Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ga mis morgen toch even in alle rust naar schoenen/laarzen kijken en ook een kerstkadotje voor mijn zus. Beetje vroeg maar korting is altijd fijn

Is altijd handig om op voorraad te hebben.
.. weet namelijk nog niet wat ik voor mijn zus moet halen als kado
.. zou morgen eigelijk een rit in het gooi maken (reed er gister langs met de auto) en toen dacht ik wouw!!! helaas is stalgenootje ziek die ook mee zou gaan. In mijn eentje rijden vind ik niet zo super leuk in een groot bos die ik niet ken 
.. moet ook handen naar voren doen maar hij sprong zo vroeg dat het totaal onverwachts kwam
(ja ik weet het, ben een zeurpiet)
winstpuntjes in dressuur komen wel weer als hij wat meer 'trek'-conditie krijgt of de bak niet zo zwaar, denk dat hij zich er wat uitdrukte omdat hij natuurlijk heftig bezig was met trekken.
en hij dus steeds zoiets had van ik wil daar niet stil staan stonden we nu zowaar wel goed stil. Had de laatste 2x al voor elkaar gekregen dat we daar enigszins normaal stappend langsgingen en nu trucje toegepast (geleerd van een v/d koetsiers van de stalhouderij
). pony iets schuin in de andere richting geparkeerd (dus net alsof ik de andere kant opga, stelling andere kant op) dat hielp dus blijkbaar erg goed, heeft hij wat meer de rust erin.

verder geen verstand van afstanden

dids en z'n vriendinnen net al gevoerd, dus die staan ook weer prima voor de nacht