Net dus inderdaad 1,5 uur bezig geweest. Alleen al in de paardenwei staan 60 struiken in wording (had alle tijd om te tellen,

Dennis: dat klinkt hoopvol. Probleem is alleen dat er zoveel kwakzalvers bestaan. Ben zelf ook bij osteopaat geweest. Na 6 behandelingen zegt hij doodleuk dat alles goed is. Nou, de pijn was nog even erg. Maar goed, deze staat goed bekend. Ben benieuwd. Als ze echt goed is, wil ik pony ook nog na laten kijken. Wie weet loopt hij daarna dan eindelijk de wp zo bij elkaar en kan ik eindelijk eens L gaan starten. Heb in ieder geval maar besloten met pony geen outdoor te doen dit jaar. Tenzij nieuwe wagen echt mega verschil gaat maken (heb hem nog steeds niet). Indoor is de bodem toch vlakker (nou ja, ook niet overal, maar goed) en zou het beter moeten gaan.
Ik ga eens kopje thee maken en dan naar bed. Kijken of ik aan meer dan de 4 uur van afgelopen nacht kan komen.
Trouwens nog even iets schattigs. Mijn paarden zijn echt een hecht paar. Ik had ze vanavond een voor een terug gebracht naar winterwei. Eerst Thabor, toen Rembrand. Ik denk: die gaan nu samen wel grazen. Maar nee hoor, ze bleven keurig bij de poort wachten tot Amerigo ook bij hen was.

Zo leuk dat ze met zijn drieen optrekken. Meestal valt er een buiten, maar tot nu toe niet. En het is zo heerlijk om te zien dat ook deze hengst gewoon goed in een kudde(tje) buiten kan zijn.