Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
sterkte hoe dan ook want zal wel niet eenvoudig zijn allemaal...

. Wilde nog wat rijden maar toen maar niet meer gedaan. Wel manen van Ollie wat bijgewerkt ze zien er nu weer erg mooi en vol uit
, ik ben als 14-jarige een keer bij een keizersnee van een vleeskoe geweest. Weet niet wat er mis ging, maar er kwam veeeeeeel bloed. Moest me aan de stalpaal vasthouden om niet onderuit te gaan
. Wilde perse blijven kijken maar wist toen onbewust al dat ik nooit VA zou kunnen worden.
.
.
? Graafmachientje? Zou anders ook niks weten. En weer mooi tuig
.
.
) zaten bij de wedstrijdrijders en onze koetsiersbewijs-houdende meerijder van de manege mocht met de Anda bij de recreanten meedoen. Tijd en ballen werden tegen elkaar afgezet, zodat niet perse de nul-rijder zou winnen, tenzij ook de snelste tijd.
? Balletjes gingen er geheid vallen en het publiek verwacht eigenlijk toch wel iets van je...... als *grmpfff* "wedstrijdrijder"
. Ik besloot het andersom te doen: zo hárd als mogelijk met de Anda door het parcours te gaan en dan maar zien waar het schip strandde. Dus in galop gestart, het parcours (behalve de zigzag) in galop en zo over de finish.... één balletje
! De recreant deed het ook heel aardig; zijn poortjes stonden dan wel een stuk ruimer, maar hij durfde toch zelfs een galopje aan
.
. Parate kennis
!
!) en samen met M de oriëntatierit gewonnen
!
Ben benieuwd wat je van de les van Leonne vindt, heb er wat mindere berichten over gehoord, snel in de oprichting e.d. Dus als je het hebt gehad ben ik benieuwd naar jou ervaring.
en op 21.15 al nok out op bed
ben een beetje heel erg moe
. Ik heb eind vorig jaar / begin vorig jaar al een les of 5 van haar gehad, maar door de bit-issues ben ik daar (tijdelijk) gestopt tot ik Moos weer op de rit had. Leonne wil met jonge paarden juist wat ikzelf ook aanhang: voorwaarts / neerwaarts over de rug rijden, op 4 benen en gelijke druk over 2 handen.
. Ze ligt daar toch maar druk te zijn
. Daarna de HS voor Moos, boodschappen doen, dus mijn dag is weer gevuld.
Zometeen met Mowgli naar de dierenarts. Hij heeft ineens een heel rare, dikke bobbel tussen zijn schouders. Maak me wel een beetje zorgen eigenlijk.