Ik las mee maar heb weinig te melden. Ben druk met pup, huis. Dit weekend Sav ook verhuisd.
Pup met haar grote vriend

Toekomstige woonkamer met lampen. Dinsdag komt de vloerverwarming.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
wanneer zijn jullie weer terug? Dan kom ik dan direct! (als je zegt had ik dat maar eerder geweten hoef je niet eens te zeggen dat je andere afspraken hebt, die je niet hebt, lieg je niet eens, je kunt gewoon zeggen, dat gaat me thuis niet lukken, wat ook zo is, maar de reden of je niet aan te geven
je kunt toch ook zeggen, als je redenen wilt geven dat je aan het opruimen bent ivm de vloeren die omhoog moeten, dat klinkt in ieder geval al erg veel werk en laten we wel zijn: dat is het ook).
Nog een paar weekjes..dan weer met de honden trainen
dan is t zwemmen met ze weer voorbij..maar mooi om ze op conditie te houden.
) maar dat ik wel graag meewil. Als zoonlief geregeld krijgt, dat hij ergens kan spelen wil ik wel mee gaan/ of afspreken op de pauzeplek, dan kan ik inderdaad eerst nog in huis aan de slag... Alhoewel het meeste in het weekend moet, want veel te zwaar en met zere schouders echt niet te doen.

kwita schreef:Tine blijf eerlijk, ik heb te vaak met smoesjes afgedaan en ook dat hoeft niet in je voordeel te werken!
( gaat snel terug onder de mee lees steen)
. Maar ik wil niet dat men weet dat ik chronisch ziek ben.Ben veel te bang dat ik dan geen werk meer krijg.