Heb alles bijgelezen, maar niet alles onthouden, sorry...
PrinsjeH, ik duim mee dat hij door de keuring komt!!!
Bicci: jammer dat dit onder het regelement van de regiocompetitie valt... daar mag ik niet starten met mn tweewieler
Anders hadden we wel mee willen doen, tis voor mij heel lekker dichtbij!Tine: wat vervelend van Thabor. Als ik mijn pony's alleen laad, dan neem ik een lange lijn (longe ofzo) en die haal ik over de voorstang heen, en dan neem ik m weer mee naar buiten. Heeft paardlief wel de druk aan het hoofd naar voren toe, en kan ik zodra hij binnen staat de stang erachter doen zodat ze niet achteruit kunnen komen
Misschien zou dit voor jou ook kunnen werken. (maar misschien heb je dit zelf ook al geprobeerd)Naaltje: gefeliciteerd met je punt!
Fijn dat je toch weer terug op Didsje mag stappen! Lanouska gefeliciteerd met je verjaardag!
En was het happytime die gisteren jarig was? Dan alsnog gefeliciteerd!
Scheren, ja de mijnen zijn geschoren. Zit al wel weer lekker vachtje op. Ben alleen behoorlijk aan het tobben met dekens, want mijn 200gr is een onderdeken, en die schuift en schuurt als een idioot. Beide paarden hebben kapotte plek op de schoft
Ze staan nu onder de 0gr, en dan straks maar weer onder de 300gr, tis ff niet anders. Heb nog geen fijne tussendeken gevonden die ook nog binnen mijn budget past. Hier toch een heerlijk weekend gehad. Zaterdag eerst de tandemrit, en toen zondagochtend kwam de osteopaat (jaja, diezelfde waar naaltje naartoe is geweest
) een demonstratie geven op de ponyclub waar ik lesgeef. Ik zou voor 3 paarden zorgen, 1 behandeld, geen klachten, 1 niet behandeld, geen klachten en 1 niet behandeld, wel klachten. Had ik bedacht, behandeld geen klachten; daar kan ik de mijne wel voor gebruiken. Alleen die had dus zaterdag 27km met een weggedrukte rug en een achterhand die nog achter de wagen aankwam gelopen
Arme beest had toch wel spierpijn. Maar gelukkig, verder geen schade en hij was toch heel mooi als demo-paardje
Groetjes, lacuna
)
. WHAAAAAA HOE COOL
.
.
.

.... 

) en dan kom ik vanavond misschien nog even langswaaien. Of ik ga vroeg naar bed
wel lekker weer hoor