. Niks gezien dus.Lees over shoppen. Ik hou er helemaal niet van, tenzij in een ruitersportzaak
. Erg he...Verder nog kreupele pony's van Janouk, Maisie, Biancacoo
Ik heb een paar topdagen
! Kinderen zijn op scoutingkamp, man aan het varen, en ik kan gewoon doen wat ik wil zonder op de klok te kijken
!Heb vanmorgen eerst met stalgenootje Machteld gekoetst. Met het tweespan Dartmoortjes het bos in. Was erg leuk! Daarna Ster ingespannen en was net weggestapt of stalgenootje Vera kwam aanrijden. Zij is meegeweest en weer lekker een uur het bos in. Vervolgens hebben we haar paard Shelbey ingespannen en hebben we wederom een leuke tocht door het bos gemaakt. Helaas het laatste kwartier inktzwarte wolken, onweer, een wolkbreuk en hadden we onze regenjassen hard nodig!
Ik mis de drukte en gezelligheid van hubby en / of de kinderen wanneer ik thuis kom, maar zoooo heerlijk om de tijd voor mezelf te hebben.
.Nu hoor ik het hier thuis buiten onweren..

)
zijn mooie momenten waar je het als docent om doet
nu morgenavond nog de deeltijd opleiding en dan heb ik vakantie
en mooi vooruitzicht voor 't weekend

gisteren/vanochtend... gelukkig vanmiddag goed gegaan met rit en nu ook wel ok...
Gaan jullie nog naar buitenland met vakantie? Wat kun je lekker gaan toeren met de nieuwe wagen in de vakantie straks, heerlijk
ook beetje aan beschikbaarheid van groom e.d. Plus dat mijn schoonvader wat wiebelig is in gezondheid, was eerder dit jaar ook zo maar nu weer, beetje zorgelijk, weet niet wat voor aandacht dat gaat vragen...
Heb er ontzettend veel zin in
maandag revalidatie toe. Heb er écht zin in!