Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Hou het nu even kort....
) is gesmeerd. Daar ga ik zelf niet voor zitten klooien eerlijk gezegd (en ... ik kan het ook niet
) Wagen loopt weer als een zonnetje.
zoals ik dat wilde (euh rafiki wilde het)
Zoiets laat ik me geen 2 keer lappen!
).
Niet veel denk ik want hij stond toen ik hem kocht een jaar stil.
Leuk hoor
ik zit enorm op te hikken tegen een ingewikkeld stuk wat ik moet schrijven, had deze week af moeten zijn...nu kan ik morgen natuurlijk ook dat stuk gaan schrijven... maar denk dat ik zo bokt maar even ban en mezelf een trap onder mijn kont geef en toch alvast vanavond ermee begin
stap ik morgen zonder schuldgevoel op 't peerd
.....na 2 weken was ik het zo zat dat hij elke 1,5 uur ging huilen en honger had, dat ik toch een flesvoeding gegeven heb, het kereltje heeft toen voor het eerst in zijn leven 6 uur achter elkaar geslapen, heb ik een andere kinderarts gebeld, en ja hoor, die gaf me gelijk, mijn zoon kreeg te weinig voedingsstoffen binnen om zat / vol te worden via de borstvoeding, vanaf die dag heb ik het allebei gedaan en borstvoeding en fles !! een wereld van verschil !!

Citaat:Toemaar weer vhu
kan ik me wel een aardige 2e handse veroorloven (plus wellicht inruil tweewieler). Dan is eerst Rizanta aan de beurt voor een wagen, de pony('s) kan ik ook prima trainen met de tweewieler. Rizanta kan ik ook trainen met de tweewieler maar heb nu wel gezien dat voor dressuurwedstrijden en vaardigheid een vier-wieler natuurlijk leuker / mooier / handiger / veiliger etc is. 
Ben benieuwd wat me morgen te wachten staat, bij mij was ze de afgelopen keren poeslief