[AR] [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 2

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mirror666

Re: [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 09:58

@tine; nee.. Omdat ik neit in 't ziekenhuis kan komen als ze fotos willen maken
het pijngebied zit echt bij de 2 teentjes, maar ze staan wel in de goede richting.
plus dat ze 'n teen alleen vasttapen aan z'n buurman...

ben zenuwachtig voor vanavond :=

een wild vriendje, ohjee :P kun je 'm niet wild buiten rondjes laten rennen ofzo? ;) voor ie idd de boel afbreekt :))

lienepien610

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 10:20

hihi tine kunnen ze jou niet helpen met poetsen, dan zijn ze wel even zoet :)

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-10 10:22

Fijn dat het beter gaat met Hildago.

Naaltje, pijnlijk sterkte. En het is logisch dat je zenuwachtig bent.

Oenkerk, zal even kijken hoe ver het rijden is, lijkt me wel leuk om een keer een indoor te zien. Hier in de buurt heb je niet zo veel.

Heb net de wedstrijd afgezegd, moet ik nog betalen ook. Maar is niet anders

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 10:48

Logisch dat je zenuwachtig bent. Zou niet goed zijn als je dat niet was, denk ik dan maar. ;)

Ik heb ze eerst buiten laten spelen, maar ze kregen het koud. Ze zijn best lief aan het spelen, maar soms wat druk. Maar durf niet naar buiten te gaan en ze alleen binnen te laten. Ach, over een dik half uur wordt hij alweer op gehaald. En voor mijn zoontje is het wel heel goed om te leren zijn speelgoed te delen, hij is enigst kind, dus normaal is alles voor hem.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 12:39

:= en ik maar denken dat je over je paardjes had :+

Laura, ik dacht dat ook tot dat ik op website ging kijken. Heb zelf die vest niet gezien maar hopelijk hebben ze nog wel.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-10 13:26

Even een paar foto's van onze dierentuin :-)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bobby de kat wordt in mei 4 jaar en Dribbel in november 1 jaar.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 13:41

lieve poekie! :)
(hondje ook, maar poekie trekt meer :D )

ik heb afgelopen dag veel met mijn ouwe kat kunnen kroelen, was dan 't enige voordeel van weer thuis zijn ;) dat beest om me heen. Die ouwe van ons is inmiddels 16,5.. :=

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 13:48

Lieve poesjes :+:

Naaltje :(:) sterkte voor vanavond :)

Reed zondag bij ons op de dijk (weg waar net 2 autos langs elkaar kunnen met aan de ene kant een hele brede sloot en aan de andere kant de dijk afgezet met hekwerk en de dijk loopt een meter of 7 naar beneden) En hoorde een politieauto aankomen. Ja hoor, op de dijk. Kwam recht op me af. Dus ik blijf rustig doordraven en zie de auto steeds dichterbij komen.
Minderde geen snelheid, loeiende sirenes en zwaailichten aan alle kanten. Gaat me in een noodvaart voorbij (reed echt harde dan de gemiddelde auto die daar meestal rond de 70 rijdt)
Ik was erg benieuwd naar de reactie van Keet, maar die reageerde niet echt. Echt even later, auto was al een km verder, ging er een lichtje bij haar branden en schrok ze nog even :+
Tja, ze was nog niet geschrokken deze rit en als je je dan achteraf bedenkt dat dit wel een goede reden was geweest, doe je het alsnog.
Heb me stuk gelachen om dat beest :D ook om de reactie: stokstijfstilstaan voor 2 seconde en daarna weer verder tuffen.......
:+:

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 14:05

super evelli!! :D
heb dat met dids nu 2x gehad.. 1x op 't viaduct over de snelweg, ook tegemoet
en 1x toen ik de rotonde op wilde, en de ziekenwagen er al op reed en ik dus moest wachten..

zijn van die situaties dat je het compleet geoorloofd zou vinden als ze schrikken, doen ze 't niet :')

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 14:13

Nee, en als er dan een plastictas in de berm ligt gaan ze los...... stel gekken.
Gelukkig laat ze het altijd al 400meter van te voeren in 3voud weten dat ze gaat schrikken, waarvan ze gaat schrikken en hoe ze gaat schrikken. Beest is echt hilarisch

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 14:16

tine: altijd goed om je zoon inderdaad te leren samen delen (ook als je een zus hebt) is delen niet altijd het leukste wat je wilt hihi.. maar helpt inderdaad voor later :)

Naaltje: Succes vanavond, niet ervan uit gaan dat het goed komt als je daar vanuit gaat kan het altijd slechter uitpakken als je je ergens op verheugd. Je kan het meid!!

Net lopen shoppen met mijn ma :P..
Heb zo'n vest met ledverlichting erin, voerbal, hoefvijl, betadine, 2 halsterssets, zwarte elastiek strikjes en nog iets voor mijn aquarium gekocht :) Die laarzen die jij hebt gekocht joram heb ik ook nog aan gehad die normale waren te breed en bij die deluxe zat hij perfect enkel bij de bovenkant van mijn tenen drukte hij aardig, dus toch niet gekocht .. al twijfel ik nog steeds.

Ook kregen we 2 harrys horse petten gratis bij besteding van 20 euro. Moest toch apart afrekenen dus kregen we er 2 :D.. Heb altijd petten op, op stal :D Ben helemaal blij :D

De meeste dingen moet ik inleveren voor als kerstkadotje hihi dus die mag ik nog niet gebruiken. De halsters en strikjes heb ik zelf weten te bemachtigen met mijn pinpas :P
Wou die al heel lang maar vond 2 sets voor 30 euro even onzin omdat ik zuinig moest doen.. nu ik een baan had en ze 9,95 per set waren was de keus snel gemaakt :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 14:53

Zo te horen was voor jou ook geslaagde shop dag. Fijn dat ze nog alles hadden. Betadine moet ik ook maar eens keertje aanschaffen, heb toe nu toe maar elke keer op vooraad van ander mee gelift :+

Evelli, fijn dat ze daar niet van schrok. Maakte zeker zoveel indruk dat ze vergat te schrikken :+

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 14:57

leuk laura!!! :D cadeautjess!! :D

betadine.. die had ik
nu geloof ik niet meer
heb wel allerlei soorten zalfjes..
maar betadine-zalf is iets wat zo ongelooflijk snel ''bederft''... wil dan eigenlijk een spray ofzo..

nog 3 uur :') eer ik opgehaald word
ga 't laatste half uur buiten zitten wachten denk, want als ze hier 't alarm erop mikken en ik moet nog naar buiten :')

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 15:02

Heb een flinke stalapotheek verzameld :) altijd handig.

Vond het al verdacht stil op het werk, blijkt dat we niet kunnen bellen en niet gebeld kunnen worden.............

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 15:03

_O-
hier ook, alleen is het niet stil
ze zijn vanalles op 't plafond aan het bouwen
maar ben dus de enige die er nog is
alle pcs en telefoons uit 't stopcontact..
iedereen is wandelen, maar dat kon angela niet :')

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 15:06

Nee, de Pc's werken prima, internet (blijkbaar :+ ) ook maar alleen de telefoons niet :+ dus er wordt tijdelijk doorverbonden naar privemobieletelefoons :+ Gaat iemand overwerken vanavond :+

Straks lekker vleesjes voor het gourmetten halen :) Ciska/Dennis komt morgen eten :D gezellig :)

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 17:02

heey iedereen.

@naaltje, toch vervelend van je voet, ik hoop dat je vanavond een goed gesprek hebt met je vriend en dat er iets uitkomt waar jullie allebei een goed gevoel bij kunnen hebben.

@ laura, zo jij hebt lekker geshopt, ik hou daar ook zo van, maar elke keer als ik nu in een paardenwinkel kom denk ik, goh volgens mij heb ik al alles wat ik hebben wil:+
zeker zalfjes en dergelijke heb ik altijd op voorraad.

@ evelli leuk dat keet zo reageerde haha, kan je nu trouwens wel wat doen op je werk?

@ tine, sterkte met het vriendje;)

zo ik heb vanochtend al lekker de toppers gedaan.
magic heb ik in de bak gereden, was echt heerlijk, mannnetje deed goed zijn best, misschien dat ik hem van de winter toch een keer meeneem naar een indoor en dan met dit bitje rij en dat hij dan echt gewoon in een drafje door het parcour moet, is denk ik best een goede oefening voor hem.

Misty heb ik ook lekker gereden, eerst 3 kwartier in de bak, die lekker zwaar was ~~}> , maar das goed voor haar, veel overgangen in het zware zand gemaakt wordt ze goed sterk van.
daarna nog 3 kwartier de weg opgeweest.. was er toch een onwijze kraan bezig aan het sloot en daar zooi uit aan et halen.. gaat ze er superbraaf zonder twijfel langs <3
maar toen er 100 meter verder een vlek op de weg was stond ze zowat omgedraaid :Y) haha.... misty is zo'n heerlijke pony

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 18:58

Vanmorgen er om 8 uur in, 9 uur nog niet in slaap en om 13:00 u er weer uit. Hero in het enkelspan gereden. Beetje dressuurmatig bezig geweest, overgangen, verruimen, verzamelen. Was weer een goede oefening

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 19:02

Pffff zit bij te komen na hele dag training geven in Amsterdam, pony's maar heel even gezien met voeren :wave:
't was vandaag lekker weer om te mennen, morgen gaat het weer regenen, helaas.
Auto toch maar naar garage gebracht want hij startte nu helemaal niet meer }> moet nieuwe startmotor in :$ gelukkig maken ze hem morgen. Balen van het geld maar goed, je koopt er geen nieuwe auto voor >;)

Cursist had getracteerd op taart maar was rest van de taart vergeten mee te nemen, er was nogal wat over. Nu hebben we dus in ieder geval taart voor bij de koffie. Kijk da's lekker thuiskomen :Y)

Zo Laura, grote plannen in hobbyklasse met je tweespan, stoer hoor. Misty is grappig :+

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 19:53

Evelli, haha gekke poown van jou!
en lekker rustig op je werk?

Naaltje, succes met het gesprekje vanavond.

VHU, hihi je hebt dus toch nog taart gehad? lekker hoor!

Meerdere mensen hier dus slecht geslapen vannacht?
dan was ik dus niet de enige.
Lag gisteren om 10 over half 10 al op bed.
Vriendlief ging nog even beneden computeren.
vervolgens komt hij om 10uur naar bed, waar ik inmiddels al lig in te dommelen maar sliep nog niet helemaal.
Ik was dus weer wakker.
Weer gaan slapen en sliep echt lekker.
vervolgens gaat om kwart over 10 de telefoon.... was het de chef/collega van mijn vriend over iets in de winkel bij hun...
*zucht* was ik dus weer wakker....

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 19:55

Gaat even bijlezen....

Morgen moet het wel droog zijn als ik menles heb hoor.
Kou is niet erg doe wel een skybroek aan enzo

lottex

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 20:35

over hoesmeden:
ik heb echt wel een goede, hij doet het meer als hobby dan als beroep & is erg begaan met de pony/paard
bij onze shetlander is het enkel bekappen (15euro) en hoefijzers zijn zeker niet nodig bij ons :D

evellii:
typisch hé 8)7
passeert er een grote traktor, zijn ze helemaal niet bang & een andere keer schrikken ze, terwijl je zelf niet kunt bedenken waarvan ...

IT:
ik heb ook niet al te veel geslapen, maar morgen een uurtje extra ;)

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 20:43

over hoefsmeden, die van mij is echt heel fijn, woont om de hoek. bekappen is 20 per pony, rondom beslaan is 70. maar hij doet zijn werk goed is inderdaad begaan met de pony. ik vind het ook altijd gezellig als hij er is :)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 21:01

Ben ik nog even. Pony staat gewassen en gevlochten in zijn stalletje. Ben benieuwd hoe het morgen gaat, hij kon weinig voor de kar lopen, want de bak is echt te zwaar. Nou ja, we zien het maar (weer) als een training. Volgende week weer een wedstrijd, dus wie weet lukt het dan wel.

Ik ga nu snel naar bed. :Z

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 21:20

succes tine, ik ga voor je duimen +:)+