[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 22:29

Nee hoor niet bij de dierentuin :+
Wat vervelend Baudyh schiet niet op zo :(:)

avaluna

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 02:15

Wat gaaf je bus!beterschap voor je kleine, donjim en autsj; baudyh; pechvogel. Ik vind ber zo leuk! Mijn nieuwe ontzettend lieve buurvrouw snurkt :')

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 06:05

Oeps, een snurkende buurvrouw voor avaluna. Lig je in een stellage vast of kan je bewegen in bed?

Janouk heeft een zwaar leven. Gisterenavond super gelopen in de menles, vanochtend dressuurles onder het zadel en morgen menrit in epe met de menclub. Kan ze lekker colonne rijden :D

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 06:37

Klinkt als een geweldig leven :D <3 . Behalve mijn been kan ik wel woelen, hahaha. Als ze de rest ook vast zetten ben ik bang dat ik gevaarlijk wordt :') .

Ben trouwens zo blij met mijn mobiel en internet hier in het zh _/-\o_ .

Ik had het geloof ik alleen per pb geschreven, maar even een tip als je wat afgelegen woont; heb altijd je mobiel bij je ook aks je, net als ik alleen even de paarden gaat voeren. Het regende pijpenstelen en als die ene wandelaar er niet geweest was, had ik er misschien wel tot 's avonds gelegen...

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 06:37

Goedemorgen
Janouk moet aan de bak ~~}>
Avaluna: ik leef met je mee, hier een zwaar snurkende echtgenoot (hij heeft hiervoor maandag een onderzoek gehad in het ziekenhuis, hoop dat er iets aan te doen is, want is niet leuk)
VHU: leuk uitje gehad in dierentuin
Maisie heeft een boef in huis

Nou, wij zijn hier bijna klaar voor vertrek naar wedstrijd. Hopelijk werkt Amerigo een beetje mee en heeft zoonlief met Samoerai wat minder last van zenuwen.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 06:39

Heel veel succes, Tine!

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 06:56

Tip tine
Mijn man heeft een stukje leukoplast op zijn mond geplakt. Dat werkt super, dan snurkt hij niet. Dus gewoon met pleister de mond van je man dichtplakken.

Hetvis pleister op de mond of ik ga beneden slapen :D

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 07:18

Goedemorgen
Tine succes voor je zoon.
Maisie nieuwe wc.
Janouk moet aan het werk
Ava heeft flink snurken de buurvrouw... Idd mobieltje altijd mee !!
Vhu, Ber ziet er heel mooi uit !! Leuk paardje hoor.
Pleister op de mond, haha die kende ik niet.

Hondjes zijn gewaterd,...ik ga een kort stukje trainen vandaag, hoop dat mijn rug het goed houd..
Heb er zin in!

Fijne dag en succes vandaag!

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 07:27

Veel plezier, Biancao.
buurvrouw mag zo weer naar huis; een pleister had ik hier vast gevonden }>

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 09:57

Avaluna: inderdaad vast pleisters genoeg daar
Bianca: veel plezier
Janouk: vrees dat manlief dan zegt dat ik maar op andere kamer moet gaan liggen :+

Net terug van de wedstrijd, deel 1 zit erop. Amerigo deed het beter dan vorige week. Helaas had zoonlief ervoor gekozen om zonder zweep te rijden. In de 1e proef ging dat nog wel, in de 2e proef moest hij er nu wel heel hard aan werken. Maar goed, toch 185 en 184 punten weer naar binnen gehaald, dus dat gaat goed. Nu even op bed liggen, dan straks Samoerai vlechten en met hele spul weer op pad naar de wedstrijd.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 10:17

Het trainen ging supergoed, heerlijk gelopen, met obstakels...want boeren waren druk aan het werk, opstopping van 3 traktoren..en 2 grote strobalen...al slalommend ertussendoor en omheen, geweldig !!
en Eagle liep erg goed..niets stijfs of onregelmatigs gezien, dus superfijn.

Ava....hoop dat je niet iemand anders op je kamer krijgt die ..... nog harder snurkt..haha..

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 11:47

Bianca lekker getraind. En wat super dat Eagle het zo goed blijft doen. Echt een wondertje lijkt me.

Samoerai staat in de knotten, dus zelf nog even wat eten en dan met beide ponys weer naar de wedstrijd toe. Eerst mag Samoerai dan dressuur doen en later mogen ze allebei nog mee doen met bixiespringen.

Inmiddels schijnt hier een heerlijk zonnetje. {:}

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 15:28

Wat heerlijk dat je weer aan het trainen bent Biancacoo, vind het super zeg zo slalommen met je 'span'!
Erg grappig dat je zoon dan zonder zweep wil hahaha. Net zo eigenwijs als Amerigo. Veel succes zo met Samoerai.
Janouk is druk <<)
Avaluna met snurkende slaapgenoot, wat lijkt me dat erg! Ik heb overigens standaard oordopjes naast mijn bed liggen. Maar dat is meer omdat we hier nogal middenin de stad wonen en ik echt alles hoor. Van de tram die 's ochtends begint te rijden t/m studenten die midden in de nacht door de straat gaan. Man- en zoonlief horen nooit iets :+

Vanochtend Hero en Ber weer netjes gemaakt want dat waren echt een stel varkens, ja die van mij kunnen het dus ook :P Ollie niet trouwens O:)

Hier wel wat flinke regenbuien gehad maar nu schijnt de zon ook :j

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 15:56

haha..die jongens die aan het werk waren op het land keken ook echt zo van ?? :o? :o? huh ??...die ene riep nog..moet ik even helpen...
neeeee hoor, riep ik....we redden ons prima, de hondjes lopen er zo tussendoor, wat een voordeel t.o.v. paarden dan........haha... :# :# toppers !! <<)
daar ben ik dan wel heeeul trots op hoor !!

Herkenbaar dat jij overal wakker van word...en je man niet....
Tine, goed van je zoontje, toch goed dat hij zonder zweep wilde gaan, ik hoop dat hijmet samoerai ook goed gaat..is gegaan ...

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 18:03

VHU: ik slaap al sinds de geboorte van Patrick met oordoppen (en dan nog hoorde ik ieder kikje die hij gaf als baby), helaas helpt dat niet tegen het snurken. En man en kind horen hier ook nooit iets. Ik hoor het water nog dat rondgepompt wordt in de radiatoren.
Bianca: super trots en terecht natuurlijk

Samoerai ging in de eerste proef echt helemaal geweldig. Zoonlief zat te neurien en reed met een grote glimlach op zijn gezicht. In de tweede proef werd het allemaal wat slordiger helaas, maar goed, toch nog steeds netjes. Resultaat: 193 en 187 punten. Dus vandaag weer 4 wp mee naar huis.

Bij het springen is een wonder gebeurd. Amerigo heeft niet 1 keer geweigerd, kan het gewoon nog niet geloven. :D Samoerai ging ook heel goed, sprong hier en daar wel overdreven hoog, maar ja, dat doet ze altijd wel. Jury heeft dat afgestraft, zou niet goed gereden zijn. Nou ja zeg, hij had volledige controle, ging heel beheerst. Tja, ze springt graag ruim. Zou niet weten hoe hij, op zijn niveau, daar enige invloed op zou moeten hebben.

Dik tevreden met alles. Morgen gaan we naar een bixiewedstrijd. Sam rijdt dan dressuur en springen en Amerigo hadden we ook nog maar opgegeven voor het springen. Deze wedstrijd stond al gepland, voordat we wisten dat hij al echt zou gaan starten met Samoerai. Is een mooie oefening om de zenuwen nog wat meer onder controle te krijgen.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 19:36

knap van je zoon, fijn dat hij plezier had, daar gaat het per slot van rekening om..

regen...regen....regen....maar is niet erg...vandaag lekker gewandeld in hardenberg....was even lekker en leuk, want ik loop daar over een poosje een wedstrijdje mee voor de fun met de hondjes...

verder..hoop ik dat jullie een fijne dag gehad hebben...
vreselijk dat die leerling van 15 jaar is doodgestoken....door een 16-jarige..waar moet dat heen... :7

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 20:16

Super amerigo! En samoerai is een dressuur topper

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 05:17

Pff dit is geen tijd op zondagochtend... Maar t is voor een goed doel! Even een week ertussen uit. Lekker!

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 05:45

Hahaha; goedemorgen ips!

super van je zoon en zijn pony's, tine!

erg leuk om te lezen dat je weer zo lekker met de hondjes aan de slag bent, Biancao!

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 06:48

Vroeg op pad. Koetsentocht door de bossen bij Epe 25 km
Fijne dag allemaal

En rustig blijven liggen, avaluna :(:) pfffff

Fijne rustige vakantie, ips, enjoy

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 06:59

Veel plezier, Janouk!
ik lig nu al rustiger dan me lief is :')

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 07:04

Snap ik. Ik hoop dat je snel weernaar huis mag en dan heel snel hetstel. Knuffel van ons

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 07:07

Ips, veel plezier met vakantie !
janouk, leuk een koetsentocht ! epe is mooi !! veel plezier, ik hoop dat er nog foto's gemaakt worden..
tine, knap van je zoon !
Ava..beter geslapen vannacht ? ik hoop dat je morgen naar huis mag..

Fijne dag vandaag, ik hoop dat het mooi weer word !

Ik heb net alles ingepakt om nog een rondje met de hondjes te doen, nu even eten..vandaag een heel kort herstelrondje...even de spieren los..en weer naar huis....nu even wachten tot het soepje bij ze gezakt is...
zoontje is er ook al helemaal klaar voor !!

tot laterrrrr....

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 07:28

Oh, zie je zoon al zitten <3 .
Morgen ga ik echt naar huis, hoor. Anders maak ik gebruik van mijn puppy blik, hahaha. We krijgen thuiszorg en vanuit zh komen ze me halen voor de "elektrotherapie" om zenuw te stimuleren; dus.... haha; klinkt overtuigend, toch :')

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 08:57

Ava met puppyblik O:)
Bianca: heerlijk dat je zoon zo meedoet.
Ips fijne vakantie
Janouk: veel plezier met de tocht

Ik ga zo paarden halen, hoop dat ze niet te vies zijn geworden, want het heeft veel meer geregend dan ze hadden opgegeven.