Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Heb ook paar blikjes voer meegekregen maar die eet ze dus niet, was soort astronautenvoer waardoor ze eerder weer op gewicht komt. Onze andere poes vindt het erg lekker (maar die heeft het dus niet nodig
).

Denk dat ze het erg leuk zou vinden om daar ook andere menners te ontmoeten en bij een vereniging aan te sluiten. Paardje is nu nog onbeleerd maar als alles op zijn plek is gaan we daar aan beginnen. Ga haar wel heel erg missen hoor maar ik zal daar vaak over de vloer komen met of zonder mijn pony's. Ving laatst op dat ze het over een stukje hadden wat ze wilde maken dat ik met mijn paardjes op bezoek kan komen. Vond dat erg speciaal dat ze daar nu al rekening mee houden! Echt super leuk!

).
. Maar gehoempapa en allemaal dronken mensen dat vind ik niets hoor. Vanochtend wel leuke ochtend gehad bij ons in de wijk.
van alles geregeld en gedaan en nagedacht over logistiek voor de mendurance Zelhem (11 juni). We hebben nu alles geregeld, overnachting peerd, overnachting ikzelf, auto, trailer, wagen, inclusief maar liefst 2 grooms, een groom op de wagen, een groom&fotograaf langs de weg, oppas/opvang voor zoonlief mocht manlief in het buitenland zitten. Dus dat is rond

doe mij maar terrasje hangen dan hoor, ipv staan bij zo'n bandje wat probeert in recordtijd zijn boxen op te blazen 

dus we zijn heerlijk een rondje van 4 km door het bos gestuiterd. Onderweg nog de schrik van ons leven gehad... We kwamen langs een kolonie van Hoornaars. (wat zijn dat? Nou... monsterwespen
) Een stelletje van die 3,5 cm lange monsters vloog over het pad.. Ik had het heel benauwd