Ok, dan ga ik bij Thabor komende week ook maar gewoon alles omgooien (zal eerst even opschrijven op welke gaten alles voor Rembrand zit, want anders kom ik daar straks mee in de problemen. Thabor is nu nog best een stuk kleiner, maar zal uiteindelijk een stuk groter zijn
)Als het wandelen (een aantal keren) goed gaat, dan gewoon longeren neem ik aan?
Enkelspan komt dan later als het in tweespan lekker loopt.

)
). Snuit kan wel degelijk galopperen voor de kar, ik heb uitgebreid kunnen voelen hoe een tweewieler onder je kan driften en ik mocht uit eerste hand leren dat hij marathonervaring heeft. Kortom, ik was blij dat ik een rem had. De wei staat vol slipsporen. Wenden was heel moeilijk, vooral een wending weg van de andere pony's (die trouwens opgesloten stonden zodat ze mij niet onder de voet liepen). In mijn hoofd had ik gemengde gevoelens. Ik wilde er enerzijds mee kappen omdat ik toch wel een beetje schrik had, maar anderzijds had ik iets van, ik mag nog niet opgeven want als ik nu stop, dan stopt hier het hele Snuit verhaal. En ik heb dus doorgezet.
.
. Hij is erg van het door duwde en kreeg hij een tik tegen zijn borst, hij ging gelijk netjes achteruit zoals het hoort. Hij bleef heel rustig en lief
. Als hij met andere dingen bezig was stuurde ze hem weg en liet hem komen als hij onderdanig was
.
. Hij liep rustig met een slap touwtjes, lette op mijn instructrice... als ze ho zei stond hij gelijk stil en ging weer netjes terug zoals het moest
.
Want daar rijd je met andere en wordt je ook ingehaald daar reageerd rivaldo behoorlijk fel op is mij de laatste tijd opgevallen. Voorheen reed ik altijd met andere mee ook enkelspan of tweespan maar het lijkt tegenwoordig gewoon niet leuk meer. (reed tegenwoordig veel meer in mijn eentje dan met andere paarden erbij) Hij is zo fel, zo voorwaarts, drammerig en rent zich eerder dood dan dat hij opgeeft. Vooral het weer van vandaag erbij maakte mij toch wat bezorgt als hij dan zo is.
goed van je wel!
hij heeft bij mij eigenlijk nooit gegaloppeerd / mogen galopperen voor wagen / tweewieler of whatever
Dat hij rustiger was in het bos en dat je hem toch rustig hebt gekregen, weliswaar in het andere stukje, is dan wel fijn. Nou 't is wel een type apart zeg moet je nagaan hoe hij als een sukkeltje in het rondte liep bij ons testritje