Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

maar via omweg korting
alles staat hier nog deken-loos. Ollie ga ik morgen weer scheren, 2e keer al dit jaar (doe dekenmodelletje hoor, niet helemaal kaal) na 1e keer heb ik haar geen deken omgedaan het was nog zo warm. Maar nu gaat er ook deken overheen. Ligt er even aan hoe warm/koud het morgen is, wat ik erop doe. Als het net zo warm is als vandaag gaat er niets op. Maar begrijp dat het vanaf maandag / dinsdag gewoon guur wordt, dus dan krijgt ze haar nieuwe winterdeken op met hals lekker warm
dat je dat durft altijd zonder cap te rijden, als ik mijn cap niet op heb heb ik het gevoel dat ik in mijn nakie rij
lekker laten l*llen 
Wat een gedoe zeg. Maar ja vliegen met oorontsteking dat kan niet.
En het is ook nog voor ons goede doel. Zijn al jaren donateurs van Brooke. En dit is nog een leuk extraatje.
? **niet nieuwsgierig hahaha**
Het land is lekker opgedroogd dus ze konden vandaag lekker de wei op. Waren ze helemaal blij
mooi gezicht is dat altijd.
!
. Prachtig huisje, very British indeed
.
. We hebben wel een verloopstekker meegenomen, maar die een beetje gevaarlijk moeten verbouwen omdat de dikke stekkers (laptop e.d.) er niet in passen. Heel slim ook een stekkerdoos, dus we zijn weer van alle gemakken voorzien.