[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 08:22

Superrrrr samenvattingen _/-\o_ ik ga mee!

Bente met onder het zadel schakelen is puur rijden op gevoel (zit & wat stem) en ja zie dat maar eens vertaald te krijgen naar voor de wagen :o?

Nou het weer ziet er weer zeer aantrekkelijk uit **not** alweer natgeregend met uitlaten van 't hondenspul.
Dus maar even set droge kleren mee naar stal :7
Fijne dag allemaal :evaw:

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 08:30

Hier ook zeer somber weer en koud (12 graden maar, waar is die zomer toch?!)

Wat een draak is Vamor. Lastig. Denk je het net voor elkaar te hebben, wordt de boel weer gesloopt.
Hier absoluut geen groene vingers hoor. Alleen rozen lukken me wel. Genoeg mest om te zorgen dat ze groeien en in het voorjaar snoei ik maar gewoon wat. Het levert veel bloemen op, dus zal wel iets goed doen. Denk dat als ik erover na ga denken, dat het dan niet meer lukt. haha.

De fotograaf die er afgelopen weekend was heeft zijn foto's geplaatst, zal ze zo even hier op gooien.

Zometeen komt computermeneer, hopelijk kan ik dan nog foto's van eigen camera afhalen
Laatst bijgewerkt door tine10 op 13-07-12 08:36, in het totaal 1 keer bewerkt

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 08:33

in de vaardigheid
Afbeelding

hindernis 2
Afbeelding

hindernis 4
Afbeelding

(zie die ~~}> :o )

_Dingetje_

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 08:45

_O- Geweldige foto's Tine vooral van de ~~}>

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 09:01

Mooie foto''s Tine...was die mep met die zweep raak....of zwiepte je door de lucht....ziet er wel ~~}> uit...

janouk
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 09:27

Goedemorgen allemaal,

@tine stoere foto's. Lekker fanatiek ~~}> Je groom lijkt me alleen niet echt comfortabel en vast te staan. Het is sowieso voor de drukverdeling beter als ze niet op de treeplank staat, maar boven de as van de achterwielen. Alleen weet ik niet of dat bij jouw koets gemakkelijk kan.

http://www.neerslagkaart.nl/neerslagkaa ... =hoofddorp Gisteren hier dus 45mm gevallen. Dat is niet weinig. Het regent nu ook al weer een paar uurtjes. Ik droomde altijd van een stromend riviertje door mijn tuin: 6 riviertjes door mijn bak is wel wat overdreven.

Al moet ik zeggen dat de bak gisteren super was; net het strand als het net eb is geworden. Mooi vlak en strak.

Update Janouk
Ze lijkt veel minder pijn te hebben. Ze kan nu ook weer voetjes geven om uit te krabben. En ze boog weer erg diep vanmorgen om mij te groeten _/-\o_
Ze is nog wel onregelmatig, dus het is nog even wachten tot ze weer on the move is.
Laatst bijgewerkt door janouk op 13-07-12 09:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 09:28

Dingetje mooie samenvatting!
Tine leuke foto's!
Biancacoo geweldig verhaal van Vamor, maar wat zal je gebaald hebben!
VHU alweer droge kleren aan.

Zo, ben me een partij duf... Vanuit de post even paar boodschapjes gehaald en daarna met de honden naar het bos. Gaat Zhazha de ridgeback er weer eens van tussen... doet ze vaker, maar als je een korte nacht hebt gehad, kan je daar niet zo goed tegen... grr.... En het ergste is nog wel dat je niet boos mág worden, want dan komt ze natuurlijk helemaal niet meer.
Gelukkig komt ze altijd wel weer terug, duurt soms alleen even. Beertje was dolblij dat Zhazha weer terug was, hahaha. Nu kop koffie thuis en even bijkomen voor ik zo naar stal vertrek. Vanmiddag maar even een lekker uitgebreid dutje doen.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 09:28

Hier ook (helaas) 2 foto's van nienoord
Afbeelding
Afbeelding

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 10:01

Tallechie en tine, stoere foto's :D

Janouk, fijn dat het beter gaat met janouk!!

Gem, fijn getraind :) Galop doe ik eigenlijk altijd met Sil. Maar die is ook wel wat kleiner en galoppeert heel beheerst.

Haha BiancaCoo, zonde van je paddock!

W.b.t. BM :P Sil is de laatste tijd ontzettend braaf met mennen in de bak, ik ga eerst mennen en vervolgens ruilen we van plek en geef ik haar nog een tijdje de leidsels. Terwijl ik men, train ik Sil en leg ik haar uit hoe van alles werkt en daarna mag ze het uitproberen. Ze dacht dat het makkelijk was maar daar is ze wel op terug gekomen :P
En wat betreft de cap, tsja, slecht maar ik draag m eigenlijk ook niet behalve met wedstrijd en les. Op het paard wel altijd hoor, maar op de kar vind ik toch iets anders :P Dan zou ik op de fiets en snorbrommer ook een helm moeten.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 10:02

mooie fotos tine!

biancacoo heeft een heul stoute ponypaard := dat is wel echt een donder-actie.. :=

VHU neemt de halve kledingkast weer mee omdat ze naar stal gaat :P

Ik kom net uit m'n bed gestrompeld, hopelijk komt de hoofdpijn nu niet meer terug omdat ik 's goed heb uitgeslapen!
Als de dood namelijk dat ik morgen niet kan gaan werken erdoor.

En het ging over bijmenpaardjes. Ik ben slecht, ik geef 'm aan iedereen uit handen als ik erbij ben :o

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 10:08

Goeiemorgen!

Biancacoo: echt een lompe dender-actie! Misschien heeft-ie een brilletje nodig?

Tall en Tine: stoere foto's! Mooi hoor.

Zondag ga ik een oriëntatierit rijden in het Zuiden van Zuid-Limburg, dus heuvels := . Ben net zo bang dat mijn auto de trailer daar niet over gaat trekken als dat Ster in de staak zal gaan op die heuvels :o . Er schijnen ook een vaardigheidje en wat marathonhindernissen gebouwd te zijn, dus ik ben benieuwd naar mijn eerste "marathonervaring" :D .

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 10:12

Gem schreef:

Ga aub niet naar Hans Anders, anders heeft die straks ook migraine.....Aks :(:) kan je er alles over vertellen :=

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 10:14

_Dingetje_ schreef:
Gem schreef:

Ga aub niet naar Hans Anders, anders heeft die straks ook migraine.....Aks :(:) kan je er alles over vertellen :=

:')
word je wel lekker rustig van _O-

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 10:16

_O- , niet alleen de prijs is Anders B-) %) .

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 10:25

@Tine en Tallechie: stoere foto's :j !

@Biancao: fijn dat het goed gaat met Missy! Balen van je paddock.

@Jenkins: zo doe ik het hier ook met dochterlief.

@Frensie: balen en dan die hond nog de klitsen op en maar op je liefst die hond roepen....

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 10:27

B-) Vamor is zooo'n }:) }:) extreem dat zelfs een bril EN migraine hem niet zouden stoppen..hij is voor een arabier enorm lomp....
persoonlijk keek ik er ook niet van op...had al bewust missy eerst uit de paddock gehaald omdat ik al voorspelde aan mijn man dat hij dit zou doen...die mij erg ongeloofwaardig aankeek van neeeeejjj joh, dat doet ie niet !!!!
Binnen 1 minuut he ?!!! :wow: doet ie dus wel......lomp en onbenullig....21 jaar en zal het nooit leren.... := maakt niet uit of er een heining van 1 meter of 2 meter hoog staat,...die stond er gisteren niet, dus hoort daar niet..is altijd doodeng met hem in een andere weide zetten, dit proberen wij dus ook altijd te voorkomen.....fijn peerd verder...maar lomp is die wel..heeft mij al 2x knock out geslagen met zijn hoofd %) ....met hooi geven en borstelen... en daarna staat hij je aan te kijken van : :)ddd Y;(

Frensie idd lastig ...dan moet je vriendelijk blijven tegen zhazha....kom dan :)ddd kom hier...!!!! :roll:
Tallechie, die eerste is een gave foto !! :j
Alles goed met Daan en de paarden ?

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 10:34

Vamor is gewoon een koe in paardenkleren denk ik }:0

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 10:38

mijn man noemt hem KUIKEN !! hahaha,..

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 10:40

Kuiken van Uil :+ ?

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 10:41

_O- GEWELDIG Dit is echt weer vrijdagpraat :+

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 10:45

oooohhhhh vrijdag de 13e vandaag......

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 10:47

SHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHT baudy! >;)

_O- ik ben expres langer in bed gebleven :+

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 10:47

@Akshay: hoezo zou dat slecht zijn? Ik heb daar ook echt geen problemen mee, als ik erbij ben. Met Romeo willen de meesten niet :D , maar als ik erbij ben vind ik dat ook niet erg, de rest geef ik zo mee, ookal zijn ze niet zo gemakkelijk, ik kan zelf ondersteunen/ingrijpen indien nodig en ze zijn echt niet meteen getraumatiseerd of zo ;) .

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 10:56

Avaluna: ik zou Romeo juist wel eens aangespannen willen rijden :j , lijkt me een superpony! Ster zou ik wel aan stalgenootjes meegeven, zowel aangespannen als onder de man. Wanneer ik zelf in de buurt ben zou elk ander haar ook mogen proberen, maar ze heeft zo haar dingetjes waarvan je als "vreemde", die de handleiding nog niet gelezen heeft, in het begin zou schrikken :+ .

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 11:01

@Gem: dat hebben ze hier allemaal :') , maar ik laat ook Connor haar gang gaan (onder begeleiding), dus dan zou het met een volwassen ook moeten lukken. *met Connor denk ik ook wel eens "waar zijn we mee bezig", maar ze wilt alles "zelluf" doen, dus dan bokt er een knoeperd van een paard en even later zit ze in galop voltige-oefeningen te doen, pony schrikt tijdens het buitenrijden, ze ligt er nét niet naast en even later gaat ze lekker het veldpad af, pffff, maar die navelstreng wordt dus steeds langer en ik ben eigenlijk ook wel heel erg trots op haar* Gisteren is ze nog van de koets gedonderd, was uiteraard weer mijn schuld :o :o :') .