[AR] dressuur en vaardigheid 2016

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Sjolvir

Re: dressuur en vaardigheid 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 20:36

Ik wil naar het strand morgen, ze zijn schoon en daar blijven ze schoon! Oostvoorne denk ik dan maar.

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 20:39

Jammer dat het alsnog zo laat afgelast is. Alles staat klaar. Auto ingeruimd, trailer klaar, pony's schoon ;(

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 20:50

Hier ook alles klaar, zelfs mijn 12 jarige groom maar uit bed gebeld om te zeggen dat ze uit mag slapen.
Terecht hoor, maar het was mooier geweest als ze het om 5 uur gedaan hadden. Ik zat echt te wachten om op te laden.

Ik wil eigenlijk rondje bos, maar mn spullen zijn zo mooi schoon!

janneke584

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 20:55

Sjolvir schreef:
janneke584 schreef:
Ik moet morgenmiddag als allerlaatste starten met de Fries. Hoop dat het dan nog een beetje te rijden is

Ander district dan West? rijden die wel dan?

Ja, district oost. Die gaat wel gewoon door ook stond het land aardig blank daar

Marlies1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 20:57

Sjolvir schreef:
janneke584 schreef:
Ik moet morgenmiddag als allerlaatste starten met de Fries. Hoop dat het dan nog een beetje te rijden is

Ander district dan West? rijden die wel dan?

Ik krijg net bericht dat DK Oost in Kootwijkerbroek niet door gaat.

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 21:00

Oost gaat ook niet door. Het is wat met al dat water.

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 21:01

En snap dat er super veel werk in zo'n dag zit en dat het een rotbeslissing was. Maar was een beetje blij gemaakt met een dode mus :') zal mn pony's maar weer de modder in rollen zo

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 21:06

Ze hebbenexpres even gewacht tot iedereen zijn spullen en paarden schoon had, voordat ze het bericht aflasten hebben verstuurd hahHa grapje

Zonde van al het voorbereidingswerk voor de organisatie.

Benieuwd of nu allemaal door mogen naar de Hippiade. Gezellig
Laatst bijgewerkt door janouk op 01-07-16 21:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 21:06

Toobs stond zelfs vandaag met deken op in stal, aangezien ik die anders als varken morgen weer overnieuw had kunnen doen.

Heel sneu voor alle organisaties, maar vorig weekeind was het her en der ook al raak met msgw en sgw en andere wedstrijden die gewoon niet door konden gaan...
Waardeloze zomer..

janneke584

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 21:07

Krijg een minuut geleden een mail dat ook district oost niet doorgaat. Super balen dat het pas zo laat bekend is...

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 21:12

Toen het bericht om half zes naar buiten kwam dat het doorging, is het weer enorm gaan regenen. Terwijl het juist net vanaf vier uur droog was en lekker waaide. Het terrein ligt hoog en kan veel hebben, maar blijkbaar was die bui na half zes te veel....

janneke584

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 21:22

Sjonniej schreef:
Toen het bericht om half zes naar buiten kwam dat het doorging, is het weer enorm gaan regenen. Terwijl het juist net vanaf vier uur droog was en lekker waaide. Het terrein ligt hoog en kan veel hebben, maar blijkbaar was die bui na half zes te veel....

Vandaar. Hier heeft het vanavond alleen maar een beetje gemiezerd

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 21:36

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 21:36

Pfff, had om half 6 nog een keer extra gecheckt, Oost ging zeker door. Nou, wagen schoon, pony schoon en in de naald en draad vlechten, tuig gepoetst, trailer achter de auto, wagen er in, auto ingepakt...

*Bliep*.
21.05u mailtje dat het niet doorgaat -O-
Dus morgen gaan de vier hagelwitte beentjes met niet-zo-schone collega-pony ernaast en de blinkende wagen er achter lekker in het bos baggeren... Misschien eerst nog even foto's maken ofzo :D

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik nooit blij ben als ik heel vroeg moet starten maar voor morgen vond ik het niet erg, in de hoop nog beetje fatsoenlijk terrein te hebben. Kan me eigenlijk goed voorstellen dat het niet doorgaat maar jammer dat het pas zo laat bekend is.

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 22:10

Jammer dat DK oost en west niet door gaan, maar wel verstandig. Ben benieuwd naar de nieuwe datum van oost.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 23:08

Was er net geweest vond schandalig dat ze het in 1e instantie door wouden laten gaan...Waren al 30 afmeldingen en nog meer gingen alweer naar huis om af te melden; ik ook naar huis om maar te gaan afmelden want wil de pony's langer heel houden, hippiade is leuk maar niet ten koste van, terrein was echt heel slecht, zompig en moerassig en lekker wegzakken.
Of Oost nou heeft afgemeld omdat dat gewoon de beste keuze is of omdat ze zoveel afmeldingen hebben gehad weet ik niet. Ben er iig blij mee, waren er zat die gewoon zouden gaan rijden; blessures en ongelukken gegarandeerd...
Tis voor iedereen balen, voor organisatie maar ook voor iedereen die alles al klaar had; bedoel je traint er toch naar en kijkt er naar uit maarja..

Ach, alles iig wel weer schoon :))

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 23:12

Ik was morgen dus wel gegaan, met paarden maar was als het me te gek was ook net zo makkelijk weer weggereden (voor mij maar 45 km). Aangezien hij op gras toch altijd al bagger loopt en glijdt, laat staan als het ook nog nat is, had dan toch geen zin gehad te gaan starten.

Ben dus ook blij dat het niet doorgaat en ik zie wel wat ze er nu voor creatiefs van gaan maken, vind het wel sneu voor de organisaties, maar wat niet gaat gaat niet.

Ga zondag lekker naar het strand en me morgen klem eten, had allerlei lekkers voor morgen..
ha ha... doos kersen, doos aarbeien, doos druiven, 4 amandel room broodjes, 2 bakken salade (kip ketjap en marokaanse kip met couscous), aardbeien taartje etc. etc.... Heb dus voorlopig te eten! (oh, gauw 2 roombroodjes in de vriezer gooien!)

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 23:23

sjolvir; goed te weten voor de volgende DK waar ik wezen moet als mijn buik gaat knorren! :j
weergoden bedankt voor het verknallen van de kampioenschappen _-:(

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 23:36

ha ha, niet altijd zoveel, maar al dat lekkers was in de aanbieding en de aardbeien taart kreeg ik vandaag van iemand voor iets wat ik voor haar had gedaan, maar ik had al boodschappen gedaan.
En zomerfruit is altijd lekker! En gezonder dan snoepgoed.

Slabakken zijn goed tot 6 juli, dus kan ik zondag en maandag wel opeten.

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 23:37

Gezien het weer, de beste keuze om het af te lassen.
Echter idd zonde van het werk allemaal.
Wel leuk voor een fotoshoot, nu toch alles schoon is.

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 01:07

Jee, Melanie, als ik jou zo hoor dan had ik morgen niet eens ingespannen als het wel doorgegaan was, en had ik dus alsnog alles voor niks gedaan. Ik ben dan blijkbaar zo naïef dat ik dacht dat dat het doorgaat omdat het terrein okee is... Ik rij alleen dressuur dus dan ga je ook niet zo snel van tevoren kijken.
Nouja, jammer allemaal. Ik zou pas in Scherpenzeel rijden, was ook afgelast. Ben eigenlijk beetje door mijn planning heen nu :o .

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 10:17

Jammer natuurlijk, maar wel verstandig :) Ik zou ook niet rijden als het echt zo bagger ligt.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 13:59

Beetje bagger is niet erg om in te rijden.
Maar om een bak de hele dag netjes te houden als er 30 koetsen in gereden hebben is al moeilijk als het droog is, laat staan met drassige ondergrond. En je wil de combinaties aan het eind van de dag ook een fijne baan bieden.

En dan moet je ook nog tientallen vrachtwagens, auto's met trailers verwerken door de drassige grond.

Dus een goede keuze om af te lassen, maar jammer is het wel voor alle partijen.

En vind maar eens een alternatieve datum op tijd voor de Hippiade. Er komen hele drukke wedstrijdweekenden aan voor rijders, jury's en vrijwilligers. Dat wordt nog een hele klus.

Wij hebben bijv. op de club in het eerste weekend van augustus regiokampioenschappen Noord Holland onder het zadel in Hoofdorp. Mega evenement en dat midden in de vakantie. Hartstikke lastig om genoeg vrijwilligers en jury 's te vinden. En dat geldt voor veel kampioenschappen in de zomer. Lastig

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 16:30

Inschalingsvraagje:
Als je klasse 4 internationaal hebt gestart zijn er dan andere inschalingseisen dan die benoemd in bijlage 3 van het reglement?

Daar staat namelijk niks over smw vs d/v.

_Margarita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 17:03

Weet iemand of Zuid morgen wel gewoon door gaat?