Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
Van de week gaan we het nog een keer proberen. Voorlopig blijven we lekker veilig in de bak met m'n vriendin die het mennen vaardig is op de bok

) van 28/8. Moet nog even kijken hoe het er dan voorstaat en wat ik wil gaan doen. Lijkt me ook een hele leuke wedstrijd om ons endurance debuut weer te maken
want die gaat er komen, dat weet ik zeker
je weet het, om half 10 is onze release he 
groot smal dier of niet? 

*
. Jij ook een fijne rit. En wat een mooie toekomstplannen. Echt te gek voor je
) dat mijn instructrice Thabor gaat uitbrengen. En het leek mij nu juist zo leuk om op hem in de B te gaan beginnen. Dat red ik wel. Bovendien zit hij veel makkelijker dan Rembrand. Maar het is zijn paard en hij vindt dat ik het druk genoeg heb. Ben hier niet blij mee.
Geintje hoor, ze schrikt niet meer vreselijk van duiven. Maar toen Naaltje bij mij was gingen we een ieniemienie stukje het bos in en toen vloog er een duif weg. Rizanta sprong opzij en ik zat zo halverwege haar halsCitaat:VHU: nu al in paniek om een duif
Ik laat Peter Rizanta gewoon mennen als ik niet kan (qua tijd maar ook als ik niet zo goed in mijn vel zit) en het longeren laat ik aan Riette over. Zo heb ik een goed hanteerbaar paard waar ik zonder angst en beven en na die tijd zonder spierpijn of compleet uitgeput mee verder kan, prima toch? Ik wilde vroeger ook alles zelf doen, nu zijn we gewoon een team om het paard heen. Daardoor lukt mij wel steeds meer zo veel meer zelfs dat ik weer aan wedstrijden onder het zadel denk, nou dat had ik een paar maanden geleden echt nooit gedacht. 

(links zoon Han, midden moeder Naaltje, rechts Lacuna)
) maar al met al plm 17 km schat ik in in plm 1.5 uur. Flinke stukken gestapt want zoonlief was ook mee op de wagen dus wat rustiger aan gedaan op hobbelige stukken..