Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:@Janouk heerlijk als je daar gewoon vanuit je huis zeg maar heen kunt rijden. Wij hebben ook een leuk gebied vlakbij, maar dat is vrij klein.
Wij moeten eerst 1,5 uur rijden met de trailer voor wij bij Radio Kootwijk zijn en weer terug. Maar het is de moeite waard. Het is zo prachtig. 
Ze belde mij toen helemaal in paniek "Dolce is ziek!! Ik ben bang dat ze dood gaat! Ze miauwt voortdurend heel hard en vreemd, en ze ligt alleen maar op haar rug te kronkelen!" Toen zei ik haar dat ik niet kan zien wat het kan zijn, en dat ze dan maar de dierenarts moest bellen als ze toch zo bang was. Nou, de dierenarts viel bijna van zijn stoel van het lachen
Hij zei "proficiat, je hebt een hete kat met erg veel zin
" Toen heeft hij wel rustig uitgelegd wat er precies gaande is en wat de opties zijn (kat binnen houden of steriliseren).
Durf jij afsponsen met zulk koud weer? Het is hier in ieder geval behoorlijk fris, ben blij dat ik net op tijd nieuwe deken voor Bente binnenhad en die gisteren dus ook heb opgelegd.
sorry! Voor endurance training reed ik destijds regelmatig naar Onder de Kastanje, waar we dan starten en dan naar Radio Kootwijk e.o. heerlijk vind het daar zo mooi. Volgens mij zit Frensie daar toch ook? Ben nu wel heel blij dat we gewoon lekker naar buiten kunnen zonder eerst van alles te regelen en een hele dag op weg te zijn. Ook als is het dan niet zo'n groot gebied. Als Bente wat meer vertrouwd is met groter verkeer kun je hier trouwens zo 2 uur heel leuk mennen (anders ook wel, maar dan neem je paadjes een paar keer haha). Met Snuit doen we dat regelmatig (je hebt hier nog heel veel van die landweggetjes, met hier bedoel ik dan Rijsbergen).
VanHuisUit schreef:Ik moet morgen, woensdag en donderdag om 06.00 uur mijn nest uit... vind dat altijd zo'n bezoeking zo vroeg opstaan.
hihi die Da zal naast zijn stoel gelegen hebben...

Frensie schreef:Haha, wat een leuk verhaal van die kat van S_L.
Vriendinnetje van me werkt bij een dierenarts.
Vorige week kwam er een man met een kat, die kat had volgens de meneer een splinter in zijn teen.
Hij zei: kijk, als je daar drukt komt de splinter er half uit...
hihi, was de nagel van de kat, hahahaha.
Hoe gaat dat bij jou? (je hebt toch kinderen dacht ik hé?) 

net hoe het uitkomt
ik ben ook nog altijd verbaasd over mijn eigen kunnen 

ben er kei blij mee