alles op gevoel. Ook echt heel lief hoe je ponie met hem omgaat. Zo heel voorzichtig. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
alles op gevoel. Ook echt heel lief hoe je ponie met hem omgaat. Zo heel voorzichtig.
t kan een enorme bitch zijn 

en maar harder, harder, harder en harder 
. Net zoiets als mijn rijbewijs ook zo'n hopeloze zaak.... Als je verder komt met je studie moet je vooral werkstukken en verslagen maken, dat lag mij veel beter. De begeleiding bij de Open Universiteit is erg goed, je studeert dan wel op afstand maar mijn ervaring is heel positief. Doordat manlief zo vaak in het buitenland zit kon ik met een klein kind erbij niet naar een gewone universiteit, dan zit je vast aan colleges bijwonen etc. Dan is dit een heel goed alternatief. Stel dat je wel wilt gaan studeren, je kunt gewoon beginnen met een module. Zo ben ik ook begonnen. ALs je dan gewoon doorgaat komt het vanzelf af ... na ja vanzelf
.
en lekker spelen met haar prinsessenpony
. nou toen zijn we BiBi( nu miss moby) gaan bekijken, we werden al meteen vriendelijk begroet en ik zag wel meteen dat geweldige vertrouwelijk koppie van haar, toen naar de benen ed gekeken, en op ietwat lange hoeven en iets te veel spek was er opzich niets mis, lopen deed ze ook wel goed, toen maar mijn andere pony's erbij gehaalt, want die hadden we meegenomen om te kijken of het qua maat zou kloppen... nou toen we met onze pony's bij die pony kwamen wist ik dat ik er wilde hebben, ze verandere helemaal blaasde zich op en werd ineens heel atent, dus ze is meteen de vrachtwagen ingegaan om voor het eerst van haar leven een vrachtwagenrit te maken van 3 uur lang bij 30 graden, armee pony haha
ook heel zelf graag leren.

.. binnen 3 dagen stond hij er dus al
Altijd lopen zeuren ik wil een eigen pony en dan mocht het nu dan ook echt, maar ik moest wel alles zelf betalen dus ging voor een kleine pony 
(zijn druk aan het klussen, nieuwbouwhuis)
) na een zwaar ongeluk met een paard nu bijna 7 jaar geleden alweer.
Verveel me namelijk een beetje en voor huiswerk vind ik het te laat