Goedemiddag
Ik ga zelf niet zitten klooien met de wagen, die gaat gewoon naar Dekkers in Rijsbergen. V/d Wal in Nijetrijne daar brengen ze ze van de stalhouderij ook heen (hebben allemaal v.d. Wal wagens) is prima adres. Heb er ook totaal geen verstand van maar als het erg piept of kraakt is het volgens mij niet goed
Had geen tijd genoeg voor buitenrit maar een uur lekker gedressuurd in de bak
Had haar echt goed aan de loop. Daarna nog stukje langs de weg gestapt ging ook redelijk normaal
't Zit zelfs in mijn hoofd om ernaar toe te werken dat we in het winterseizoen indoor dressuur gaan doen onder de man, nu het weer wat beter gaat met mezelf met rijden begint dat toch wel weer te kriebelen
. Als we zo doortrainen kan ik het zelf denk ik wel aan, nu bijna uur behoorlijk intensief gereden, ben wel wat moe maar niet afgedraaid. Rizanta gaat steeds soepeler lopen dus.... wil dan wel direct L starten.
Ze was enorm hengstig gisteren, daarom wat tegendraads, sloom en hangerig waarschijnlijk. Merkte er onder het zadel eigenlijk niets van.
@Tine fijn dat je wat hebt kunnen rusten, echt vervelend van Rembrand
gefeliciteerd met je ouders!
@Nouvel jouw Ferro is leuk! Heerlijk hem zo te zien in het topic.
@Naaltje Diddle weer helemaal
zou je me willen pb'en wanneer je moet en wat enzo
@Biancocoo heeeeeerlijk een weekendje Texel
@B485 veel plezier met Snuit gaat vast prima
@Lacuna, sorry lees het nu, wat naar, sterkte bah.
Zo nu duik ik in dat ingewikkelde stuk
en... haal ook even ijsje uit de vriezer
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 29-04-11 15:30, in het totaal 1 keer bewerkt