Net dus inderdaad 1,5 uur bezig geweest. Alleen al in de paardenwei staan 60 struiken in wording (had alle tijd om te tellen,
). Langs het terras denk ik wel 300. Kan geen struik meer zien. Maar ja, morgenavond moeten ze weer.Dennis: dat klinkt hoopvol. Probleem is alleen dat er zoveel kwakzalvers bestaan. Ben zelf ook bij osteopaat geweest. Na 6 behandelingen zegt hij doodleuk dat alles goed is. Nou, de pijn was nog even erg. Maar goed, deze staat goed bekend. Ben benieuwd. Als ze echt goed is, wil ik pony ook nog na laten kijken. Wie weet loopt hij daarna dan eindelijk de wp zo bij elkaar en kan ik eindelijk eens L gaan starten. Heb in ieder geval maar besloten met pony geen outdoor te doen dit jaar. Tenzij nieuwe wagen echt mega verschil gaat maken (heb hem nog steeds niet). Indoor is de bodem toch vlakker (nou ja, ook niet overal, maar goed) en zou het beter moeten gaan.
Ik ga eens kopje thee maken en dan naar bed. Kijken of ik aan meer dan de 4 uur van afgelopen nacht kan komen.
Trouwens nog even iets schattigs. Mijn paarden zijn echt een hecht paar. Ik had ze vanavond een voor een terug gebracht naar winterwei. Eerst Thabor, toen Rembrand. Ik denk: die gaan nu samen wel grazen. Maar nee hoor, ze bleven keurig bij de poort wachten tot Amerigo ook bij hen was.
Zo leuk dat ze met zijn drieen optrekken. Meestal valt er een buiten, maar tot nu toe niet. En het is zo heerlijk om te zien dat ook deze hengst gewoon goed in een kudde(tje) buiten kan zijn.

En Peter is ook zo van het moet nu werken, ik ben meer zo van even prutsen en he het werkt, braaf en dan ga ik weer verder, ben wat minder 'direct' (ook omdat ik het nog niet kan, ben natuurlijk veel minder handig), dus bij hem moet ze direct vol aan de bak, bij mij loopt ze volgens mij nog erg uit haar neus te eten
Maar het is wel zo dat als hij haar een keertje heeft gemend of gelongeerd ze de dagen erna wel super aan de hulpen staat
....
* 

Als ik hoor wat mijn ouders en zus aan hun auto moeten betalen voor onderhoud
Heb eens even gekeken hoe lang hij nu al weer goed meedraait, dat is alweer 2 jaar. Dus vraag me af of het met de verlamming te maken heeft of gewoon pech is. Hij sleept wel erg met been. Heb de fysio al gebeld, en voicemail ingesproken. Manlief wil neit dat ik osteopaat bel om eerder te komen. Daar gelooft hij niet in. Ik vind het moeilijk. Wil er wel graag in geloven hoor. Maar als fysio nou niet kan, dan probeer ik toch de osteopaat te bereiken. Komende week gaat zoon logeren. Had allerlei buitenritten in gedachten, ook een met man samen, want dat kan natuurlijk anders niet. Is mijn paard niet goed. Weh