Wobbe heeft dat vroeger ook gehad toen hij longonsteking had (al kreeg wobbe ook nog AB)
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Citaat:VHU dan zit je op nog geen km van mijn ouders af. Ik heb het plan ook om misschien die mee te rijden, maar weet het nog niet zeker. Dan kan ik je meeten als je het leuk vind. Is een half uur rijden voor mij.
Citaat:VHU ik train lange afstanden voor de marathon. Dit doe ik ook op tijd en op de km afstand. Dus dat kan hij. Hij loopt gemiddeld 12 km per uur, wat hij in de marathon moet doen. Dan is het wegtraject een uur en de marathon ook een uur.
Op wat voor manier zou ik dan moeten trainen? Maar denk ook dat mijn vader voor de marathon kiest, maar zal het overleggen.
Citaat:Veale heeft een constante draf. En gaat door. Hij heeft wel ook altijd voor de huifkar gestaan, dus de langere afstanden kent hij ook wel, is wel 2 jaar geleden maar toch. Hartslag maak ik me geen zorgen om. Voordat ik de marathon in ga is deze normaal 55 volgens mij, en als ik eruit kom 61
Citaat:Wel of niet bitloos... tja, ik heb vaak zat het gevoel met stang niet complete controle te hebben, zonder bit ga ik dus maar niet proberen... Wel is het zo dat als we dan in de sloot liggen, we minder snel zinken..