[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 16:36

avaluna schreef:
Echt een heel leuke verrassing; ze deed al ee beetje geheimzinnig over dat we wat leuks voor je hebben.
En dan van julie :*

:D

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 16:43

:D :D :D VERRASSING :D :D :D

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 16:46

Tine, ik had over de bobbel van mowgli heen gelezen...fijn dat het mee lijkt te vallen.. !
en lika castratie..spannend !!

janouk schreef:
:D :D :D VERRASSING :D :D :D

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 16:53

Het is je gegund Ava *\o/* *\o/*

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 17:10

Ik heb lekker in het midden gelaten wie we waren :D . Het kon hubby (en ik) zijn, onze menvereniging, onze stal, ons topic..... hi hi!

Tadaaaa! En de groetjes uit Holland :)F !

Afbeelding

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 17:38

avaluna schreef:
Hey lieverds; dank jullie wel; echt super lief en de meest geniale kaart ever *\o/* <3 <3 <3 <3
Gemma komt nog met beeldmateriaal <3 *\o/*

mooizo, gelukt :D

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 17:55

haha..Leuke foto !! veel plezier ervan !
is niet niks zo'n beenbreuk....

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 18:13

Leuke foto.

Toch wel heel leuk hoe je met elkaar meeleeft, terwijl je elkaar helemaal niet kent. Mijn man vroeg al, wat is dat nou waar haha

Maisie

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 18:25

haha leuk zeg! Was dus wel een echte verassing.

Biancacoo idd niets van aantrekken als zij haar honden niet onder controle heeft is haar probleem!

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 18:26

Dat is idd altijd weer bijzonder en nu zelf mogen ervaren <3 <3 <3

Ik zal snel even een foto van de kaart maken en plaatsen 8-) 8-)

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 18:31

Ondanks dat we dus niet ver uit elkaar wonen, eerste keer Gem op bezoek, heel gezellig.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 19:06

Jeetje jij zit er echt fraai bij Avaluna :(:) sterkte met alles! Haha die man van je nieuwsgierig :P

Ben bijgelezen maar beetje moe dus reageer niet overal op sorry Y;(

Wil wel even zeggen Biancacoo dat is dan jammer maar dan weet je dat weer, niet te veel van aantrekken hoor :(:) je bent net zo lekker weer bezig.
Baudyh toch wezen mennen, je hebt helemaal gelijk, knapt een mens van op. Fijn dat het ondanks de pijn toch lekker ging +:)+
Lanouska ook even langs en met de pony op stap komend weekend 8-)

Hier vandaag dagje naar de hogeschool geweest. Had cursus mindfulness en moet toegeven, denk dat het me wel gaat helpen. Is om de 3 / 4 weken en dan 4x dus tot de Kerstvakantie.
Was best leuk weer op school te zijn, even met wat collega's bijgepraat en met mijn manager.
Dus ook dat gaat langzaam weer beter :)
Nu wachten op de bestelde pizza's }:0

Oja en Hero staat sinds vandaag 's nachts in ieder geval in apart stalletje bij de pensionstal. Dan durven Ollie en Ber tenminste met z'n tweetjes in de container te gaan staan. Want als hij er in stond durfde Ber er niet naast (ook als Ollie gewoon buiten stond). Ollie en Ber gaan wel gezusterlijk in de stal staan als het hard waait of regent. Ze staan nu op gedeelte van de wei, als soort paddock (iets van 10x40 meter), dat heb ik afgezet anders vertrappen ze alles.
Hoop dat deze constructie gaat werken voor van de winter.
Scheelt me ook wel hoop gesjouw, of je voor 2 pony's van alles heen en weer sleept of voor 3 (denk bijv alleen al aan de kruiwagens mest). Van waar ik mijn spullen (hooi, voer) heb/de pensionstal tot de wei is zo'n 400 meter lopen.

En Hero moet eigenlijk beetje afvallen, die vreet echt zoveel :+ die merries stoppen op een gegeven ogenblik maar hij propt zich echt helemaal vol.
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 14-10-14 19:14, in het totaal 2 keer bewerkt

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 19:12

avaluna schreef:
Ondanks dat we dus niet ver uit elkaar wonen, eerste keer Gem op bezoek, heel gezellig.

Valt toch nog tegen hoor, heb er 35 minuten over gereden :D . Maar dat gaf niet, want je woont wel redelijk dicht bij Moos in de buurt :P .

(Overigens kennen Ava en ik elkaar wel al hoor ;) )

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 19:15

Leuk hoor dat jullie hebben 'gemeet'. En grappig ook dat Ava's dochter ook bij jouw stalbaas lest.
En super succesvolle wedstrijd Gem *\o/*

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 19:15

@vhu: lijkt me dat dit wel gaat werken; kun je ook een beetje door mocht het een pittige winter worden. Fijn van de training en je collega's.

Ik zal volgende keer ff wat make-up op doen :') .

De ballon hangt aan mijn bed en als je hier dus naar binnen kijkt zie je een smiley door het raam; super leuk <3

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 19:16

Baudyh, wat lekker dat je mennen zo goed ging !! *\o/* *\o/*
Vhu, ben benieuwd hoe hero dat vind..haha...en de dames samen in de container, superoplossing !

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 22:22

ava : make-up hoef je toch niet op te doen...zo is de foto ook perfect *\o/*

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 22:29

Ja, super tevreden over lesmees!
toen ik begon met mennen en dat al heel snel tweespan werd bij zijn vader gereden; was lesmees nog een broekie; hahaha. Als Romeo weer thuis is en ik zelf ook weer wat kan, les ik ook weer lekker mee.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 10:59

*\o/* *\o/* *\o/* ; manlief heeft schansen, eh oprijplaten gemaakt <3 *\o/* *\o/* *\o/*

Helaas beetje ziek; maag is totaal van streek; maar goed; hoef ik nu ff niet bang te zijn voor eventuele extra kilo's en ik heb het iig niet koud :') :') .

Morgenvroeg op controle en eerste keer Krankengymnastik. Heb een Nederlandse therapeut; die hebben iig dezelfde soortvan humor; hahaha.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 12:37

Ava...morgenvroeg gym...succes alvast..dat zal nog niet meevallen..ik hoop dat je maag snel weer in orde is......komt dat van het ZH voedsel ?.....
en oprijplaten..haha..voor je rolstoel ?....of menwagen....
een leuke ballon !! make-up,...w'as da ??...dat geeft wel aan dat ik dat niet eens heb...heeeel erg ik weet het...ben geen meisjesmeisje zeg maar.... :o

ik moest vanmorgen naar onze nieuwe tandarts...nou ja..wij alle 3..manlief, zoon en ik....blijkt nu..de vorige TA praktijk heeft geen gegevens naar hen gestuurd....en de vorige TA..heeft ons niet gebit niet goed onderhouden..nu moet ik zeker 3x terugkomen.. |( |( om alles weer een beetje goed te krijgen...en mijn man ook nog 1x....ons zoontje heeft nog nooit fluoride gehad.... ^) en kreeg roze spul om te zien welke tanden hij gepoetst had.... := haha....dat was niet zo best...we moeten beter poetsen...
maar dat is niet het ergste...ik baal er stevig van...er zijn foto's gemaakt..er moeten vullingen van mij weer uit....en andere vullingen zijn te hoog...waardoor mijn gebit niet mooi sluit..dit had ik bij de vorige al aangegeven,maar die zei dat het prima zat... >;) >;) dus...kortom..BALEN...en ik ben al zo bang van de tandarts....nu helemaal.. :r
zo..genoeg geklaagd....

fijne dag allemaal.......

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 15:06

Oh, wat vervelend van de tandarts, zeker als je al bang bent.

Idd voor mijn rolstoel.
Pfffff, is ff wennen voor iedereen; hulp was vergeten de poorten te sluiten; dus ik zie ineens een wel heel bekend loopje richting de rivier waar ik altijd met ze ga zwemmen; de andere rent altijd de andere kant op, naar het bos; gelukkig niks gebeurd en nu zal ze wel opletten de volgende keer :') :')

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 15:38

altijd even wennen..poorten dicht !! wel alles weer terug ?...

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 15:46

Ja, mensen kwamen al aan met de 1 en voor de ander kwamen al mensen met de auto, maar die durfden haar zelf niet te pakken.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 15:58

gelukkig maar..haha....ja..zelf kun je er ook niet achteraan rennen nu...

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 16:19