Hier was de vloerverwarming installateur gisteren de folie vergeten, of het ook zonder mocht
Nee dus. Vandaag herkansing. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
wat een regen. Was nodig idd maar bij ons bij stal staan nu overal enorme plassen want er is zoveel gevallen in zo'n korte tijd. Gelukkig waren de plekken op Catheys rug rustig, nu regendeken op, zal het wel goedkomen.
wat een gezeur en vooral wie betaalt de schade en wanneer is het dan klaar
en daarna ging er zelfs nog een emmer luzerne in, dat kreeg ze anders nooit weg (zat ze mee te miezeren, dacht dat ze het nooit lustte...) ze maakte haar maalbeweging dus niet af (onderkaak van links naar rechts voluit), is osteo achtergekomen, mij was het nooit opgevallen, misschien ook erg maar ik was ervan uitgegaan toen ik DA/paardentandarts erbij had gehad dat het goed was bekeken en ik heb daar nooit op gelet... / ze maalde wel wat maar blijkbaar kon ze veel meer... er zat een hele richel aan een kant van haar kiezen waardoor het malen daar ophield
vooral omdat je je eigen DA erbij hebt gehad (die dus volgens zeggen ook opgeleid is als paardentandarts...) die dan beweert dat het absoluut niet meer aan haar gebit kan liggen allemaal (zowel het eten, als het staken).
was grappig om te zien.
.
en Belker wat een idiote vraag zeg wat een sukkels lopen er toch op deze wereld
coooool hoe doet je jonge paardje het ?
heel veel sterkte.. snap goed dat het je met nare berichten erg raakt,... machteloos allemaal.. dikke knuffels vanaf hier..

Fred terwijl de stalbaas vlak naast de bak bezig was met de motorzaag twee oude populieren in stukken te zagen. Hij gaf er niets om stoere bink
en heeft ook nog kans op nieuwe opdracht.
. Daarna kwam de fysio voor Fabels, zoonliief en mijzelf. Fabels was namelijk wat tam bij het rijden donderdag. Fysio kon niets geks vinden, maar had het idee dat ze flink gegroeid was. Dat in combinatie met veel nieuwe indrukken bij de beleerder heeft haar wellicht toch flink vermoeid, dus nog een paar extra vrije dagen.
.