Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

VanHuisUit schreef:Zou het gewoon tegen haar zeggen Tine geeft je nu een vervelend gevoel (wat ik me kan voorstellen, je bent er zo mee bezig geweest)![]()
@Baudy jij zei toch over Melissa & endurance resultaat (wat goed zeg zo dicht bij de 13 km/uur!), was dat de Melissa uit jullie team denk ik, niet Crazymel toch? Crazymel had ook super goed gereden maar net tikje te snel. Hoe is het eigenlijk met je auto afgelopen? Misschien heb ikerover heen gelezen hoor maar denk er op eens aan.
6,5 min te snel zat op de 13,54 km/h
maar nu wel klasse 2 startgerechtigd!
wauw!!
aan Smickey 
is enorme wei ben daar ook heel tevreden en blij over, maar het 'intunen' kost me dus bij Ol wel moeite. Had haar week voor onze vakantie elke dag met half uurtje erbij opgebouwd naar uur of 3. Toen week vakantie stond ze gewoon 10 uur op weiland, maar was wei op zand en behoorlijk kort. En nu loop ik vast..... maar hoop dat het met graasmasker beter wordt. En hoop dat ze ermee om kan gaan.
). Maar de lesgevers zien het wellicht toch als "werk" en steken hun kostbare tijd wellicht liever in lesgeven (of zelf trainen) dan in evaluaties en analyses. Goeie punten en goede klassering: missie geslaagd, klaar. Althans, zo denk ik dat zij denken
.
maar.... ik zie het niet als iets hobby-isten of vrouw- iets hoor evalueren en bekijken filmpjes, mijn instructeur deed dat wel degelijk en is geen hobby-ist en ook geen vrouw
plus dat coaching in mijn visie ook kan bestaan uit evalueren, filmmateriaal, tot en met lezingen praten over of wat dan ook. Ook maar mijn idee hoor