[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mirror666

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 12:06

pff onderweg naar school. Mn sjaal stevig rond mn nek gewokkeld. En alleen n pen en schriftje bij om de rug te ontzien.. Hopelijk gaat de tijd een beetje vlot.. Van half 2 tot half 4 moet ik 1e jaars beoordelen op presentatie. :')

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 12:08

@vanhuisuit
Citaat:
@Janouk heerlijk als je daar gewoon vanuit je huis zeg maar heen kunt rijden. Wij hebben ook een leuk gebied vlakbij, maar dat is vrij klein.

Was dit maar waar :j Wij moeten eerst 1,5 uur rijden met de trailer voor wij bij Radio Kootwijk zijn en weer terug. Maar het is de moeite waard. Het is zo prachtig.
Wij wonen onder de startbaan van Schiphol. Geen uitrijmogelijkheden hier voor koetsen, alleen maar snelwegen (12 baans) haha

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 12:08

Ik moet van half 9 tot half 5...

Zit nu al vanaf half 9 tot 11:08 op bok, msn, facebook, enz. enz. :+

zinvol :roll:

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 13:42

Vanmorgen Amerigo en Rembrand gemend. Amerigo ging weer heel fijn. Rembrand ging echt bagger, dus maar eens boos geworden en hem heel erg aan het werk gezet. Heerlijk resultaat. Alleen hij is nu na 2 uur (GESCHOREN PAARD!!) nog nat. Ach gossie... En ik had hem nog wel afgesponst.
Ik wil naar bed, maar ja, wil ook niet paard nog heel lang op stal hebben (ze hebben vannacht op stal gestaan, dus R is nog niet buiten geweest vandaag)

Thabor was vanmorgen ook erg nat. Die had ik alleen buiten gezet, kon hij mooi oefenen, althans dat was het idee. In het begin stond hij wel rustig, met af en toe een brul. Maar op gegeven moment ging hij rennen en stopte niet meer. Amerigo dus maar even geparkeerd en snel Thabor op stal gegooid. Zeiknat. Gek paard.

Nu hopen dat ik Thabor straks in mijn eentje op de trailer krijg, zodat ik naar les kan.

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 13:51

Zo al druk bezig geweest tine!!!!

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 15:18

Ik heb alles braafjes bijgelezen, maar ik heb eigenlijk niets meer toe te voegen aan de reacties van de rest :D

VHU een krolse kat, heeft mijn zus ook al gehad. :Y) Ze belde mij toen helemaal in paniek "Dolce is ziek!! Ik ben bang dat ze dood gaat! Ze miauwt voortdurend heel hard en vreemd, en ze ligt alleen maar op haar rug te kronkelen!" Toen zei ik haar dat ik niet kan zien wat het kan zijn, en dat ze dan maar de dierenarts moest bellen als ze toch zo bang was. Nou, de dierenarts viel bijna van zijn stoel van het lachen :D Hij zei "proficiat, je hebt een hete kat met erg veel zin :+ " Toen heeft hij wel rustig uitgelegd wat er precies gaande is en wat de opties zijn (kat binnen houden of steriliseren).

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 15:36

SL _O- geweldig _O-

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 15:59

Fijn Biancacoo dat je niet helemaal opnieuw hoeft te gaan beginnen met je brush...

bij Naaltje is de leraar verdwenen, wat hebben jullie met die arme man gedaan ? hahahha

Tine al druk bezig geweest

en S_L leuke opmerking van de DA hahahah

Nou ik heb op m'n werk om meer werk gevraagd haha en om meer uren ivm onze situatie thuis........ben benieuwd of dat gaat lukken. Heb geen zin om meer uren te draaien maar moet wel meer geld gaan verdienen :-(

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 16:21

Zo ben ik weer... verdwijnende leraren, wij denken (als docenten) wel eens dat de leerlingen spontaan verdwijnen hahaha.

@IngridM ik hoop dat je meer uren krijgt. Soms werkt het ook zo als je wat meer uren hebt dat je je ook wat meer verbnden voelt met je werk en het daardoor ook leuker gaat vinden (hoop het voor je!). Vervelend dat het financieel thuis zo lastig is. Zo heeft de een te veel uren en de ander te weinig.
@Tine haha die Rembrand nam je dus behoorlijk in de maling. Misschien dat je toen door je stuitje net wat terughoudender bent gaan doen en had hij het idee dat dat voortaan altijd zo was. En Thabor heeft zich blijkbaar al ingelopen B-) Durf jij afsponsen met zulk koud weer? Het is hier in ieder geval behoorlijk fris, ben blij dat ik net op tijd nieuwe deken voor Bente binnenhad en die gisteren dus ook heb opgelegd.
@Janouk ach ja natuurlijk had ik kunnen weten waar jullie wonen :o? sorry! Voor endurance training reed ik destijds regelmatig naar Onder de Kastanje, waar we dan starten en dan naar Radio Kootwijk e.o. heerlijk vind het daar zo mooi. Volgens mij zit Frensie daar toch ook? Ben nu wel heel blij dat we gewoon lekker naar buiten kunnen zonder eerst van alles te regelen en een hele dag op weg te zijn. Ook als is het dan niet zo'n groot gebied. Als Bente wat meer vertrouwd is met groter verkeer kun je hier trouwens zo 2 uur heel leuk mennen (anders ook wel, maar dan neem je paadjes een paar keer haha). Met Snuit doen we dat regelmatig (je hebt hier nog heel veel van die landweggetjes, met hier bedoel ik dan Rijsbergen).

Toch veel mensen met rugproblemen, erg lastig lijkt me dat -O-

Ik moet morgen, woensdag en donderdag om 06.00 uur mijn nest uit... vind dat altijd zo'n bezoeking zo vroeg opstaan.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 16:51

VanHuisUit schreef:
Ik moet morgen, woensdag en donderdag om 06.00 uur mijn nest uit... vind dat altijd zo'n bezoeking zo vroeg opstaan.

hahahaha.....ik sta elke ochtend om 6.00 maximaal op....dan heb ik lekker de tijd om de paardjes buiten te zetten en te verzorgen, even lekker een kwartier met de honden wandelen...en dan begint het normale dagelijkse leven elke ochtend, vind het heerlijk om zo vroeg op te staan.. :o :o

naaltje verdwijnende leraar....
ingrid meer uren werken...is niet altijd leuk, maar idd misschien krijgt het bedrijf zo meer waardering voor jou en je bent dan financieel wel iets beter af, dat is wel lekker !!

Rembrand die het allemaal wel goed vind....doe maar rustig aan baas, dan kom ik er ook wel, hihihihi ondeugend !!

SL _/-\o_ hihi die Da zal naast zijn stoel gelegen hebben... :j

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 17:15

Rembrand vindt de oefening ook gewoon moeilijk hoor, al heel lang. In de proef zit een slangevolte met 4 bogen, 1e en 3e boog zijn op rechterhand in arbeidsdraf, 2e en 4e boog op linkerhand in verzamelde draf. Als ik naar links om moet stellen en moet gaan verzamelen gaat hij hupsen. Erg irritant. Rechtsom doet hij dat niet, dan blijft hij netjes nageeflijk en netjes doorlopen. Dus daar flink op getraind nu, kijken of hij het morgen nog snapt.

VHU: na het afsponzen (en dat is met weinig water, maak hem niet echt nat) gaat er een zweetdeken op hoor. Zweet droogt minder snel dan water (nou ja, dat zou in ieder geval zo moeten zijn, hij was na 2 uur nog nat) en ze hebben minder last van jeuk.

Nou, zo eten koken, paarden voeren, Thabor poetsen en op de trailer zien te krijgen en dan nog snel zoon op bed leggen voor de oppas komt en dan naar les. Ik ga dus zo even op de turbo. Niet teveel kletsen hier he??

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 17:17

@Biancocoo ....respect... _/-\o_

Het is ook meer de combi van vroeg opstaan en dan toch laat naar bed gaan wat me nekt denk ik :+

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 17:18

Ik zit inderdaad in de buurt van Radio Kootwijk enzo.
Moet zeggen dat ik daar eigenlijk nooit rijd.
Vanuit stal rijd ik zo het bos in en kan ik allerlei kanten uit; richting Garderen, Speuld, Stroe. Bij Stroe is een heel leuk rondje van 5 km, lekker slingerpad met heuveltjes. In het enduranceseizoen gebruik ik dat rondje als galoptraining, lekker hele rondje in galop. Radio Kootwijk e.o. is onder het zadel net wat ver.
Bij Onder de Kastanje heb ik menles :)

Heb een lekker dagje achter de rug.
Vanochtend revalidatie, daarna thuis kort dutje gedaan en toen met de honden gewandeld. Net Gwin gelongeerd en die was heel erg fris! Ik werd gewoon door de bak getrokken... doet ze normaal nooit, hihi. Morgen maar weer erop klimmen.

Nu even op mijn gat zitten bij de tv. Heb trek dus heb eitjes gekookt.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 17:19

Haha, wat een leuk verhaal van die kat van S_L.
Vriendinnetje van me werkt bij een dierenarts.
Vorige week kwam er een man met een kat, die kat had volgens de meneer een splinter in zijn teen.
Hij zei: kijk, als je daar drukt komt de splinter er half uit...

hihi, was de nagel van de kat, hahahaha.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 17:33

Frensie schreef:
Haha, wat een leuk verhaal van die kat van S_L.
Vriendinnetje van me werkt bij een dierenarts.
Vorige week kwam er een man met een kat, die kat had volgens de meneer een splinter in zijn teen.
Hij zei: kijk, als je daar drukt komt de splinter er half uit...

hihi, was de nagel van de kat, hahahaha.

_/-\o_ _/-\o_

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 18:00

@ Frensie: Haha :D en het viel die man niet op dat die kat dat bij elke teen had? :)*

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 18:26

hihi,...vhu, idd laat naar bed is slechte combi met vroeg opstaan, ik slaap echt om 21.30...heb ook een enorme hekel aan mensen die mij bellen na 21.00 uur.... :o :Y)

haha...die van die teennagel van die kat.. _/-\o_

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 18:39

@ Biancacoo: zo gaat het hier ook altijd, ik probeer steeds om 21.30 te slapen. Vroeger schaamde me ik ervoor, maar ik voel me nu gewoon veel beter met voldoende slaap. Als je vroeg moet opstaan, gaat het nu eenmaal niet anders.
Ik vrees wel een beetje voor mijn slaap als ik met kinderen ga beginnen :D Hoe gaat dat bij jou? (je hebt toch kinderen dacht ik hé?)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 18:39

:+ je maakt als DA toch wat mee :+
Ik moet woensdagavond nog college geven, die combi nekt me dus. Is gelukkig laatste week. Ik trek dat echt niet! Ik ben dan nog zo druk aan het werk geweest dat ik niet direct kan slapen.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 18:42

:wave:
overleefd. Gauw wat eten en over een uurtje alweer weg :)

Het ging over vroeg uit bed en slapen enzo. k ga ook heel graag op tijd naar bed. Omdat ik dan merk dat ik fitter ben. Maar blijf ook graag langer op, omdat ik dan films kan afkijken of net wat meer kan doen := net hoe het uitkomt :P

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 18:47

Oja Naaltje nog gefeliciteerd met je 6.1 super!!

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 18:54

:D ik ben ook nog altijd verbaasd over mijn eigen kunnen :))

hmm, lekker rijst met gebakken eitje en kip met een of ander kruidenmengsel en wat groenten :9

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 19:37

SL Wij hebben idd 1 zoon, ik kan prima midden in de nacht opstaan om er even uit te moeten en dan weer verder slapen, als ik maar pijnvrij lijf heb...dan lukt dat prima..
mijn man echter niet, dus ik heb de voedingen s'nachts destijds allemaal zelf gedaan, zoontje sliep dan weer als een roos verder, en ik ook.
Wij waren wel van de vreselijke regelmaat, omdat ons zoontje dat nodig had, en zoon sliep altijd thuis in zijn eigen bedje...je moet er wel wat voor opgeven, maar krijgt er 10x meer voor terug, een tevreden uitgeslapen kind die altijd vrolijk is.
Ging dus toen ook vroeg naar bed en vroeg weer op, want de paardjes wilden ook eten en de hondjes ook..

Naaltje een 6.1 ?? waarvoor, is toch een voldoende, die heb ik niet altijd gehaald.. :o
lekker gezond gegeten !!
hier een wit puntje met een tartaartje erop..megasaai en simpel dus..

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 19:48

@biancacoo; de 6,1 is voor statistiek :)
is zeker een superduper cijfer :j ben er kei blij mee :)

nou ik ga richting osteopaat :)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 19:54

Hier aardappeltjes, boontjes, italiaanse gehakballetjes (gedraaid door zoonlief :Y) ) en appelmoes :9