[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Dingetje_

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 11:34

Zie het voor deze ene keer door de vingers >;)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 12:01

Haha die poown van jou Dingetje :+

Wat ongelovelijk K Maisie van Ferro.... :(:) moeilijk & lastig is dat toch. Arm ding. Hoop toch echt dat het van het eten is en je het weer snel in de hand kunt krijgen....

Ben beetje druk, dus toch niet naar paard geweest, dat zou ik niet meer redden. Net nog snel schoenen en witte broek gekocht (was in super-super uitverkoop -70% :D ) schoenen wel niet helemaal 'mijn ding' maar goed het is functioneel (mijn eigenlijk enige setje nette schoenen die ik nu nog heb zit zool van los :P ). Ik moet wel weer investeren in een fatsoenlijke garderobe maar ik vind winkelen zo vre-se-lijk. Til het wel over de vakantie richting nieuwe schooljaar :=

Praatjes voor afgestudeerden zijn klaar ben er nu tevreden over :7 facebook en linkedin blijken dan toch ook wel weer erg handig :list:

Zoonlief ging vanochtend naar hockeykamp met als thema 'bad hair day', heeft zijn haar tot enorme spikes gedraaid met gel, zijn haar was nogal lang dus geweldig gezicht =:) hij heeft het er erg naar zijn zin, gelukkig gaat het weer nog een beetje.

Nou ik moet hondjes uitlaten, dan zelf in de krul en naar school :evaw:

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 12:06

gisteren is onze eigengefokte 4 jarige ster merrie diantha een stukje dichter bij keurmerrie gekomen. Ze heeft haar eerste IBOP proef goed door staan. Je moet minimaal 75 punten halen en ze had 76 punten. Je mag 3 x zo een proef doen waarvan het 2 x goed moet zijn. Nou de eerste is binnen. De 19e mag ze voor de 2e keer. Best spannend.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 12:08

sterkte voor ferro van maisie en voor janouk... :(:)

baudyh, gaaf joh!

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 12:30

super baudyh!!

@VHU; winkelen is ook een hel :P
Ik heb gisteren met mijn mams gewinkeld en heel leuke kleren mee naar huis genomen :D
En zoonliefs kapsel is cool :P

Net terug van sportschool. Uurtje braaf geweest. Nu wat eten, en dan nog met de fiets naar stal. Ik vind dat dat vandaag ook als sport telt, want het waait flink! :oo

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 12:43

Leuk baudyh !!!

Nou ferro stond er een stuk frisser bij vanmorgen. Remko is wezen kijken en heeft m pijnstillers
gegeven. Hij liep ook niet meer kreupel volgens hem dus ik ga vanavond eens kijken hoe hij op
het harde loopt. Voorlopig hou ik hem wel even op het schrale stuk.

Aks het waait idd behoorlijk !!

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 12:51

En vanavond ga ik met dalerboy voor het eerst naar de seawalker. www.health4horses.nl
Vorig jaar ook met diantha geweest,heeft super geholpen.
Ik wil het gaan proberen omdat ze zoveel sterker er door worden.Kijken of het misschien voor zijn stap probleem helpt. Ben benieuwd..

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 13:00

Bleh ff irritatie post,
Zondag vroeg een collega via facebook of iemand voor haar woensdag van 12-20 kon werken. Ik had gereageerd graag in te willen vallen. Er reageerde nog 3 mensen en ze zou het even overleggen en laten weten. Maargoed vandaag is het inmiddels woensdag en ik nam aan dat ze iemand anders had gekozen, want heb niets gehoord. Dus ik ben net onderweg naar sil om lekker te gaan mennen, word ik om 12:15 gebeld dat ik om 12:15 gebeld dat ik om 12 uur had moeten beginnen....
Heel erg fijn dat dit dus niet is doorgegeven aan mij.. Ik dus snel weer naar huis, omkleden. Fietsend is het ong 30 min naar me werk, maar dacht met deze wind kan ik beter de trein nemen, rijd ie voor me neus weg! Ben nu dus uiteindelijk pas half 2 op mn werk. Hopelijk is het vanavond nog redelijk weer om te mennen...
Fijne dag iedereen :P

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 13:19

@gem, hele ervaring gehad lees ik, welkom terug.
@aks, gezellige avond gehad en droog gehouden?
@maisie, hugs voor jou en ferro
@janouk, ook nog extra hugs
@ngtje, ook hugs, lijkt hier wel een hugs toopje
@prinsje, druk met de was
@tine, veel plezier bij springles
@biancaoo, veel plezier alvast gewenst met de kar.
@dingetje, hoi terug voor knollie, geeft virtueel appeltje aan knollie
@vhu, witte broek gekocht, dat soort dingen durf ik niet. Dat is bij mij roepen om vlekken.
@baudyh, met keuringen bezig.
@jenkins, loopt lekker met werken beginnen.

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 13:20

zo even bijgelezen. Nu op het werk, val in bij de receptie. Tis stilletjes, dacht even bokt terug lezen.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 14:04

@jenkins; nou lekker dan :=
zou ik best kwaad om worden :=

Zo maar weer naar de opticien.. Ben echt not amused.. 3e keer terug voor bril afstelling.. Heb al ruim 18 jaar brillen, en dit is me nog nóóit gebeurd.. Koop 1x een bril bij Hans Anders en tadaaaa... Eens en nooit weer dus, en ze gaan me maar tegemoetkomen met brillenschoonmaakspul ofzo..

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 14:09

wat een gedoe aks.

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 14:26

gaat me weer nuttig maken, wordt zo afgelost van receptie :wave: tot later

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 14:56

Aks: wat een ellende zeg. En wat een verschil in kunde blijkbaar
BI: verveelt zich op werk en heeft mooie samenvatting
Jenkins: lekker zo'n collega. Hoe moet jij nu weten dat je moet werken als ze niets laat weten??
Baudy: wat leuk!!
Maisie: Fijn dat het beter gaat, maar het geeft nu wel een vertekend beeld met pijnstillers toch? Kan dan nog steeds hb zijn of niet?

Hier ook een hekel aan winkelen, maar moet zo met zoon nieuwe schoenen uitzoeken en shirts die ik voor mezelf had gekocht terugbrengen, want ze zitten niet fijn. Ik hou niet van strakke kleding, laat nu bijna alles dat in de winkels hangt strak zijn. BAH.

Janouk: hoe gaat het met HRB? Loopt ze al beter?

Nou, ik ga zoon uit bed trommelen. Die moest van mij even slapen, omdat het vanavond heel laat wordt (proefles is van 18-19, hij gaat normaal om 19 naar bed).

janouk
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 15:09

Update HRB
Ze loopt buiten met de groep. Net haar even op stal gehad om te weken in de soda schoen. Het been is nog opgelopen. Ze is niet zo pijnlijk meer. Ze loopt gevoelig, maar niet kreupel. De bal van de voet is wel warm. Dus de prut is er nog niet allemaal uit. Maar het ziet er naar uit dat het geen verstuikte kogel is en daar ben ik wel blij mee.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 15:13

gelukkig janouk, dat is voorzichtig goed nieuws :))

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 15:28

klinkt goed janouk!

@tine; er zijn ook wel wijdere dingen in de winkels toch? En langere shirtjes, dat vind ik zelf altijd wel lekker zitten

Nou ik ben terug, bril staat weer recht op m'n kop..
Nou ga ik de badkamer bewonen, migraine houdt van scheve bril :')

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 15:54

even ego post

wij hebben m net lekker ingespannen, voor het eerst sinds de pees weer flinke rit gemaakt (in de denderende regen, maar toch zielsgelukkig alledrie :+ ) Heerlijke rit gemaakt met dansende Mick voor de wagen *\o/* *\o/* *\o/*

en zondag naar de Loonse en Drunense duinen om dit heuglijke feit te vieren *\o/*

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 16:18

baudyh: goed gedaan met de merrie :j
aks: brillenpech,bij Hans zit je bril elke keer ANDERS! _/-\o_
janouk: een haf met medische opleiding....behandeld zichzelf...
jenkins: dat is ff balen.....en dan nog laat aankomen,hoop super mooi weer om vanavond met syl te ontstressen :j
prinsje: fijn dat mick weer lekker gaat
bicci: hoe heet dat wat jij doet met je spikkel: erachter lopen en balken trekken enz? echt zo"n parcours?
maisie: ferro had toch ook zomereczeem? gaat dat wel beter? knuf voor ferro!
hier al een paar dagen een OFF-DAY,weet niet of het door het weer komt,maar de crohn is wat vervelend aan het doen(buikpijn en wat ik het ergste vind......geen fut :O voor dingen hebben :( )
getver zo ben ik normaal niet.....(maar mijn uitslagen waren wel weer top in het ziekenhuis) +:)+
kruip maar weer onder de steen en lees braaf mee :evaw:

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 16:36

@HT: _O- Je bent je humor in elk geval niet verloren... hihi... die Hans anders :)) En verder voor je buik en futloosheid natuurlijk dikke knuff :(:) En niet te lang onder steen blijven zitten ;-)

@Janouk: fijn dat er verbetering zit en idd beter dan verzwikte kogel :(:) voor HRB

@Maisie: benieuwd hoe Ferro vanavond bij je loopt, mooi dat 't wat beter leek te gaan! nog een :(:)

@Beaudy: *\o/* voor Diantha met het eerste resultaat en toitoi voor de volgende twee keer!

Las verder over shoppen; ik vind 't altijd wel leuk, maar moet niet te vaak zijn. Heel af en toe flink shoppen en met auto vol mooie nieuwe dingen terug vind ik persoonlijk wel soort van genieten :o (ze noemen me op het werk niet voor niks Imelda :+ (marcos, de schoenenverzamelaar) ) Maar met drukte is de keuze qua tijdsbesteding snel gemaakt... paard gaat absoluut altijd boven shoppen...

Ben nog steeds euforisch over heerlijke rit, wat kun je toch enorm blij worden van onze hobby he ladies???

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 16:42

:j +:)+ mensen met paarden zijn de hemel op aarde :))

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 16:46

lekker prinsje!

@ht :(:)

Nou, ik heb net gigantische motivatie voor het in schooljaar 2012-2013 afmaken van mijn studie gevonden. De langstudeerboete blijft erin :=

Verder wil ik dat m'n koppijn zakt, wil direct een partijtje kickboksen!

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 16:54

@ HT: mooi gesproken :j
@ Aks: :(:) voor hoofdpijn, irritant))

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 17:41

AKs....idd nooit hans anders doen....gaat nie goed !!
Baudy..geweldig knap peerd !! goede ibop gelopen, super !
ehm ehm..janouk gaat nog goed, super.
Ferro loopt al beter !! super..
prinsjeh..mick voor de kar gehad, ook super..
HT off day.. :(:)
Jenkins..dat is balen...misschien volgende keer nog eens irritant zelf extra checken..om problemen te voorkomen, maar wel slordig dat je het niet van hen te horen hebt gekregen..
zoontje heeft weer heel goed gezwommen, daar ben ik trots op !! de knapperd !
oma en opa hebben het nu ook voor het eerst in reall gezien, en vonden het ook geweldig knap !

missy is een uurtje lekker buiten geweest, maar wilde liever op stal staan....ze is verder wel vrolijk en attent,..maar haar rechtervoorbeen doet wel zeer.. -O- misschien toch nog even DA laten komen..
verder moet ik voor zoon nog identiteitskaart gaan bestellen morgen..

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 18:10

happytime schreef:
baudyh: goed gedaan met de merrie :j
aks: brillenpech,bij Hans zit je bril elke keer ANDERS! _/-\o_
janouk: een haf met medische opleiding....behandeld zichzelf...
jenkins: dat is ff balen.....en dan nog laat aankomen,hoop super mooi weer om vanavond met syl te ontstressen :j
prinsje: fijn dat mick weer lekker gaat
bicci: hoe heet dat wat jij doet met je spikkel: erachter lopen en balken trekken enz? echt zo"n parcours?
maisie: ferro had toch ook zomereczeem? gaat dat wel beter? knuf voor ferro!
hier al een paar dagen een OFF-DAY,weet niet of het door het weer komt,maar de crohn is wat vervelend aan het doen(buikpijn en wat ik het ergste vind......geen fut :O voor dingen hebben :( )
getver zo ben ik normaal niet.....(maar mijn uitslagen waren wel weer top in het ziekenhuis) +:)+
kruip maar weer onder de steen en lees braaf mee :evaw:

dat heet behendigheid :D

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding