Zo db afgeleverd in Wolvega. Hij stond gelijk lekker te eten op stal. Vond het prima allemaal. Als ze morgen klaar zijn bellen ze, maar dat word wel einde middag. Heb er best een goed gevoel over, hopelijk blijft dat .
Da's wel fijn als je ze rustig achterlaat. Vind het zo'n drama als ze zo gaan gillen
We hebben vandaag twee nieuwe lampen gekocht. Ons huis was een kantoorpand met veel TL licht. Echt zo lelijk. Maar goed het is ook een heel groot huis dus dat bekijken we dan maar stap voor stap. Eerst de huiskamer. Die ziet er nu ook met kunstlicht gezellig uit
Wat een prutweer de hele dag zeg. Wilde vanmiddag nog naar Ber gaan maar heb het maar uitgesteld naar morgen
Biancacoo
Geplaatst: 30-11-15 21:39
Baudyh, duimen voor DB....fijn dat hij rustig was in Wolvega. vhu, lampen uitzoeken ik vind het een ramp,..en vind ze vaak te duur..kniepkeutel. ...
VanHuisUit
Geplaatst: 30-11-15 22:32
Nou wij ook Biancacoo. De lampen die we nu hebben hebben we jaaaaaren over gedaan om ze uit te zoeken. Wij hebben het motto liever leeg dan lelijk. Dus was het vooral leeg
Hier vlakbij zit een lampenzaak die zelf lampen maken. Dus de lampen boven de tafels zijn zelf gemaakt voor ons. 2 plafondlampen zijn lampen van een een of ander schip geweest, alleen het koper is overgespoten. Maar het mooiste zijn wel de grote staande lampen(die stonden gewoon in de showroom)
Onze lampen zijn niet bijzonder. Ben niet zo van de tierelantijntjes. Maar wel precies goed qua maat boven de tafels etc. www.kroonluchter.nl (wij hebben dus geen kroonluchters he haha)
Hoe is het met Janouk trouwens Janouk? Ber was hengstig... vergist zich een beetje in het jaargetijde ... er staat sinds gisteren een prachtige PRE naast hun paddockje ze is totaal voor hem gevallen (waar ik me iets bij voor kan stellen )
Wij zijn ook totaal niet van de tierlantijnen een vriendin van me wel en ik moet eerlijk zeggen in de stijl die haar huis heeft en hoe zij zijn staat dat best... alleen bij ons is het meer modern zeg maar. Het is ook maar net wat voor mensen er in het huis zijn en hoe alles erbij past enzo
Zo mijn les voor vanavond voorbereid, huis opgeruimd voor zover mogelijk (er staat overal nog zooi van de verbouwing / wat nog verbouwd moet worden ) honden flink uitgelaten, weer erg natgeregend dus nu tijd voor een lekkere douche en rustig middagje
Oeps, ik zag dat jij iets had gepost, dus ik dacht al, dat is snel. Maar helaas. We duimen nog even verder! Hoe gaat het met het jonge spul Baudy?
VHU: Ber hengstig en verliefd Janouk: hoe gaat het met Janouk? Merk je verbetering? Bianca: droog gehouden vandaag of weer flink onder de blub?
Het is zoooooo troosteloos buiten, alles is doorweekt. De wei is gewoon haast moerasland geworden. Toch staan die gekke paarden vrolijk in de regen ipv in de schuilstal.
Zoonlief heeft gister weer springles gehad met Sam, dat ging wederom erg goed. Geen gekke hoge sprongen, geen gescheur, slechts 1 soort van weigering. Heerlijk om te zien hoe ze er samen van genieten. Het zijn uiteraard nog heel lage sprongen, maar dat geeft niet. Op deze manier krijgen ze samen vertrouwen. Daarna heeft hij het parcoursje ook nog rondgescheurd op Amerigo. Die was een paar keer erg stout, flink weigeren en bokken. Maar zoonlief zit er dan met een grote grijns op.
Afgelopen zaterdag is de bijrijdster ook nog geweest dus Rembrand krijgt gelukkig toch af en toe nog wat beweging.
VanHuisUit
Geplaatst: 01-12-15 17:16
Zou het nu dan eindelijk eens lukken met de bijrijdster Tine? Zou toch fijn zijn. Jouw ribben/lijf nog steeds uit de running? Wat waardeloos. En dat inderdaad met die ongelofelijk misere wat betreft het weer vind het ook erg troosteloos. Hier is ook alles nat en vies en ellendig bleh.
Kreeg net de lijsten van de endurancevereniging door met de overall resultaten van dit jaar. Staat op nr 10 Easytime van HT, wist je dat HT? In de klasse 1. Hebben het dus hartstikke goed gedaan leuk he. Ik stond zelf met maar een paar wedstrijden in twee klasses keurig ergens op nr 75/80 zoiets. Van de ruim 250 op de lijst. Geeft toch ook wel weer een soort stimulans hoe suf dan ook Krijg er onderhand weer echt zin in. Misschien is het wel goed geweest de pony even in andere handen, dat je even helemaal niet rijdt en niet die dagelijkse zorg. Stalletje voor Ol staat gereserveerd, ze komt schuin naast Ber te staan, dus de dames zien elkaar wel maar staan niet direct naast elkaar. Nu maar hopen dat Ber erg gek blijft van een pluizige fjord die direct naast haar staat en niet weer helemaal op Ollie gaat worden. Blijkt dat wel zo te zijn gaat ze naar een andere schuur zodat ze elkaar niet meer zien.
Nou ik ga zoonlief naar hockey brengen en daarna zelf dus naar Den Haag, fijne avond allemaal. En Baudyh, het komt goed hoor, beter dat ze laat bellen dan opeens vroeg, dan zou er wat mis zijn
tine10
Geplaatst: 01-12-15 17:44
Ribben gaan geloof ik wel goed, grootste probleem is nu de zweepslag en de nog altijd aanwezige dagelijkse hoofdpijn (nu al 3 maanden). Door die enorme hoeveelheden regen moeten de paarden nu helaas s nachts op stal (willen ze ook heel graag', de wei is een grote glibberige massa, met maar een paar nog droge plekken, waar ze uiteraard niet gaan staan), maar ja, dat betekent dus ook iedere dag stallen uitmesten. Dat is niet heel goed voor mijn lijf, maar met strokorrels kun je het niet laten liggen. Manlief is hele week van huis en zoonlief helpt al heel veel, dus het is even niet anders.
Ik wil zo graag het mennen weer oppakken, maar ja, dat zit er nog even niet in. En als het al wel lukt, dan in eerste instantie alleen met Amerigo. Maar goed, wedstrijden hebben we niet meer, dus daar hoef ik me niet meer druk over te maken .
Bijrijdster is heel serieus bezig, ook al is het geen heel goede ruiter. Ze komt gemiddeld 2x per week. Wellicht dat haar kinderen in de toekomst Amerigo gaan lastig vallen. ze zijn nog te jong voor manegelessen en waar ze eerst reden is de bak te slecht. Nu is mijn bak ook erg nat, maar geen blubber of glad. Maar ja, betekent voor mij weer heel veel extra werk. Nog maar eens goed over nadenken.
Bijkomend nadeel van al dat niets doen, alle kilo's die er zo moeizaam af waren gegaan, zijn er allang weer bij.
He he. Ze hebben gebeld. Alles is goed gegaan. Hij staat weer op stal. Gewoon netjes opgestaan in de recoverbox. Volgens de DA was het echt het beste wat we hebben gedaan omdat er een cyste zat in het gewricht. Hij heeft hele goede hoop. Ze zijn er 2 dagen echt ziek van dus hij blijft zeker tot vrijdag of zaterdag. geen nieuws is goed nieuws. Ppfff wel opgelucht hoor, merkte dat ik na 16 uur steeds zenuwachtiger werd.
tine10
Geplaatst: 01-12-15 18:38
Super nieuws. Ze bellen natuurlijk pas als hij echt helemaal helder is na de narcose. Dat duurt soms best een tijdje en is ook nog per dier verschillend. Maar dit klinkt toch heel hoopgevend!