[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 09:22

Bijgelezen. :j :oo
Goed bezig Vhu... word weer dekentijd idd..
Tine...waardeloos zeg met de dekens...

Hier was het vanmorgen maar 6°, lekker fris....dus met hondjes naar het bos met de mtb. Zoon vind het ook super.
Foto's op fb. +:)+

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 11:36

Ja echt. En ik snap dat zij zich beroerd voelt hoor, maar ja, dat is het risico van een eigen bedrijf.
Maar goed, vannacht de winterdeken maar om, want het is echt koud snachts.

Zoonlief doet het super op de catwalk hihi. Hij had voor een vermogen aan, Animo en vergelijkbare merken ;-). Ik heb vanmorgen lekker half uurtje met Fabels gewandeld door het veld en net heel kort even gemend met Rembrand. Zometeen met Sam naar de manege voor de dressuurclinic. Een aantal meubels staan alweer in de keuken, dus het klinkt niet meer zo hol. Maar we hebben wsl geen warm water meer. Lijkt of de boiler niet meer aan staat, dus worden koude douches de komende tijd (als ik komende 2 weken fulltime moet werken, gaat het dus nog hele tijd duren....). Ben het echt zo zat, maar goed, ik kan geen vrij nemen, dus we zullen geduld moeten hebben.

Straks ook nog taart bakken, zodat ik morgen op mijn werk kan trakteren.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 15:46

Pfff dat koud douchen is wel een dingetje Tine :brr:

Nou ik ben echt supertrots op mijn stoere Fred 8-) vandaag met 2 meiden van stal naar buiten gegaan. Kwamen we in ride for the roses of zoiets terecht (fietstocht tbv KWF kankerfonds), werkelijk ik weet niet hoeveel fietsers, brommers, motoren, skaters :oo ik had echt zoiets van OMG.... maar Fred was echt super braaf. Ook nog enorme tractor gepasseerd (op zo'n smal polderweggetje....). We dachten kan wel op zondag ff de polder in over de gewone wegen maar het was dus echt hartstikke druk. Dus op enig moment uiteraard andere kant op gegaan maar we moesten langs dat ene drukke stuk... Maar goede vuurdoop want hij is echt braaf. Als de andere paarden niet verder durfden liep hij ook gewoon voorop :7 echt een held :D

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 16:25

Heerlijk VHU!!! Super Fred <3

Nou, inderdaad geen warm water meer. Zodra we het water in de ketel willen vullen om voldoende druk te hebben, loopt het in de keuken weer over. Zou absoluut niet moeten mogen, dus vrees dat er bij het aanleggen 5 jaar geleden iets niet goed is gegaan. Ik heb hier zoooooo veel stress van -O- . Zometeen dan maar onder de paardendouche, dat is beter dan een koude douche. Nog steeds fris, want is veel minder warm, en in de stal, maar ja, moet toch ook gewoon douchen en de boiler is inmiddels wel leeg.

Super trots op zoonlief, deed het heel goed tijdens de modeshow en later ook nog bij de dressuurclinic, hij reed zo netjes <3 <3 . Marten Luiten ook nog even gesproken. Hij gaat even kijken of hij nog een wedstrijdjasje heeft wat hij niet meer past. Het is echt onmogelijk om een leuke jas voor jongens te vinden.

Taarten staan inmiddels in de oven, heb net nog even mijn lessen voor morgen goed bekeken (en nu maar hopen dat ik geen dingen vergeet) en dan straks maar vroeg naar bed.

janouk

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 16:31

Fred en Patrick doen het goed *\o/*

Balen tine van jouw vloer en warm water. Hoop dat het snel gerepareerd kan worden.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 19:18

Nou, de paardendouche was gelukkig lekker warm :D

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 19:26

Wat fijn Tine.
Wat een drama in je huis.

De eerste stap is weer gezet. :+
Afbeelding

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 19:33

Belker wauw, knap paardje heb je toch ! Super
Tine.... jemig..gedoe met water ....
Vhu..geweldig fijn zo'n Fred !! _/-\o_

marga1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 19:51

VHU heeft gouwe Fred houwe dat paard. :j

Tine deelt douche met paardjes of is het andersom? :D

Biancacoo is blij met frisse ochtends hondjes ook :)

Belker op de goed weg richting mennen :+

Hier balen Pep is kreupel |( vanochtend tijdens het inrijrondje begon het direct in draf dus stappend naar huis en in de wei gezet, en nu in de namiddag liep hij erg kreupel in de wei te stappen, dit wordt morgen da bellen.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 21:39

Wat super Belker met het sleepje erachter _/-\o_
Morgen 1e schooldag dus Tine? Heel veel succes het gaat vast hartstikke goed +:)+
He wat naar Marga.... misschien iets simpels als hoefzweertje als het zo opeens is? Ik hoop het voor je... :(:)

Man man man zenuwen gierden echt door mijn keel en dan zo'n paard wat je erdoor trekt, hij heeft me echt geholpen, echt maatje is hij dan :+: probeerde wel te doen alsof het me niets deed maar ondertussen ... := :o Ben die drukte te paard echt niet meer gewend... met Ollie durfde ik dat ook maar dat is ondertussen wel weer even geleden.
Nu proberen bij te houden, af en toe ook de drukkere stukken weg, dan gaat het vast steeds makkelijker :) .

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 11:39

Tine, gefeliciteerd met je verjaardag, ondanks de drukte hoop ik dat je een leuke dag hebt.
Marga..balen..hoop dat t meevalt met Pep.

Enjoy your day {:}

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 11:54

Tine gefeliciteerd!!

Vhu wat stoer die Fred!

Bale van pep hopelijk snel weer beter

Bianca blij dat het weer kouder is en met de honden bezig is!

Belker wat stoer!!

Hier nog steeds beetje druk wish heeft beetje soort van vakantie paar keer in de week gewoon voor de fun een rondje onder het zadel of voor de kar merk ik wel dat we echt maatjes zijn zo braaf tegenwoordig <3
Zit nu net tussen 2 banen in vrijdag zooi van vorige ingeleverd en volgende week weer beginnen bin een andere. Is behoorlijk veel stress zo bah

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 14:20

Zo ik heb vakantie gehad en dus niet veel op bokt geweest (dit doe ik namelijk thuis amper maar op mijn werk des te meer :P )

Tine: jeetje wat balen zeg van die dekens. In juli brengen zou vroeg genoeg zijn zou je zeggen. Ik zou denk ik wel een ander zoekem voortaan maar goed moet je idd eerst je dekens terug hebben. Zijn ze al terug btw?
Vanhuisuit: heel veel sterkte, die ziekte is niet niks! Vreselijk om mensen zo te zien gaan.
Belker: wat fijn!
Crazymel: 2 banen wisselen ja ellende pas geleden nog gedaan! Wat ga je doen?

Rijden jullie allemaal wedstrijden trouwens? En wie rijden er met kleintjes?

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 15:08

Haha ojajoh...meer op t werk op bokt als thuis..
Ik men niet meer helaas, had een grote C-welsh en shetten... ... ben hier blijven plakken.. :+

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 15:40

tine: van harte gefeliciteerd, fijne verjaardag *\o/*

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 16:26

Tine gefeliciteerd hoop dat je een goede 1e werkdag had met veel Y)(^)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 20:01

Cathey vandaag voor het eerst met pessoa gelongeerd. Twee kleine bokjes verder braaf. Is goed werk voor haar :)

marga1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 20:24

Tine alsnog gefeliciteerd.

VHU nu bijhouden met Fred die drukkere stukken.

Crazymel fijn he een maatje die het aankan om veel vrije dagen te hebben en dan braaf als je wel even kan. Mijn maflinger is ook zo'n brave 18 jaar en past goed op het vrouwtje ( hij voelt precies aan als ik moe wordt en gaat dan al stappen).

Ojaho ik men met shetten en rij er wedstrijden mee alleen hier op eigen eiland.

Ik heb vandaag mijzelf afgemeld voor de smw volgende week, we zouden voor het eerst voor het eggie
maar ja Pep heeft een hoefzweer en nu een gat in z'n zool, dus dat wordt hem niet dit jaar, en met een shet mag niet, te klein.
Dus we gaan nu maar oefenen voor de L dressuur met Eef voor in november.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 21:41

Nog net op tijd. Tine gefeliciteerd!!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 14:44

Het is hier gewoon warm weer... en vochtig... Cathey toch niet met deken want volgens mij is dat nu ook echt niet goed. Vanacht kwam het ook niet onder de 15 graden.

Hoefsmid zou komen maar die sms'te dat het morgen werd. Ook goed :+ dus lekker met Fred in de bak gereden. Hij liep lekker 8-)

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 14:51

Tine, hoop dat je een superleuke verjaardag hebt gevierd.

@marga balen dat Pep nu de hoefzweer heeft. :(:)

Gisteren mijn moeder geholpen met verhuizing. Ikea uitdaging bank en hangkast gemaakt. En goed gelukt al zeg ik het zelf.

MENEER anton mag ook in de vaardigheid M naar Hippiade. Haha volle bak. Want hij mag ook in L dressuur

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 17:05

Hallo allemaal, even heel kort, want moet zo naar ouderavond van zoonlief. Iedereen bedankt voor de felicitaties!!
Verjaardag was erg tam, maar ja, ik vierde het ook niet. Ook weinig telefoontjes en dergelijke gehad. Heb zondagavond taart gebakken om op school te trakteren.

Meneer Anton krijgt het druk *\o/*
VHU het is lastig weer nu met de dekens. Hier was het vannacht wel fris. Maar overdag weer warm. Blijf aan het wisselen. Heb wel mijn gerepareerde dekens op kunnen halen gelukkig (gisteravond ook nog maar gedaan)
Ojajoh veel op bokt op werkdagen. Dan heb ik er juist amper tijd voor hihi

Nou, ik ga weer op pad, moet ook nog uitmesten en lessen voorbereiden. Morgen komen ze langs om in ieder geval te zorgen dat we weer warm water hebben, dus moet straks ook nog alles daarvoor klaar maken.

Laterrrrr

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 14:19

Beide paarden weer netjes op hun hoeven. Hoefsmid vond het ongelofelijk hoe braaf Cathey was geworden hij had niet gedacht dat het ooit echt goed zou komen. Ik heb er eerlijk gezegd ook zwaar hoofd in gehad...Maar ze was vandaag voorbeeldig incl hoef op het bokje.
Fred uiteraard ook gewoon braaf :)

Hoe gaat het met Pep Marga?

En...is er weer warm water Tine?

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 14:26

Hier ook de dekens maar weer uit de kast gehaald. Wat een prut weer.

Leuk Janouk met Anton naar de hippiade.
Vhu paardjes braaf bij de hoefsmid.

marga1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 16:50

Tine kan je weer zonder paard onder de douche?

Janouk Meneer Anton krijgt het druk, maar wat leuk dat je met alles kan starten op de Hippiade.

VHU fijn dat Cathey het zo goed doet, en Fred natuurlijk.

Met Pep gaat het weer een beetje beter hij heeft een hoefzweer onder zijn zool deze is door da opengemaakt. Meneer loopt nu rond met aan een voet een sok deze houd de dot watten met betadine op zijn plaats. Omdat ik hem nu even apart heb staan blijft het prima zitten. Hij heeft 2 dagen metacam gehad en vandaag heb ik hem een paar wilgentakken verdeeld over de dag gegeven, dan heeft hij wat te doen en het is pijnstillend.
Gister met enkelspan naar menles gegaan bij instructeur hij had zo mooi een 80x40 baan staan voor de SMW nu dus maar een 1/4 gebruikt en geoefend voor de L dressuur met Eef, mag nu L starten in november (eerst volgende wedstrijd hier). En het ventje had zoiets van, ik kan achteruit hoor, en deed het uit zich zelf. <3 En na een hele zomer in het span nu weer in z'n uppie voor de wagen vond hij toch wat spannend geen steun aan die oudere Pep. Eef is 6 en we doen het rustig aan met hem gaat steeds beter, zo leuk om te merken.