Fabien mooi hoofdstel, mooi hoofdje... die lepel heeft je witte ponneke niet nodig idd..
Zo...dagje rustig aan vandaag....we hebben allerlei uitstapjes gedaan, heerlijk,...nu even bijkomen.
en...weer strenger lijnen..te veel gegeten met bbq met vrienden
.
bij Cathey is de rainrot denk ik vrijwel weg dwz de plekken die er zijn zijn op 2 na helemaal 'rustig' (geen pus/zweertjes/korst) en bij verschillende plekken begint het haar weer terug te groeien. Ze is ook mooi vol met appeltjes
zal toch teveel voor haar zijn geweest al die regen 't is gewoon een wat gevoelig paardje. We rijden nu al vanaf april niet meer maar op een of andere manier denk ik dat dat haar goed doet. Volgende week tandarts om die vaste kaak te laten doen, dan 2 weken daarna weer osteo en eindelijk de rugfoto's waarvan ik dan maar hoop dat ze goed zijn en dan wil ik het toch weer met haar gaan oppakken rij/longeer/whatever en hoe precies (door iemand laten doen of zelf of mbv) weet ik uiteindelijk ook nog niet maar goed
).
zijn manen zien er zo prachtig uit
gisteren geprobeerd de tuin weer wat op orde te krijgen maar kan wel weer overnieuw beginnen lijkt het...
Hoop dat je zo nog even kunt mennen met Sam.
grote paniek ... drie kwartier bezig om haar uiteindelijk rustig overal langs en overheen te laten gaan. Vervolgens Fred in de bak die kijkt even rond en denkt, da's leuk
) overal op en overheen zonder ook maar enige twijfel.