Het is hier nu rond de 20 graden. Lekker zonnetje erbij. Hier staan ze nog onder regendekens maar denk dat ik die er maar even afgooi zo voor een middagje.
Ze staan ook 24/7 buiten denk dat ze wel binnenkort naar binnen gaan. Over 2 weken ga ik ze dan scheren.
janouk
Geplaatst: 18-10-14 13:17
hier gelukkig geen dekenproblemen. Ik heb mijn paarden de laatste jaren niet geschoren. Ze staan ook zonder deken de hele winter en eigenlijk bevalt dat prima.
@bicci ziet er goed. Overzichtelijk. Leuke kleuren
bicci
Geplaatst: 18-10-14 17:15
thxx
vandaag lekker rondje gehobbeld, mn danspartner rijd de pony van mn vriendin bij, die was ook mee
en even foto gemaakt van stippel zn nieuwe touwhalster met halstertouw, het halster heeft hij van vriendin gekregen roze touw had ik nog.
Mijn paarden staan in brabant ook zonder deken hoor. Det twijfel ik heel erg over. Eigenlijk is het met de opleiding veel handiger als ze kaal is. Maar t kreng moet platgespoten worden. En dat vind ik duuuuuuurrr hihi. Laatste dagje op tenerife, onwijs heet hier. Maar morgen word het een rotdag met onweer en regen (en daar hou ik echt niet van als ik in een vliegtuig moet...)
VanHuisUit
Geplaatst: 18-10-14 20:20
@Ava jeetje dan heb je al veel aan je benen gehad zeg @Baudyh wat een verhaal van je setje maar via omweg korting @HT nieuwsgierig @Tine nog koud daar in het noorden, hier was het heerlijk weer, gewoon voorjaar met zachte wind alles staat hier nog deken-loos. Ollie ga ik morgen weer scheren, 2e keer al dit jaar (doe dekenmodelletje hoor, niet helemaal kaal) na 1e keer heb ik haar geen deken omgedaan het was nog zo warm. Maar nu gaat er ook deken overheen. Ligt er even aan hoe warm/koud het morgen is, wat ik erop doe. Als het net zo warm is als vandaag gaat er niets op. Maar begrijp dat het vanaf maandag / dinsdag gewoon guur wordt, dus dan krijgt ze haar nieuwe winterdeken op met hals lekker warm @Ips sterkte met de terugreis @Bicci leuk aan het dansen, grappig met andere partner dat je dat durft altijd zonder cap te rijden, als ik mijn cap niet op heb heb ik het gevoel dat ik in mijn nakie rij
Hier nog steeds last van pols, flink in de traumeel gezet maar het is nog flink pijnlijk. Vandaag lekker dagje, leuke tentoonstelling bezocht in de Kunsthal (James Bond) en lekker gegeten op terrasje in de stad
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 18-10-14 20:22, in het totaal 1 keer bewerkt
jah, andere partner voor het dansen en als hobbelmaatje als stalvriendin niet kan..
de roddels doen dan ook al vlot de ronde hoor, hahahaah
VanHuisUit
Geplaatst: 18-10-14 20:23
lekker laten l*llen
Is idd erg lastig want dan merk je pas hoe vaak je er tegenaan komt. Zelfs met slapen bijv als ik me omdraai e.d. of gewoon met fietsen als je er een beetje op leunt, of ook met typen **gaatwelweerovermaarzalwelevenduren**
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 18-10-14 20:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Crisis hier, stiefzoon heeft oorontsteking en mag niet naar huis morgen. Pff, moet ik alleen met de jongste naar huis.
avaluna
Geplaatst: 18-10-14 21:33
Hahaha; is wel lachen; laat maar kletsen.
in het zh zeiden ze al bionical woman.
Traumeel wil ik ook eens aanschaffen.
heerlijk paardjes geknuffeld in het zonnetje en nog ff naar een boetiekje geweest voor gemakkelijke schoentjes; die waren er niet meer in mijn maat; toen maar wat anders gekocht. Daarna kaputt wie Hund.
tine10
Geplaatst: 18-10-14 21:59
Net terug van een heerlijk dagje bij mijn ouders. Zo jammer dat ze zo ver weg wonen. Ik zie ze echt veel te weinig. Hoop dat de ponys het niet te warm hebben gehad met dekens op, maar ja, vanmorgen was het veel te koud om ze af te halen. Morgen of overmorgen ga ik Amerigo al voor de 3e keer dit jaar scheren. Zit al weer flinke vacht op. Volgend weekend loopt hij mee in de minimarathon, dan krijgt hij het veel te warm.
Ava: paardjes geknuffeld en nog op pad geweest. Lekker even wat anders dan in huis. En al veel ellende gehad dus aan je benen. Niet leuk Ips: Wat een gedoe zeg. Maar ja vliegen met oorontsteking dat kan niet. Bicci: dat is natuurlijk ook wel eng natuurlijk. Maar ja, dan moet je niet zelf allerlei verhalen gaan bedenken. En dat gebeurt dan wel.
Nou, ik heb heel leuke sinterklaaskadootjes gevonden En het is ook nog voor ons goede doel. Zijn al jaren donateurs van Brooke. En dit is nog een leuk extraatje.
janouk
Geplaatst: 18-10-14 22:47
Ipsilonka schreef:
Crisis hier, stiefzoon heeft oorontsteking en mag niet naar huis morgen. Pff, moet ik alleen met de jongste naar huis.
jemig, want een ellende
avaluna
Geplaatst: 18-10-14 22:59
@ips; o jee, dat is echt ellendig
Biancacoo
Geplaatst: 19-10-14 11:53
tjeetje..ips..dat is waardeloos.... vhu..druk met paardjes geweest, en nog last van pols.... bicci, mooie armbanden, gave kleurtjes.. ht...je maakt ons nieuwsgierig .. baudyh, nieuwe set voor weinig geld.. verder..ben ik het even kwijt..
tot later....
janouk
Geplaatst: 19-10-14 12:29
Vanochtend een zalig rondje Amsterdamse bos gemaakt, nog lekker in het zonnetje, met Haflinger Janouk en Fjord Bjorn, onder het zadel. Paul heeft ondertussen rondje bos met de honden gemaakt.
VanHuisUit
Geplaatst: 19-10-14 12:47
Goede rolverdeling Janouk Jeetje Ips wat een ellende Ava ganz kaputt HT jij gaat vandaag op wedstrijd? Was het daarom ? **niet nieuwsgierig hahaha** Tine fijn dagje. Wij zien mijn ouders ook veel te weinig. Is ongeveer zelfde afstand (ze wonen in OostGroningen, wij dus in Rotterdam). Het is ook zo jammer dat je dan niet spontaan even langs kunt gaan...
Vanochtend dik uur bezig geweest met scheren, Ollie zat dik in haar vacht zeg. Alles is nu nog niet netjes, ga het morgen nog wat bijwerken maar de grote lijn zit erin in ieder geval. Ze knappen er toch altijd flink van op Het land is lekker opgedroogd dus ze konden vandaag lekker de wei op. Waren ze helemaal blij mooi gezicht is dat altijd.
Gem
Geplaatst: 19-10-14 13:00
ff kort en ego, heb véél te doen ! We zitten in Alderbury . Prachtig huisje, very British indeed . Oftewel, een AGA (een oliegestookt fornuis dat het gehele huisje van warmte voorziet en we elke minuut van de dag op kunnen koken), mooie ledikanten waarin vannacht erg lekker geslapen. En helaas ook van die typical British stopcontacten . We hebben wel een verloopstekker meegenomen, maar die een beetje gevaarlijk moeten verbouwen omdat de dikke stekkers (laptop e.d.) er niet in passen. Heel slim ook een stekkerdoos, dus we zijn weer van alle gemakken voorzien. Een enorme tuin met eigen bos en ons uitzicht aan de rivier de Avon is echt fantastisch
VanHuisUit
Geplaatst: 19-10-14 13:04
Wat héérlijk Gem!
Zo leuk via facebook een foto van mijzelf en Nebraska uit 2005, finish na 50 km door de verzengende warmte (was op 1 mei dat jaar en die dag opeens 30 graden!) op de Veluwe/Posbank bij Laag Soeren. Weet die dag nog zo goed! Maar was die foto kwijt. Nebraska en ik zijn helemaal links op de foto.
Biancacoo
Geplaatst: 19-10-14 13:19
Vhu, gave foto !! Gem...enjoy !!!! ziet er erg mooi uit !