Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
moeilijk & lastig is dat toch. Arm ding. Hoop toch echt dat het van het eten is en je het weer snel in de hand kunt krijgen....
) schoenen wel niet helemaal 'mijn ding' maar goed het is functioneel (mijn eigenlijk enige setje nette schoenen die ik nu nog heb zit zool van los
). Ik moet wel weer investeren in een fatsoenlijke garderobe maar ik vind winkelen zo vre-se-lijk. Til het wel over de vakantie richting nieuwe schooljaar
facebook en linkedin blijken dan toch ook wel weer erg handig
hij heeft het er erg naar zijn zin, gelukkig gaat het weer nog een beetje.

) Heerlijke rit gemaakt met dansende Mick voor de wagen
voor dingen hebben
)
Je bent je humor in elk geval niet verloren... hihi... die Hans anders
En verder voor je buik en futloosheid natuurlijk dikke knuff
En niet te lang onder steen blijven zitten
voor HRB
voor Diantha met het eerste resultaat en toitoi voor de volgende twee keer!
(ze noemen me op het werk niet voor niks Imelda
(marcos, de schoenenverzamelaar) ) Maar met drukte is de keuze qua tijdsbesteding snel gemaakt... paard gaat absoluut altijd boven shoppen...

voor hoofdpijn, irritant))
misschien toch nog even DA laten komen..happytime schreef:baudyh: goed gedaan met de merrie![]()
aks: brillenpech,bij Hans zit je bril elke keer ANDERS!![]()
janouk: een haf met medische opleiding....behandeld zichzelf...
jenkins: dat is ff balen.....en dan nog laat aankomen,hoop super mooi weer om vanavond met syl te ontstressen![]()
prinsje: fijn dat mick weer lekker gaat
bicci: hoe heet dat wat jij doet met je spikkel: erachter lopen en balken trekken enz? echt zo"n parcours?
maisie: ferro had toch ook zomereczeem? gaat dat wel beter? knuf voor ferro!
hier al een paar dagen een OFF-DAY,weet niet of het door het weer komt,maar de crohn is wat vervelend aan het doen(buikpijn en wat ik het ergste vind......geen futvoor dingen hebben
)
getver zo ben ik normaal niet.....(maar mijn uitslagen waren wel weer top in het ziekenhuis)![]()
kruip maar weer onder de steen en lees braaf mee