[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 16:45

Net heerlijke springles gehad met Thabor. Dat zorgt weer voor wat meer vertrouwen. Vanavond gewoon vroeg naar bed, zodat ik morgenavond nog fit ben. Dan kijk ik er ook al anders tegenaan.

Zoonlief heeft ook les gehad. Hij gaat Amerigo in stap en draf al stukjes aan de teugel rijden. Zoooooooo knap.

Gem: klinkt niet best. En ik wil wel geloven dat de verpleegsters blij zijn als hij naar huis mag haha.
VHU: een niet zo blije, maar wel veiligere Ollie

edit: krijg net een inschrijving voor de bixie bij onze menwedstrijd van 9 november. Die mensen zijn er lekker op tijd bij haha

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 16:54

tine10 schreef:
Gem: klinkt niet best. En ik wil wel geloven dat de verpleegsters blij zijn als hij naar huis mag haha.

Heb het idee dat er heel wat "John de Wolf" - achtige scenes gaan plaatsvinden.... "Zusteeeeerrrr, hij dóet het weer!!!"

Akshay

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 17:04

:') arme zusters gem :=
En arme broer uiteraard :(:)

Avaluna ook een spannende dag door vader.
En een plaatselijke regenbui in de stal :)) (sorry :o ;) )

Hier rondje gemend met Dids :) "t arme beest heeft ergens last van. Geklier op het bit begint pas als ik hem recht wil stellen. Zolang hij linksgebogen mag blijven lopen doet hij niets.. Dus tanden of lijf probleem :)

Maar verder was ie wel lief :) :))

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 18:09

Nou, heb ook maar een facebook account aangemaakt. Maar snap er nog niet veel van hahaha :o?

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 18:14

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 18:20

ach didsje...
voorjaarsdipje... :(:)

gem, Gerard geeft echt heel fijn les, en ondanks dat hij toch echt wel veel vraagt nog stressproblemen en zo zichtbare verbetering tijdens de lessen altijd, echt super is dat!

tine, welkom op FB! :D

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 18:51

Ik hoop dat het een dipje is :))
Vandaag z'n bek-check gedaan.. Maar ik kon er weinig wijs uit.. Als ik deed wat in die beschrijving stond van http://www.paul-versluis.nl/versluis.php heeft ie een hele rare snufferd :=

Heb foto gemaakt van zijn tong, zal hem eens uploaden :)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 18:56

ff tussen allerlei cijfer-invoer-gedoe en gehakketak over de mail van school en een student die het maar niet eens is met mijn beoordeling door -:(- als ik jong was denk ik dat ik een poosje weer wat anders ging doen grrrr.

@Aks misschien toch iets niet lekker door die salto van poosje geleden?
@Avaluna is je vader weer op de wereld en wanneer krijgt hij uitslagen over wat hij moest ondergaan? Sterkte hoe dan ook!
@Tine super, fijne les :j en morgen ga je lekker mennen en dan ook nog op facebook, gezellie zal je even opzoeken.
@Nouvel tegenover Petrideko zit een B&B kun je ook overnachten Peter is ook hele fijne instructeur (maar ook wel weer ver weg voor jullie vanuit Noordwijk).

Zoonlief maakt pizza, is binnen 15 minuten klaar volgens hem.

En Ollie had masker nog om, stormde op haar hooinetje af :+
Ik heb inderdaad zo'n korf, als dat niet gaat werken, koop ik zo'n greenguard. Heb bij een shetlandertje ooit zo'n greenguard gehad, dat werkte niet bij haar, vandaar dat ik het nu eerst maar probeer met zo'n korf (en ook nog goedkoper). Maar dacht er al aan het gaatje ietsje groter te maken, is nu wel zielig klein gaatje hahaha.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 19:00

foto van dids z'n tong! :oo

vhu, bij Berry kunnen we ook prima overnachten en heel fijn het bos in, dat gaat ook goed en is erg gezellig!
maar ik geloof inderdaad graag dat Peter ook een hele fijne instructeur is! :j

Berry komt van de zomer een keertje onze kant op en dan kijkt hij of hij ons ergens wat mee kan helpen op de weg, fijn! :)

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 19:02

Afbeelding
Ik vond het nogal een goed gevulde snufferd? :=
Of is dat normaal?..

Afbeelding

@vhu; lastige student :)) :(:)

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 19:07

Aks..ziet er normaal uit hoor ! :j
Zo..Gem broer in ziekenhuis..balen zeg, beterschap.
Avaluna..vader in ziekenhuis..ook niet fijn, sterkte !! en een waterballet...tjeeee balen zeg..
Tine goede les gereden, wat is je gebruikersnaam op fb, dan zoek ik je op..mag via pb hoor.
Vhu..Ol met masker, als het beter is..dan moet het.
Aks, balen van Didd's..kan idd van die val zijn dat hij scheef loopt..misschien kan dubbele longe werk je wat verder helpen.
Fijn dat je een rondje gemend hebt ! super.
Gem, hoe gaat het nu met Moos ? en met zijn verwondingen..is het nog erg gezwollen.
HT, haha..die Sun die eerst niet begreep hoe zo'n masker werkte...dat snap ik ook wel.

jag heter bianca...Vad heter du ?? goed ik ben dus met mijn zweeds begonnen...hahaha..lachen..

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 19:17

jag heter Tine O:) Vloeiend he?

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 19:20

Ik weet niet of ik wel op facebook had moeten gaan, snap er niet veel van hahaha, komt steeds meer mail binnen. Oef...

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 19:22

Biancacoo: röt met flöt wasa-knackerbröte, höle möte klötende klöters :D . Yes I speak Swödisch :j

Nouvel: ik heb afgelopen winter met de pony 1 x les gehad van GL. Helaas wil hij nog wel eens abrupt en last minute lessen afzeggen, daarna sneeuw gehad, daarna pony verkocht..... is dus bij 1 les gebleven :D . Voordeel en nadeel tegelijk is dat mijn lesmees ook van hem les heeft, en hun manier van instructie geven dus aardig overeenkomt. Aangezien GL 3 x zo veel rekent als mijn lesmees; ik dan ook nog moet reizen, en we met het nieuwe paard weer van voor af aan moeten beginnen, blijft het voorlopig bij een "check".

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 19:29

Dids wordt morgen eerst gecheckt :j

en mijn zweeds is niet zo best :P Blij dat die zweedse autos braaf nederlands kennen ;) :))

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-13 19:58

Hey Dames! :wave:

leuk tine, op facebook! :D Wordt allemaal vanzelf duidelijk!

Over instructie weet ik niet veel, ooit eens 1 les gehad bij Saskia, was echt geweldig leerzaam, maar het is zo'n gedoe om paard en wagen te laden voor zo'n uurtje in een druk mensenleventje... wie weet ooit weer, laterss :D

Ik ben na maanden eindelijk keertje met Mick mee geweest, rondje mennen in het bos (laatste keer was januari), wowie, wat is het geweldig om zo met je paardenbeest te genieten!!! Ik heb genoten en zit nu temidden van alle medicatie en hulpmiddelen fijn benauwd te zijn, maar met een heerlijke middag achter de rug! <3

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 20:25

Tine, die mail kun je volgens mij uitzetten, maar ik heb een aparte hotmail, waar ik die mail op laat storten..en kijk nooit naar hotmail, die is enkel voor die vervelende berichtjes..haha..en dan leeg ik die mailbox weer..ik wil al die zooi niet in mijn gewone mailbox..haha..
succes, is best leuk op fb !

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 20:28

Aks heeft me al beetje aan de hand genomen voor fb. Maar handig ben ik er nog niet mee :D

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 20:37

laat dr die berichtjes regen uitzetten richting je hotmail..
dat kan gewoon nl :)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 20:50

Hier best wel facebook fan. Je maakt eigenlijk je eigen grote huiskamertopic :+

Snuitje werd trouwens soms zo boos dat hij zich van boosheid op zijn tong of lip beet. Ik had bij hem ook het idee dat die tong gewoon behoorlijk dik was. Soms werd hij ook helemaal blauw :o

Moet weer bergen tentamens nakijken totaal geen zin in. Denk dat ik gewoon aan de wijn ga, beetje relaxen :7

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 20:52

Lekker even spijbelen VHU :j is goed voor je :D
Of eerst wijn, en dan nakijken? :') Vinden studenten vast ook oke :))

@bic; heb handleidingkje gestuurd hoe uit te zetten :j :))

Zo, ik ga m'n presentatie opnemen. Hopelijk in 1x goed. Dan ga ik daarna lekker,,, spelletje doen ofzo :))

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 20:52

Operatie is goed verlopen :j , bedankt voor jullie medeleven.

En smickey is bij paardenbeest en op de koets geweest *\o/* , wat leuk.
Balen dat je er nu wat voor moet boeten :(:) .

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 21:01

Ava: fijn dat het goed is verlopen. Nu hopen op goed herstel.
VHU: hier had Amerigo soms ook blauwe tong na het rijden. Toen reed ik nog met liverpool. Volgens tandarts heeft hij heel kleine mond en dikke tong dus ander bit gaan gebruiken en nu gaat het super. Leuk, nakijkwerk O:)

Nou, ik ga lekker bankhangen. Hopelijk belt manlief zo nog even. Die maakt momenteel werkdagen van 14 uur, arm ventje.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-13 21:18

avaluna schreef:
Operatie is goed verlopen :j , bedankt voor jullie medeleven.

En smickey is bij paardenbeest en op de koets geweest *\o/* , wat leuk.
Balen dat je er nu wat voor moet boeten :(:) .

Ava :oo Wat heb ik gemist... operatie??? :(:)

PS en dank je, was echt heer-lijk, zo jammer dat ik haast stik door Mick ;(

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 21:24

Jammer dat het door de zwangerschap niet minder is geworden Smick. Wel heel fijn dat je er toch van hebt kunnen genieten. Bij mij ging mijn cara (niet vergelijkbaar met jouw benauwdheid denk ik maar wel vervelend bij tijden) tijdens de zwangerschap helemaal weg. Is ook paar jaar zo geweest. Helaas sinds een jaar of twee, drie weer flink terug .

Nou weer hele opluchting Avaluna :j