Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Marjola schreef:Graag gedaan!Nog even een kleine toevoeging: dit zijn de enkelspan regels, voor andere combi's kunnen er andere regels gelden qua snelheden. De reglementen zijn je beste vriend in dit geval
Het nadeel is dat er indoor nog wel eens gerommeld wordt met de snelheid (230m per minuut, want 240m wordt dan wel eens te snel - en gevaarlijk - bevonden in een 20x60 bak) waardoor je als hogere klasse menner niet goed weet waar je aan toe bent. Ik heb gemerkt dat dan de ene jury een oogje dichtknijpt (en je dus bv. als Z menner rustig aan kan doen met 230m ipv 245m) terwijl de ander wel op zijn strepen blijft staan. Ik reken daarom tegenwoordig de tijd na als ik 230m zie staan, ook omdat ik in de M wil gaan trainen om binnen de Z tijd over de finish te komen in het basisparcours.
Fenny schreef:Wie kan mij helpen.. Ik moet echt vaardigheid trainen maar wordt hier amper tot niet uitgeschreven.. Waar kan ik dressuur én vaardigheid starten, niet al te gek ver van Oenkerk? (Leeuwarden/Dokkum). Ga misschien in juli weer naar Garderen, neem Dex dan denk ik weer mee, daar kan ik ook 2x vaardigheid.
liberty schreef:Phoe, tot nu toe nog niet zoveel inschrijvingen voor 29-5.. Hopelijk binnenkort nog wat erbij. Wedstrijd gaat zowiezo wel door
Anke schreef:Verkennen doe ik ook weleens door gewoon vanaf de zijkant een aantal keer mee te kijken.
Tussendoor helemaal geen mogelijkheid?