ik heb ook alles schoon. Kar en tuigen. Ferro gewassen en nu morgen robijn nog even wassen en vlechten. Start morgen voor het eerst L met robijn dus ben benieuwd.
Jij ook succes morgen met de wedstrijd hopelijk komen we allebei met winst thuis !!!!
Over overwerk gesproken, gisteren had ik 2 uur eerder vrij genomen en vandaag moest ik 2 uur over werken Slecht slapen ? Daar heb ik totaal geen last van. Hoop alleen wel dat morgen wel mooi weer heb. Morgen heb ik weer koetsier les, en daarna afscheid rit met een vriend en zijn shet 2 span. Want week daarna gaat Tobbe naar Drenthe. Tobbe gaat die twee shetlanders zeker missen.
Joram ik hoop ook dat het droog is heb ook praktijkles....
L_Rivaldo
Geplaatst: 29-10-10 22:24
Succes meiden morgen!
Marianne: dat heb ik ook heel vaak daarom koop ik enkel nog voer voor ze.. die halsters wilde ik al heel graag maar omdat ik al veel had niet gedaan.. maar nu braken er veel touwen en heb ik een baan dus was de keus gemaakt. Want dacht 25 procent korting maar bleek zelfs 8 euro per halster aan korting dus toen was het graaien hihi Ga mis morgen toch even in alle rust naar schoenen/laarzen kijken en ook een kerstkadotje voor mijn zus. Beetje vroeg maar korting is altijd fijn
Joram: als ik ga moet ik dan betadine voor je meenemen? krijg je ook korting over
VHU: erg he, kon gewoon niet kiezen enkelspan of tweespan dus toen dacht ik enkelspan is toch eerst (en ook geen heffie hindernissen) dus dat kan riv makkelijk aan. Ik wil namelijk graag laten zien hoe riv nu loopt(en wat de jury ervan vind waarvan ik kan leren), hij is zo gegroeit maar wil soms nog wel is achter de teugel kruipen.
Hoor vanavond of we zondag naar het gooise natuurreservaat gaan voor een rit.
Even snel een ego post. Mijn wekker gaat morgen om kwart voor 5, half 6 word ik opgehaald en half 7 gaan we richting Oenkerk! Succes iedereen!
VanHuisUit
Geplaatst: 29-10-10 23:15
Iedereen heel veel succes morgen!
Moet morgen ook erg vroeg op, maar dat is alleen om de pony's te voeren, zoon moet al heel vroeg hockeyen, en we hebben morgen maar een auto tot onze beschikking
zit nog even te eten en dan zo naar stal om uit te mesten... mijn vriend is al hooi halen, die komt ook zo gelijk naar stal, dus moet even opschieten..
Is goed .. zou morgen eigelijk een rit in het gooi maken (reed er gister langs met de auto) en toen dacht ik wouw!!! helaas is stalgenootje ziek die ook mee zou gaan. In mijn eentje rijden vind ik niet zo super leuk in een groot bos die ik niet ken
Gisteren kreeg ik een wolle zweetdeken met hals kado van iemand, splinternieuw maar lag al 2 jaar te verstoffen omdat hij voor haar b pony niet paste. Hij past die van mij perfect en heeft een rood wit blauw biesje wat er mooi past bij mijn nieuwe halsters echt zo lief dat je dat zomaar krijgt
L_Rivaldo
Geplaatst: 30-10-10 11:47
Die rivaldo dit zit je toch niet uit .. moet ook handen naar voren doen maar hij sprong zo vroeg dat het totaal onverwachts kwam
*zucht* hoe kan iets kleins,wat misschien niet eens doorgaat/nodig is zo iemand z'n humeur verpesten... Vriendlief had vandaag een dagje vrij. Vanavond gaan we iron man2 kijken want die heeft hij op blue ray. Ik heb me er echt op verheugd. de vrouw van zijn collega is zwanger en over 2weken uitgerekend. En je raad het al.... Ze heeft waarschijnlijk nu al weeen. Maar het kunnen ook voorweeen zijn. Dus nus is mijn vriend gebelt of hij wil komen werken als het wel de echte weeen al zijn. En hij heeft ja gezegd, heel logisch want zoiets doe je voor een collega. Maar als het voorweeen zijn is het waarschijnlijk niet nodig. Dus heel misschien moet vriendlief alsnog werken vanmiddag/vanavond. En dan gaat het film kijken niet door. Ik snap het allemaal wel en vind het ook logisch dat je zoiets doet voor een collega. Maar het is wel een beetje een domper...ik had een goed humeur,maar door zoiets wat misschien niet eens nodig is is het omgeslagen in een chagrijnige bui. Ik weet dat ik niet boos moet/mag zijn op vriendlief, ik zou hetzelfde doen en die collega ook voor ons. Maar toch....
correctie. Vriendje hoeft toch niet te werken, was loos alarm.
tine10
Geplaatst: 30-10-10 15:44
Ben ik weer.
Poeltje gefeliciteerd. Wat hebben ze toch altijd gekke prijzen bij het mennen Rivaldo, ik ben geen springexpert, maar lijkt mij niet echt heel veel te vroeg.
Heb helaas weer geen winstpunt met Amerigo, 177 punten. Hij liep wel heel constant en figuren waren netjes, maar ik kreeg hem niet nageeflijk genoeg. Jammer, heb echt mijn best gedaan, maar lukte niet. Toen ik later in de bak liep om parcours te verkennen, snapte ik het probleem. Bak was loeizwaar (zag er licht uit) Vaardigheid ging wel goed. Foutloos rond en hij ging ook galoperen (durf ik thuis niet, vind bak te klein). In de barrage dus vol ervoor gegaan, toen 2 balletjes. Met vaardigheid dus met 2 winstpunten en 1e prijs naar huis. Maar ja, vaardigheid doe ik eigenlijk gewoon voor de lol, als beloning voor mijn paard. Ik wil graag scoren in de dressuur. (ja ik weet het, ben een zeurpiet)
Ik kwam er heel per ongeluk op de wedstrijd achter dat de wedstrijd in Appingedam is verzet van 13 naar 6 november. Dat is dus wel balen, want 6 november zou ik met ponybeest naar Westerbork gaan. Maar ja, Rembrand gaat toch voor, dus volgend weekend mijn debuut in het Z. Ben er ineens helemaal nog niet klaar voor. HELP. Nog maar even proberen wat lessen af te spreken, bibber bibber bibber.
Nou, ik ga de auto eens opruimen en dan Rembrand maar uit de wei vissen en gaan mennen hier in de bak
VanHuisUit
Geplaatst: 30-10-10 16:17
Haha die Amerigo, 1e prijs in vaardigheid terwijl het vrouwtje dat niet eens echt wil winstpuntjes in dressuur komen wel weer als hij wat meer 'trek'-conditie krijgt of de bak niet zo zwaar, denk dat hij zich er wat uitdrukte omdat hij natuurlijk heftig bezig was met trekken.
@Rivaldo, als hij dat naar je zin te vaak doet moet je even met balkjes werken, een balkje voor de hindernis, zodat hij daar een sprongetje overheen moet doen en dan kom je precies goed uit. Je hebt wel heel soms pony's die dan alles tegelijk nemen maar dat is kwestie van goed aanrijden
Super lekker gemend met Snuit. Heb niet meer zo'n opgeprikte pony voor de wagen als ik 'mijn' tempo wil, flinke stukken normaal gestapt en van de plm 10x halthouden ging het maar 1x wat minder. Op een punt waar ik een poos geleden met de pony al steigerend stilstond waarna hij behoorlijk over de zeik vertrok (zo'n driftige hele snelle draf) en hij dus steeds zoiets had van ik wil daar niet stil staan stonden we nu zowaar wel goed stil. Had de laatste 2x al voor elkaar gekregen dat we daar enigszins normaal stappend langsgingen en nu trucje toegepast (geleerd van een v/d koetsiers van de stalhouderij ). pony iets schuin in de andere richting geparkeerd (dus net alsof ik de andere kant opga, stelling andere kant op) dat hielp dus blijkbaar erg goed, heeft hij wat meer de rust erin.
Vind het wel erg leuk en fijn om te merken dat met goed oefenen dat halthouden en stappen echt al een stuk beter is geworden en hij nu ook zowaar iets meer ontspanning krijgt in die bovenlijn
vhu, mooi dat je zo lekker gement hebt. Heeft het oefenen mooi nut gehad toch?
Tine,jammer dat je geen winstpunt hebt gereden.
Wobbe leek vandaag al bijna helemaal goed te lopen. Nog wel iets voorzichtig,maar ik zag er niet veel meer van. Morgen heeft hij sowieso nog rust. En dan kijk ik maandag wel weer verder. Misschien dat ik dan al even in de bak kan stappen. En anders nog wat extra dagen rust. Maar dat zie ik maandag allemaal wel. Ik bekijk het gewoon per dag.
@laura; grappige foto verder geen verstand van afstanden @IT; ik snap wat je bedoelt zo'n $%^$# gevoel, terwijl je weet dat het onnodig is he.. super dat wobbe wat beter lijkt te lopen! @Tine; fijn dat 't goed ging!
zo, net thuis! vandaag 16 auto's gewassen, en een ritje R'sdaal - Breda gehad, auto's omwisselen. Ben kapot dids en z'n vriendinnen net al gevoerd, dus die staan ook weer prima voor de nacht