Net Hoefsmid Van Nassau gesproken. Er hoeft niet gesneden te worden, omdat de weg naar buiten open is. Wond open houden met scapeltje en 3 x daags weken met soda weken. Daar was ik al meebegonnen. want hoefzweren zijn bij Image bekend terrein na haar hoefbevangenheid. Ik hoop zo dat het dit is. Veel ' gemakkelijker' dan peesproblemen. Jemig ik ben opgelucht, want dit past in het beeld.
met metaaldetector ! haha..zie je al gaan !
, alleen niet helemaal weg
dacht dat de kleine jongen er 1 van jou was
, hopelijk valt 'de schade' vwb de migraine mee
, maar heeft super lekker gereden en mooie natuur gezien

weet ik het echt niet meer wat ik er mee aan moet.
! Wat een ontzettend stereotype Oost Europees land is Servië.. geef mij dan Hongarije toch maar. Ik geloof niet dat jullie leesvoer missen (het gaat hier ouderwets hard), anders had ik onze belevenissen (tis net een slechte film
) verteld.
. Bemanningslijsten met alle doopnamen (ik vervloek mijn ouders met hun goed-katholieke gebruiken, want ik heb er 4), maarrrrr.... in 3-voud uit te schrijven. Dat eenmaal gedaan, moest het overnieuw
. We hadden een zwarte pen gebruikt terwijl het blauw moest zijn. Zwart is de kleur van kopietjes, en we moesten originelen schrijven. Vervolgens een proviandlijst: hoeveel brood, meel, koffie, suiker, bier, wijn, sigaretten, gasolie, smeerolie, drinkwater etc. etc.
! Maar, zoals hierboven gezegd: voorgedrukte tabellen, maar zonder een regel: "auto". Dus niet opgeschreven
.
.
!
. Daarnaast hadden we ons gisterenavond al moeten melden; nu hadden we illegaal op Novi Sads wateren gelegen..... alle papieren en rapporten, kopietjes en originelen werden voorgelegd en *rats* ... weg waren ze. 50 euro pontongeld betalen en we mochten de haven binnen.
.
?

en
omdat je niet goed op jezelf hebt gepast met je rugproblemen...hihihi hopelijk heb je er wel van genoten en geniet je er misschien nu nog een hele week van 
*Zegt Hoi terug naar Pownie*