Wobbe heeft dat vroeger ook gehad toen hij longonsteking had (al kreeg wobbe ook nog AB)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Citaat:VHU dan zit je op nog geen km van mijn ouders af. Ik heb het plan ook om misschien die mee te rijden, maar weet het nog niet zeker. Dan kan ik je meeten als je het leuk vind. Is een half uur rijden voor mij.
kan me er altijd zo over opwinden dat mensen je dat bitloze op willen dringen, laat iedereen doen waar hij/zij zelf zin in heeft (als ik maar geen bitloze mencombinatie op hol tegenkom
). Ik zie mij met Rizanta al bitloos, echt niet, ben niet levensmoe
Doen ze net alsof je iets niet goed doet met je paard of een of andere beul bent als je er een stang in hangt. Nou ik heb vaak mensen met bitloos zien rijden die echt niet diervriendelijk waren. En dan ook weer al dat commentaar van mensen die onder het zadel bitloos vergelijken met mennen

en jij wou geen TREC-ers tegenkomen? 

)

pony
en gezellig
Citaat:VHU ik train lange afstanden voor de marathon. Dit doe ik ook op tijd en op de km afstand. Dus dat kan hij. Hij loopt gemiddeld 12 km per uur, wat hij in de marathon moet doen. Dan is het wegtraject een uur en de marathon ook een uur.
Op wat voor manier zou ik dan moeten trainen? Maar denk ook dat mijn vader voor de marathon kiest, maar zal het overleggen.
), over verschillende ondergrond en in verschillende omgevingen. Daarbij moeten ze op de p/a controle de rust kunnen vinden om zich te ontspannen (anders blijft de hartslag te hoog) en zo ook als je voorafgaand aan finish/p.a stapt. En ze moeten leren goed te eten voor de wedstrijd, de voorkeuring goed te ondergaan (rust, regelmatig kunnen draven/stappen), tussen andere aanspanningen het traject afleggen. En je paard moet over die lange afstand ook goed in evenwicht kunnen lopen, nagevelijk en niet te rommelig, anders zijn ze aan het eind van die 30 km gewoon onregelmatig of stijf.
Wel is het zo dat als we dan in de sloot liggen, we minder snel zinken..
Citaat:Veale heeft een constante draf. En gaat door. Hij heeft wel ook altijd voor de huifkar gestaan, dus de langere afstanden kent hij ook wel, is wel 2 jaar geleden maar toch. Hartslag maak ik me geen zorgen om. Voordat ik de marathon in ga is deze normaal 55 volgens mij, en als ik eruit kom 61
Citaat:Wel of niet bitloos... tja, ik heb vaak zat het gevoel met stang niet complete controle te hebben, zonder bit ga ik dus maar niet proberen... Wel is het zo dat als we dan in de sloot liggen, we minder snel zinken..
Voor mij ook lastig, want ik moet leren veel sneller los te laten. Voor mn gevoel geef ik dan de controle uit handen, maar begin nu te merken daarna juist meer controle te hebben.
, met als gevolg dus ook zere handen. Had vandaag na een kwartiertje dus geen gevoel meer in mijn handen
Toen dacht ik Maaike, relax, het gaat goed, pfffff. En de rest van de rit dus met veel makkelijkere hand, fijner mondje van Rizanta en goed gevoel kunnen mennen

Met silvester en een vriendin en haar pony's!

maar kwam rizanta ook niet tegen, dan is dat minder belangrijk 

Van de lichtogen.
hij stond er zo schattig & braaf
ik moest ook zo om hem lachen in dat stukje van galopperen. Ging vol enthousiasme van start en opeens viel het kwartje zo van ja, zeg, ik ben toch niet gek, waar zijn mijn vriendjes, hellup
).