Rembrand krijgt pavo winners sport muesli, Amerigo pavo nature's best en af en toe een stukje pavo koek erbij. Straks voer ik ook nog winterwortelen bij. Hooi wordt nog haast niet gevoerd, staat nog genoeg gras. 's Nachts eten ze nu nog minder dan 1 plak hooi (krijgen ze in principe onbeperkt, maar blijkbaar staat er nog zoveel gras dat als ze op stal staan geen/nauwelijks hooi eten).
Naaltje: sterkte. Moeilijke beslissing.
VHU: lekker rustig in huis

LRivaldo: hoop voor je dat ze eruit komen wat het is. Vreemd dat ze medicijnen zwaarder maken als ze niet weten wat het is. Borderline en aanverwante ziektes zijn lastig. Ik hoop dat ze je goed begeleiden.
Marianne: grappig eigenlijk te zien hoe die draken zich dan toch eigenlijk best goed gedragen bij jouzelf. Heb ik hier ook, Rembrand lijkt heel makkelijk, maar een ander kan er eigenlijk helemaal nog niet zo snel iets mee. Streelt het ego natuurlijk toch een klein beetje.

Gisteren niets meer met Rembrand gedaan, was te moe. Moest ook nog auto ophalen bij garage ivm apk/grote beurt. Kreeg ik een steekproef van RDW, dus moest heel lang wachten. Maar goed, auto is nu 2 keer helemaal nagelopen, moet gek zijn wil er iets gemist zijn.

Vandaag krijgen paarden weer vrij vrees ik. Moest vanmorgen weer naar Haren, zo even slapen en dan zoontje ophalen en samen naar zwembad. Vanavond ga ik naar theater (Peter van de Hurk, ben benieuwd). Morgen maar weer proberen.
Nou, ik ga even gestrekt en kom vanavond wel weer even langs hier. Niet teveel posten hoor!!