik zoal aan gegevens moet doorgeven.
Mijn instructrice kan natuurlijk veel beter rijden, maar ik vind Thabor erg leuk en hij zit veel comfortabeler dan Rembrand. Maar goed, stiekum idd maar hopen dat het erg veel kost hihihi.
.
.
Arm ding!
Stiekem toch verliefd op Thabor... t was toch het paard voor je man

)
) en mee parcours verkend voor de hindernissen, maar dat vonden de dames toch maar een eind lopen met mij haha! Ben zelf van het type ik wil alles lopen zoals ik het met mn paard ga doen, want dan weet ik welke lijnen ik ga rijden en hoe ik bepaalde hindernissen aan moet rijden en hoe de bodem is enzo. *maar de waterbak, daar ben ik toch maar niet doorheengewandeld hoor...*
heb m uit handen gegeven aan mn vriendin die met Zoë meeliep voordat ik echt mn geduld verloor. bah, dat past helemaal niet bij me. Heb m later nog wel even terug overgenomen, en daarna zijn we samen achteraf in het weiland gaan zitten en heb ik m in tranen verteld dat het me vreselijk spijt
en dat hij er ook niks aan kon doen
en dat hij eigenlijk nog maar een babypaard is en dat ik niet van hem had mogen verwachten dat hij altijd alles al zo perfect kan. half uur met m zitten kroelen en geloof dat ie me wel vergeven heeft. 

en ging hij met zijn tanden over de muur (!!) schuren en kriebelen...
)

). Maar als hij het ook elders op zijn lijf heeft lijkt het me niet van de cooling gel of je moet het ook op die andere plekken hebben gesmeerd? Tea tree onverdund kunnen ze ook allergisch op reageren, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.